Zmiana cylinda ktory polecacie ( prosze nie proponowac naraku i innych za 600 zl

Witam,tak jak w temacie. Mam skuter zipp otis 4t teraz leci jakieś 70/75 Chciałbym się dowiedzieć czy te cylki coś dadzą. Oto one http://allegro.pl/cylinder-80cc-51mm-4t-tlok-gy6-do-100km-h-gw-i2642084703.html oraz http://allegro.pl/cylinder-80cc-4t-tlok-sheng-e-taiwan-250-mocy-gw-i2642084632.html

Nie mam zamiaru zniechęcać Ciebie do tych cylindrów, ale pamiętaj, że dobry zestaw, to nie tylko większa dziura w cylindrze. Dobre, markowe zestawy, to przede wszystkim lepsze materiały i dokładność obróbki. Lepsze wersje mają kute tłoki lub cylindry pokryte nikasilem.
Sprzedający za ten opis, który jest żywcem ściągnięty z jednej ze stron z częściami tuningowymi powinien zostać posądzony o plagiat. Obiecywanie 3,5 krotnego wzrostu mocy na tylnym kole i to przy seryjnej głowicy, to już zupełnie herezje nie z tej ziemi.

Aa zapomniałem napisać jeszcze ze patrzyłem takiego http://allegro.pl/cylinder-kit-tec-performance-80cc-gy6-4t-i2702423525.html i jak narazie jestem nim najbardziej zainteresowany jak bym go kupił to co lepiej do niego dokupić Glowice czy gaznika 19mm ?

Gradek napisał:

Aa zapomniałem napisać jeszcze ze patrzyłem takiego http://allegro.pl/cylinder-kit-tec-performance-80cc-gy6-4t-i2702423525.html i jak narazie jestem nim najbardziej zainteresowany jak bym go kupił to co lepiej do niego dokupić Glowice czy gaznika 19mm ?

Już lepiej. To dobry cylinder. Jeżeli chcesz jeszcze dokupić głowice lub gaźnik (ale do zestawu 90), to najpierw kup głowicę, bo bez sensu montować zbyt duży gaźnik do standardowej głowicy. Zestaw 80 może pracować na zwykłej głowicy.

Wał kup lepszy żebyś go potem z asfaltu nie zbierał, wiem coś o tym ;p

Ale jaka glowice kupic ? Podajcie linka jak mozecie.

Odswiezam

J23 wszystko0 co napisałeś o markowych cylkach to prawda kute tłoki itp wszystko pieknie, tylko że nie kupisz takiego czegoś za 100 czy 200zł.
Gradek w innym temacie podałem ci tani i sprawdzony cylinder, tego Teca spisał bym na straty w pierwszej kolejności, na pewno będzie trwały i tyle jego zalet, płaski tłok przystosowany do seryjnej głowicy 50ccm , zmiana głowicy na większą odpręży silnik i mocy bym się nie spodziewał. Na oficylalnej stronie chyba airsal (ale pewności nie mam) jest wiadomość że ich kit przez to że nie wymaga zmiany głowicy dysponuje mniejszą mocą od chińskich zamienników o większej pojemności (to po hu... mi taki kit za kupę kasy i z góry producent mi mówi że to nie ciągnie).
Gradek załóż zwykły cylek 72ccm i bedziesz jeździł, w seryjnym silniku zmiana na nawet chińskie 51mm da ci po kieszeni, bo twoje problemy ze skuterem dopiero się zaczną.