Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Skuterowo.com:  

Zarejestruj się

Junak Radzi: Jak prawidłowo dotrzeć motocykl, skuter lub motorower?

To wspaniałe uczucie towarzyszące nam przy odbiorze nowego motocykla czy skutera Junak jest czymś trudnym do opisania. Radość jest zawsze wielka. Jednak musimy pamiętać, że zanim zaczniemy wykorzystywać w pełni możliwości swoje i maszyny musimy po pierwsze się w nią „wjeździć" a po drugie dotrzeć ją.

Publikacja sponsorowana Komentowanie nie jest możliwe

wal kardana

    Więcej o wal kardana na Forum Skuterowo.com



  • Remont chińczyka

    Wiem że chińskie to nie potrzymają ale te 8 tysi zrobię ? chcę to kupic http://allegro.pl/cylinder-80-cc-glowica-wal-modul-dysza-skuter-4t-i4050873149.html co sądzicie o tym ? ...

  • Niezawodny skuter do rozwożenia pizzy

    wombat nie wiem skąd bierzesz te ceny Silnik http://allegro.pl/silnik-skuter-4t-wilga-zipp-romet-baotian-kingway-i4090249125.html Części http://allegro.pl/skuter-4t-80-zestaw-cylinder-glowica-wal-gaznik-i4051135615.html + wariator,pasek i sprzęgło http://allegro.pl/sprzeglo-dzwon-wariator-pasek-4t-139qm-gy-kpl-i4073156036.html ...

  • Pomocy! Zipp Basic.

    Siemanko! Jestem tu nowy i nwm czy to ten dzial :P Ostatnio wymienilem cylek w Zipp basic na 80ccm (72cmm) wymienilem takze dysze i wal. Ku mojemu zdziwieniu brakuje mu mocy przy 40km/h zaczyna sie jakby dlawic i szarpac co moze byc tego przyczyna? ...

  • Kymco Bet&Win 50 - pompa wody magnetyczna.

    Żeby nie było że same off-topy walę a nie pomagam :-) Mam propozycję rozwiązania tego problemu z nieszczęsną pompą : Pif1 - poszukaj w Łodzi autoryzowanego warsztatu f-my KYMCO , doprowadz tam czerwonego "beduina" i po prostu powiedz- "pan zrobi" Zero stresu , szukania i kombinowania . Pan zrobi i za parę dni będziesz się cieszył jazdą. ...

  • Tuning skutera 4T 139QMB.

    Siemka. Niedawno zamontowałem do mojego skutera taki o to zestaw tuningowy:http://allegro.pl/skuter-4t-100-cm-cylinder-glowica-wal-modul-dysza-i4078120009.html Niestety, w uszczelce zrobiła się dziura i przez to skuter mi sie zatar, mam do was takie pytanie a zarazem prośbę. Słyszałem że przy zmianie cylindra należy również zmienić napęd....

  • Romet 700 - rolki.

    http://allegro.pl/wariator-tuning-skuter-2t-wal-16mm-keeway-cpi-itp-i4136674685.html co myślicie o tym wario? kupił bym ale tam rolki 3,5 i 7g i nwm jak będzie na nich szedł...:/ ...

  • 18 lat a prawko AM.

    Z tym niedziałającym OC przy braku kategorii to bym taki pewien nie był-niemniej, po co ryzykować? Tłumaczenie "nie wiedziałem" pozostawię bez komentarza... Heh a każdy się dziwi, że mam kat A-przynajmniej mam spokój. Wiele przepisów wchodzi, a nikt się z nimi nie afiszuje-ot nasze państwo, a potem kary walą-a ponoć przyjazne obywatelom.....

  • Jak zwiększyć v-max Romet 700?

    http://allegro.pl/wariator-tuning-skuter-2t-wal-16mm-keeway-cpi-itp-i4136674685.html Co myślisz o tym? Jak kupie sportowy tłumik to na rolkach 5g będzie dobrze? znalazłem taki niedrogi tłumik http://allegro.pl/odblokowany-tlumik-racing-2t-focus-hurricane-inca-i4117936321.htm. ...

  • Projektory LED w skuterze jako lampy główne, projekt rusza

    Handbary albo HandShieldy sie pojawili prawie od razu. Nie lubię bąków i kamyczków walących o ręce,no i przed deszczem czy wiatrem też przysłaniają. To nie jest taki pełny pancerz na klamke tylko raczej owiewka. Kiedyś kiedyś sie przyzwyczaiłem że są - to mają być. Co do tych co je można kupić to żadne nie pasują - takie w pełni obejmując...

  • Benzer Indiana 2T - oczekiwania kontra rzeczywistosć

    Heh załapałem się na "parówki z łososia z czymśtam", dawno takiego syfu nie jadłem, myślałem, coby psa nie uraczyć tym. Kur** czy kogoś nie pogięło z tymi reklamami?Co strona to się wywala na całą lub pół strony, poje... albo co się będę unosił. No Kisiu, "słoiki" się zjechały xD Z pneumatem trzeba uważać, nie ma co szaleć. Kisiu, nie ma ...

  • Opinie: Nadciąga nowe... Skuterowo.com!

    to że teraz to jest wielkie i na gruby paluch na tablecie oznacza tragedie na monitorze. Chyba że to będzie responsywne (edit: sorry- jest responsywne ale zachowuje sie tragicznie) i wykryje że to komputer a nie tablet. tematy malusie a posty ogromniaste, stopka też taka mikrodrukiem przy tej czcionce postów. A pod nią druga taka sama.. W...

