Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Skuterowo.com:  

Zarejestruj się

Wymiana cylindra na 72 ccm - co i jak?

Kategoria: Tuning

Dodano 1 rok temu





  1. Dawid Stanki...

    Witam. Posiadam nowy cilinder o pojemności 72cc oraz skuter ze zdjętymi wszystkimi blokadami. Oczywiście jest to chiński 4t. Czy mogę zaczynać wymianę cylindra czy muszę się czegoś ważnego dowiedzieć przed tym? Jakieś uwagi? Porady? Z góry dzięki za pomoc. :)


    Napisano 1 rok temu, przez Dawid Stanki..., Postów: 4, Użytkownik Link do wypowiedzi


  2. Robertonos

    Cylindra nie wymienia się na początek kolego...albo zmieniasz cylek z paroma rzeczami od razu,albo najpierw tłumik,wario,gazinik-dyszę i stożek a cyl na końcu.

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:"JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW".

    Napisano 1 rok temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  3. Robertonos

    Tuning skuta kończy się na większym cylku,a nie zaczyna.


    Napisano 1 rok temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  4. Dawid Stanki...

    Trochę czytałem na ten temat i czy nie wystarczy tylko dyszy wymienić?


    Napisano 1 rok temu, przez Dawid Stanki..., Postów: 4, Użytkownik Link do wypowiedzi


  5. Robertonos

    Piszę Tobie że cały gazior na większy masz wymienić,ale Ty w ogóle chcesz zacząć od wymiany cyla co jest robieniem od dupy strony...Znam ja jednego takiego co w 2T zaczął od wymiany cyla na 72cm bo nie miał wiedzy i założył go i nie miał kasy na resztę rzeczy i dziwi się że mu ha,ha,ha spalanie wzrosło do 6,5 l na 100km.Bo robił coś czego wcześniej nie przemyślał i nie popytał tych co wiedzą.A 6,5l/100km to palą 600-650 a nie marne skutery 72cm.


    Napisano 1 rok temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  6. Robertonos

    oczywiście nie musicz tego wszystkiego kupować,ale powinieneś.Jeśli chcesz cyla wykorzystać jak należy to powinien być do niego sportowy lub przelotowy tłumik,sportowy wariator,gazior 17,5-19 i stożek by miał więcej powietrza chwytak.Ewentualnie nawiercić dziurki od spodu w obudowie filtra powietrza.


    Napisano 1 rok temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  7. Robertonos

    Bo już nie piszę Ci że można dać sprężynę dociskową inną i sprężynki sprzęgła + od 1000 do 3000 by startował z wyższych obrotów.


    Napisano 1 rok temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  8. Mariusz954

    Robertonos co ty kminisz? jakie 2t? chłopak ma 4t i najłatwiej zwiększyć moc właśnie zakładając większy cylek możesz też dać głowice z większymi zaworami i dyszę o 5-10 większą od seryjnej


    Napisano 1 rok temu, przez Mariusz954, Postów: 48, Użytkownik Link do wypowiedzi


  9. Robertonos

    Wiem że ma 4T czytać umiem kolego Mariusz,co ty gadasz?!?!Nie wprowadzaj go w błąd,sam cylek w Chińczyku 4T mało mu da dobrze wiesz o tym!!Żeby to miało ręce i nogi oraz poczuł zmianę powinien założyć tłumik sportowy lub przelotowy,wariator sportowy jakiś z dość lekkimi rolkami i dać mu więcej powietrza.Dyszę na 100%,a najlepiej cały gazior.Sprężynki + sprzęgła też by start polepszyły.I to jest tuning który daje trochę mocy w takiej popierdułce 50cm 4T,a nie ty mu piszesz że sam cylek.Widzę że tu mało kto wie co to jest robić setupy w bzykach.Jak się nie ma kasy i wystarcza tylko na cyla to po ch... się za modyfikacje bierzecie.Jeden tu ostatnio to pisał że zrobi tuning skuta by lepiej śmigał w postaci wyjęcia 3 rolek z wario i jazdy na 3!!!No ku... jak wy takie tuningi robicie i nie śmierdzicie kasą to ja się nie dziwię że mówi się o młodych posiadaczach 50 cm skutów że wiejski tunning odchodzi błahahahahahahaha......


