Źle Działające Zawory??
- This topic has 26 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 13 years, 11 months temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 11 kwietnia 2010 dnia 17:01 #974AnonimNieaktywny
- 1
- 13Postów:
Witam. Jak na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=0jthVFCmDGE&feature=related
(nie jest mojego autorstwa) zawory na pozycji “T” zamykają się i niemożna ich wyregulować. Co mam zrobić? Mam je wyregulować na pozycji opuszczonej?Pozdrawiam
rogalov11 kwietnia 2010 dnia 17:04 #975Hmmm, nie wiem, a może zdjąć łańcuszek rozrządu? Będzie prościej, bo z tego co mówisz to masz jakiś strasznie duży przeskok.
11 kwietnia 2010 dnia 18:16 #985AnonimNieaktywny- 1
- 13Postów:
Naturalnie jest pewien pt. gdzie zawory są otwarte ale jest on na całkowicie w innej pozycji. Pozycja znajduje się daleko od pt. “T” i jest oznaczony jedynie kreską bez jakiekolwiek specjalnego oznaczenia. Nie wiem czy w takiej pozycji mogę wyregulować zawory.
12 kwietnia 2010 dnia 19:16 #1043Podpinam się pod temat. Z tego co wiem podczas pierwszego przeglądu (300km) powinno sie regulować zawory. Po czym poznać nieprawidłową ich pracę w 4t?
12 kwietnia 2010 dnia 19:54 #1049Ja bym nie szalał z tymi regulacjami w nowym skuterze.
Myśle, że ta regulacja po 300km to lekka przesada. Według mnie bardziej by się przydała, o ile w ogóle będzie konieczna, po 1500km.Oznaką problemów z zaworami będzie napewno duże spalanie, gaśniecię silnika oraz nie równa praca silnika. W późniejszym stadium zapewne nie będzie można odpalić skutera.
12 kwietnia 2010 dnia 19:57 #1050AnonimNieaktywny- 1
- 13Postów:
No w właśnie mam problem z odpalaniem skuterka i nie mam pojęcia co mam zrobić.
12 kwietnia 2010 dnia 19:59 #1051Równie dobrze, może to być problem z gaźnikiem albo z automatycznym ssaniem.
A jak już odpalisz to jak chodzi?12 kwietnia 2010 dnia 20:10 #1052Jest tak: jak silnik jest totalnie zimny to pali na dotyk. Włacza się ssanie obroty 4 000. Wyłacza się ssanie, obroty 2 000 – 2 200.
Jak silnik jest rozgrzany to np. na światłach one pływają 2-3 000.Jeśli silnik jest ciepły wówczas ma problemy z odpaleniem. Odpala za 2-3 razem i to po dodaniu gazu.
Czasem jest też tak, że podczas zatrzymywania się gaśnie.
Moim zdaniem skuter za takie pieniądze nie powinien się tak zachowywać.
Podejrzewam firmę co robiła pierwszy przegląd.
12 kwietnia 2010 dnia 20:17 #1056Nie da się ukryć, że gasnąć nie powinien, pomimo że jest na dotarciu, bo to stwarza bezpośrednie zagrożenie dla Ciebie.
Mnie też zastanawia ta firemka, gdzie robiłem I przegląd, bo jak można nie wymienić oleju na pierwszym servicie- w pale mi się to nie mieści.
Wydaje mi się, że to gaśnięcie to może byc wina albo źle ustawionych wolnych obrotów, albo źle wyregulowany gaźnik.12 kwietnia 2010 dnia 20:23 #1059qazwsxedc wrote:
Nie da się ukryć, że gasnąć nie powinien, pomimo że jest na dotarciu, bo to stwarza bezpośrednie zagrożenie dla Ciebie.
Mnie też zastanawia ta firemka, gdzie robiłem I przegląd, bo jak można nie wymienić oleju na pierwszym servicie- w pale mi się to nie mieści.
Wydaje mi się, że to gaśnięcie to może byc wina albo źle ustawionych wolnych obrotów, albo źle wyregulowany gaźnik.Muszę pojechać po prostu to motor – landu – mszą to obejrzeć, trudno, to drugi koniec Wawy, ale przynajmniej bede miał pewność, że wszystko jest ok.
12 kwietnia 2010 dnia 20:26 #1061Czasami pod latarnią jest najciemniej, więc nie upieraj się nad tym motor-landem. Może spróbuj pojechać do innego servicu Kymco- może akurat trafisz na jakiegoś dobrego fachowca. Czasami nie warto się przywiązywać do jednego miejsca.