  • Wariator i ssanie oleju - chińczyk.

    witam mam takie pytanie ostatnio probowalem odkrecic wariator w celu zdjecia blokady lecz mi sie to nie udalo ale poczulem jak wal chodzi na boki (patrzac od stony przodu skutera ) czy tak ma byc? dzisiaj spotrzeglem ze niemam oleju a 1.5tys km temu wymienialem olej wlalem 1l oleju a dzis po sprawdzeniu bagnetem mialem go suchego i musial...

  • Romet 717 4T wymiana cylindra na 70 ccm.

    lepiej wymienic wal i lozyska walu ...

  • Krzywy wał korbowy - Piaggio Sfera.

    snajper061 napisał: taki i wystarczy chyba że będziesz tuningowal ale to już inna bajka i koszty http://allegro.pl/wal-piaggio-nrg-ntt-zip-liberty-sfera-gilera-dna-i4184808087.html ...

  • Boatian 4T - problem z odpaleniem.

    Dobra iskre mam znowu. Ale nie pali dalej. Mozliwe jest to ze wal padl? ...

  • Motorower dla 14-latki

    Jak każda stająca przed tym pytaniem osoba masz 4 wyjścia: -Chiny - czyli masę motorowerków typu Junak 901, czy Romet Zetka. Nie są złe, ale nie są też najlepsze. Są dosyć awaryjne, wolne i średnie jakościowo. Wielu moich znajomych na takich jeździ i nijak nie mają startu do Yamahy TZR. Mogą cię bardzo szybko znudzić. Acha. Trzeba dodać ż...

  • Keeway Huricane - wał z allegro za 100 zł - co polecacie?

    Witam mam już przejechane 17 tyś w moim keeway hurricane i postanowiłem zmienić cylinder na nowy 50ccm, nie ma luzów na wale ale moim zdaniem 17 tyś to już trochę dużo jak na chiński skuter i szkoda żeby padł podczas np docierania ;) CO powiecie o tym http://allegro.pl/wal-korbowy-skuter-2t-keeway-hurricane-focus-i4283174962.html#tabsAnch...

  • F16 - wężyk do niczego nie podpięty

    No to lipa. I jadziem z tym koksem sobie dalej. ;-) * Widać, że popylacz jest... fumfel-nówka, ale trzeba sobie troszku pogłówkować przy tym. Główkujmy więc. Gaźnik identico jak w Bassach (Routery, Romety, słowem.... chinole z małym GY6). Chinole walą zawsze produkcję masową, więc mamy niby *unifikację* taką. W sensie, że jedno wyjmiesz, ...

  • Zipp Quantum R 125 ccm.

    Podsumowumac, sa lepsze 125, ale na tej generalnie powinienem sprawnie poruszac sie po miescie nie blokujac ruchu.?? Bo o to mi wlasnie chodzi. Jeszce takie pytanie jeslichodzi o czesci mechaniczne znaczy wal cilinder i co tam jeszce jest (nie znam sie ) to sa to tej samej jakosci czesci co w piecdziesiatce czy jakos bardziej wytrzymale ...

  • Yamaha Neos - zablokowany tłok.

    Witam, ostatnio podczas jazdy zablokowal mi sie tlok i chcialbym sie zapytac czy oprocz cylindra z tlokiem moglo uszkodzic sie jeszcze cos innego np. Jakies lozysko, wal czy cos tego typu? ...



Strona Tagu dotycząca słowa: wal kardana. Tutaj znajdziesz zgrupowane publikacje i opinie o wal kardana. Wszelkie artykuły Skuterowo.com oznaczone tagiem wal kardana zostały ułożone w kolejności chronologicznej.

Ważne

Zobacz też

Polecane porady, testy, opinie...

Kymco Agility City 125: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

Kymco Agility City 125: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

14 marca 2014

Zrobiony w stu procentach zgodnie z nowymi trendami na rynku skuterów. Świeża i delikatna sylwetka podkreśla charakter Agility City.

Zdjęcia0 opinii

Znak B-18: zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie…

Znak B-18: zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie…

30 grudnia 2010

Znak zakazuje ruchu pojazdów lub zespołów pojazdów, których rzeczywista masa całkowita jest większa od wartości podanej na znaku. Stawiany jest ze względu na odcinki dróg o niewystarczającej nośności.

Prawo0 opinii

Barton FR 50: Nowy motorower na sezon 2014

Barton FR 50: Nowy motorower na sezon 2014

18 lutego 2014

Barton odważnie wkracza na rynek w sezonie 2014. Na rynku ma zagościć nowy, dojrzale wyglądający motorower: Barton FR 50. Ma zdobyć serca miłośników sportowych nawiązań w pięćdziesiątkach.

Nowości11 opinii

Strona wykorzystuje pliki sesji coockie. © 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Skuterowo.com. Grupa OnAir!. Wszelkie prawa zastrzeżone. Skuterowo.com jest wpisane do Ewidencji Sądu Okręgowego Miasta Stołecznego Warszawy, zgodnie z art. 7 ust. 2 pkt 3 Prawa prasowego. Skuterowo.com to portal oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.