    Napisano 1 rok temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  10. Filippo73

    Zależy jeszcze jaki cylinder się założy. Jak chińską 72, wydech może zostać seryjny, podobnie jak filtr powietrza. Niezbędna będzie przynajmniej wymiana dyszy na większą i regulacja napędu (rolki, sprężynki i sprężyna centralna)


    Napisano 1 rok temu, przez Filippo73, Postów: 479, Użytkownik Link do wypowiedzi


  11. eadem

    Przed tuningiem polecam sprawdzić poziom oleju...

    ... w głowie :) Jeśli tam jest OK, można ruszać z resztą.


    Napisano 1 rok temu, przez eadem, Postów: 873, Użytkownik Link do wypowiedzi


  12. rogo54

    Robertonos, co ty pierdolisz? Jaki tłumik. Tłumik prawi nic mu nie da w 4t, nie wprowadzaj go w błąd. Ja w 50 założyłem, lżejsze rolki z 5g do 4g i ma eleganckie przyspieszenie. V-max zmniejszył się troszkę z licznikowego 80km/h na 75km/h. To jest oczywiście licznikowe.


    Napisano 1 rok temu, przez rogo54, Postów: 110, Użytkownik Link do wypowiedzi


  13. Dawid Stanki...

    Cylinder firmy WM Motor.
    Po takiej mieszaninie co zaszła mi w głowie, chyba po prostu dam go do mechanika.


    Napisano 1 rok temu, przez Dawid Stanki..., Postów: 4, Użytkownik Link do wypowiedzi


  14. kuba90876

    Jeżeli chcesz w miarę dobrze zrobić ten skuter to wrzuc tą "80" kup jakieś wario, podreguluj troche sprzeglo. daj większą dysze główną np 85 filr seria lub dysza +90 i stozek. Wydechu nie ruszaj bo to bez sensu. wiem coś po sobie.


    Napisano 1 rok temu, przez kuba90876, Postów: 1103, Użytkownik Link do wypowiedzi


  15. Dawid Stanki...

    70 mi wystarczy. Tak więc co będę potrzebował? Wydaje mi się że dysza do gaźnika i to tyle. Ale mogę się mylić.


    Napisano 1 rok temu, przez Dawid Stanki..., Postów: 4, Użytkownik Link do wypowiedzi

Odpowiedz »

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się



Wymiana cylindra na 72 ccm - co i jak?: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Suzuki ADDRESS 125 2015 już w Polsce (zdjęcia)

Suzuki ADDRESS 125 2015 już w Polsce (zdjęcia)

14 Październik 2014

Najmocniejszym punktem odświeżonego Suzuki ADDRESS 125 jest ekonomia jednostki napędowej. Według zapewnień producenta skuter ma spalać 2,04 l/100km uzyskując zasięg 225 km na jednym baku.

Nowości Zdjęcia4 opinii

Sprzedaż: Jak zarobić najwięcej?

Sprzedaż: Jak zarobić najwięcej?

28 Czerwiec 2012

Nie od dziś wiadomo, że aby coś sprzedać nie wystarczy tylko napisać ogłoszenie. Duże przedsiębiorstwa zatrudniają specjalistów od reklamy, którzy sprawiają, że lepiej patrzymy na oferowany produkt. Nie potrzeba jednak lat praktyki aby sprawić, że nasz skuter sprzeda się szybciej i drożej.

Porady3 opinii

Znak D-6a: przejazd dla rowerzystów

Znak D-6a: przejazd dla rowerzystów

01 Styczeń 2010

Oznacza miejsce przeznaczone do przejeżdżania rowerzystów w poprzek drogi. Znak umieszcza się bezpośrednio przed przejazdem dla rowerzystów oznaczonym znakiem poziomym P-11.

Prawo0 opinii

Strona wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 Wydawca: Skuterowo.com. Grupa OnAir!, 04-501 Warszawa, Płowiecka 3. Wszelkie prawa zastrzeżone. Skuterowo.com to portal oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.