Pogadaj z innym mechanikiem, opowiedz mu z czym są kłopoty.12 kwietnia 2010 dnia 20:43 #1064qazwsxedc wrote:
Czasami pod latarnią jest najciemniej, więc nie upieraj się nad tym motor-landem. Może spróbuj pojechać do innego servicu Kymco- może akurat trafisz na jakiegoś dobrego fachowca. Czasami nie warto się przywiązywać do jednego miejsca.
Pogadaj z innym mechanikiem, opowiedz mu z czym są kłopoty.Ok. Jak myślisz te regulacje powinny być bezpłatne w każdym serwisie KYMCO?
12 kwietnia 2010 dnia 20:47 #1066To zależy- osobiście wątpie, żeby to była wina zaworów.
Istnieje jeszcze taka opcja, że na przeglądzie Ci coś sknocili- wtedy powinni Ci naprawić wszystko za Bóg Zapłać i z przeprosinami.12 kwietnia 2010 dnia 20:48 #1067Jakoś już nie chcę korzystać z ich usług.
12 kwietnia 2010 dnia 20:49 #1068aaa jeszcze jedno,
Dobry, doświadczony Mechanik problem z zaworami rozpozna ponoć po dźwieku silnika…ja jestem laikiem w tych sprawach, ale pisze to co słyszałem.12 kwietnia 2010 dnia 20:50 #1069W każdym razie dzięki za pomoc:)
12 kwietnia 2010 dnia 20:55 #1071Nie ma za co, ale naprawdę spróbuj zmienić warsztat. Szkoda żebyś był nie zadowolony ze sprzęta przez jakiegoś pseudomechanika.
12 kwietnia 2010 dnia 21:00 #1072Jutro wyrwę się z pracy i gdzieś z nim pojadę. Niech to sprawdzą.
13 kwietnia 2010 dnia 19:07 #1107Leszek, i byłeś gdzieś dziś z Dynkaczem??
13 kwietnia 2010 dnia 19:22 #1108qazwsxedc wrote:
Leszek, i byłeś gdzieś dziś z Dynkaczem??
Dzięki, że pytasz. Byłem. Teraz prócz tego, że jest gorzej to jeszcze coś strzela w przekładni przy niektórych prędkościach. Jutro zawitam ponownie.
13 kwietnia 2010 dnia 19:34 #1110Ciekawe, słyszałem że przy docieraniu przekładnie często piszczą(dokładnie pasek), ale żeby strzelały to nie.
A jesteś pewien, że to z przekładni??13 kwietnia 2010 dnia 19:42 #1113qazwsxedc wrote:
Ciekawe, słyszałem że przy docieraniu przekładnie często piszczą(dokładnie pasek), ale żeby strzelały to nie.
A jesteś pewien, że to z przekładni??Raczej z przekładni.
13 kwietnia 2010 dnia 19:54 #1115a wyszło coś z tymi zaworami?
15 kwietnia 2010 dnia 16:39 #1171AnonimNieaktywny- 1
- 13Postów:
qazwsxedc wrote:
Równie dobrze, może to być problem z gaźnikiem albo z automatycznym ssaniem.
A jak już odpalisz to jak chodzi?Chodzi równo lecz mam straszliwy problem z odpalaniem. Dodam że gaźnik był wyregulowany.
15 kwietnia 2010 dnia 19:28 #1187qazwsxedc wrote:
Ciekawe, słyszałem że przy docieraniu przekładnie często piszczą(dokładnie pasek), ale żeby strzelały to nie.
A jesteś pewien, że to z przekładni??Hihihihi to była kopka:DDD
Znasz ten dźwięk jak np przy odpalonym silniku się ją dotknie? To było właśnie to. Strzelała, bo nigdy nie była używana:DDDD Tak się ułożyła w mało fajnej pozycji.15 kwietnia 2010 dnia 20:19 #1193U mnie już kopki nie ma;p
a w s9 zawsze odpalałem z kopa, to nie miałem problemu;D16 kwietnia 2010 dnia 20:33 #1230AnonimNieaktywny- 1
- 13Postów:
naprawione. Dałem do serwisu i powiedział że miałem takie luzy w zaworach że się zdziwił że mi odpalił (ok. 1mm!!). Dobrze że reszta cała.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.