Źle Działające Zawory??

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #974
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 13Postów:

    Witam. Jak na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=0jthVFCmDGE&feature=related
    (nie jest mojego autorstwa) zawory na pozycji “T” zamykają się i niemożna ich wyregulować. Co mam zrobić? Mam je wyregulować na pozycji opuszczonej?

    Pozdrawiam
    rogalov

    #975
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Hmmm, nie wiem, a może zdjąć łańcuszek rozrządu? Będzie prościej, bo z tego co mówisz to masz jakiś strasznie duży przeskok.

    #985
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 13Postów:

    Naturalnie jest pewien pt. gdzie zawory są otwarte ale jest on na całkowicie w innej pozycji. Pozycja znajduje się daleko od pt. “T” i jest oznaczony jedynie kreską bez jakiekolwiek specjalnego oznaczenia. Nie wiem czy w takiej pozycji mogę wyregulować zawory.

    #1043
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Podpinam się pod temat. Z tego co wiem podczas pierwszego przeglądu (300km) powinno sie regulować zawory. Po czym poznać nieprawidłową ich pracę w 4t?

    #1049
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Ja bym nie szalał z tymi regulacjami w nowym skuterze.
    Myśle, że ta regulacja po 300km to lekka przesada. Według mnie bardziej by się przydała, o ile w ogóle będzie konieczna, po 1500km.

    Oznaką problemów z zaworami będzie napewno duże spalanie, gaśniecię silnika oraz nie równa praca silnika. W późniejszym stadium zapewne nie będzie można odpalić skutera.

    #1050
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 13Postów:

    No w właśnie mam problem z odpalaniem skuterka i nie mam pojęcia co mam zrobić.

    #1051
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Równie dobrze, może to być problem z gaźnikiem albo z automatycznym ssaniem.
    A jak już odpalisz to jak chodzi?

    #1052
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Jest tak: jak silnik jest totalnie zimny to pali na dotyk. Włacza się ssanie obroty 4 000. Wyłacza się ssanie, obroty 2 000 – 2 200.
    Jak silnik jest rozgrzany to np. na światłach one pływają 2-3 000.

    Jeśli silnik jest ciepły wówczas ma problemy z odpaleniem. Odpala za 2-3 razem i to po dodaniu gazu.

    Czasem jest też tak, że podczas zatrzymywania się gaśnie.

    Moim zdaniem skuter za takie pieniądze nie powinien się tak zachowywać.

    Podejrzewam firmę co robiła pierwszy przegląd.

    #1056
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Nie da się ukryć, że gasnąć nie powinien, pomimo że jest na dotarciu, bo to stwarza bezpośrednie zagrożenie dla Ciebie.
    Mnie też zastanawia ta firemka, gdzie robiłem I przegląd, bo jak można nie wymienić oleju na pierwszym servicie- w pale mi się to nie mieści.
    Wydaje mi się, że to gaśnięcie to może byc wina albo źle ustawionych wolnych obrotów, albo źle wyregulowany gaźnik.

    #1059
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    qazwsxedc wrote:

    Nie da się ukryć, że gasnąć nie powinien, pomimo że jest na dotarciu, bo to stwarza bezpośrednie zagrożenie dla Ciebie.
    Mnie też zastanawia ta firemka, gdzie robiłem I przegląd, bo jak można nie wymienić oleju na pierwszym servicie- w pale mi się to nie mieści.
    Wydaje mi się, że to gaśnięcie to może byc wina albo źle ustawionych wolnych obrotów, albo źle wyregulowany gaźnik.

    Muszę pojechać po prostu to motor – landu – mszą to obejrzeć, trudno, to drugi koniec Wawy, ale przynajmniej bede miał pewność, że wszystko jest ok.

    #1061
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Czasami pod latarnią jest najciemniej, więc nie upieraj się nad tym motor-landem. Może spróbuj pojechać do innego servicu Kymco- może akurat trafisz na jakiegoś dobrego fachowca. Czasami nie warto się przywiązywać do jednego miejsca.
    Pogadaj z innym mechanikiem, opowiedz mu z czym są kłopoty.

    #1064
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    qazwsxedc wrote:

    Czasami pod latarnią jest najciemniej, więc nie upieraj się nad tym motor-landem. Może spróbuj pojechać do innego servicu Kymco- może akurat trafisz na jakiegoś dobrego fachowca. Czasami nie warto się przywiązywać do jednego miejsca.
    Pogadaj z innym mechanikiem, opowiedz mu z czym są kłopoty.

    Ok. Jak myślisz te regulacje powinny być bezpłatne w każdym serwisie KYMCO?

    #1066
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    To zależy- osobiście wątpie, żeby to była wina zaworów.
    Istnieje jeszcze taka opcja, że na przeglądzie Ci coś sknocili- wtedy powinni Ci naprawić wszystko za Bóg Zapłać i z przeprosinami.

    #1067
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Jakoś już nie chcę korzystać z ich usług.

    #1068
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    aaa jeszcze jedno,
    Dobry, doświadczony Mechanik problem z zaworami rozpozna ponoć po dźwieku silnika…ja jestem laikiem w tych sprawach, ale pisze to co słyszałem.

    #1069
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    W każdym razie dzięki za pomoc:)

    #1071
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Nie ma za co, ale naprawdę spróbuj zmienić warsztat. Szkoda żebyś był nie zadowolony ze sprzęta przez jakiegoś pseudomechanika.

    #1072
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Jutro wyrwę się z pracy i gdzieś z nim pojadę. Niech to sprawdzą.

    #1107
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Leszek, i byłeś gdzieś dziś z Dynkaczem??

    #1108
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    qazwsxedc wrote:

    Leszek, i byłeś gdzieś dziś z Dynkaczem??

    Dzięki, że pytasz. Byłem. Teraz prócz tego, że jest gorzej to jeszcze coś strzela w przekładni przy niektórych prędkościach. Jutro zawitam ponownie.

    #1110
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Ciekawe, słyszałem że przy docieraniu przekładnie często piszczą(dokładnie pasek), ale żeby strzelały to nie.
    A jesteś pewien, że to z przekładni??

    #1113
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    qazwsxedc wrote:

    Ciekawe, słyszałem że przy docieraniu przekładnie często piszczą(dokładnie pasek), ale żeby strzelały to nie.
    A jesteś pewien, że to z przekładni??

    Raczej z przekładni.

    #1115
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    a wyszło coś z tymi zaworami?

    #1171
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 13Postów:

    qazwsxedc wrote:

    Równie dobrze, może to być problem z gaźnikiem albo z automatycznym ssaniem.
    A jak już odpalisz to jak chodzi?

    Chodzi równo lecz mam straszliwy problem z odpalaniem. Dodam że gaźnik był wyregulowany.

    #1187
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    qazwsxedc wrote:

    Ciekawe, słyszałem że przy docieraniu przekładnie często piszczą(dokładnie pasek), ale żeby strzelały to nie.
    A jesteś pewien, że to z przekładni??

    Hihihihi to była kopka:DDD
    Znasz ten dźwięk jak np przy odpalonym silniku się ją dotknie? To było właśnie to. Strzelała, bo nigdy nie była używana:DDDD Tak się ułożyła w mało fajnej pozycji.

    #1193
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    U mnie już kopki nie ma;p
    a w s9 zawsze odpalałem z kopa, to nie miałem problemu;D

    #1230
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 13Postów:

    naprawione. Dałem do serwisu i powiedział że miałem takie luzy w zaworach że się zdziwił że mi odpalił (ok. 1mm!!). Dobrze że reszta cała.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button