Skuterowo.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Skuterowo.com:  

Zarejestruj się

Wymiana cylindra na 72 ccm - co i jak?

Kategoria: Tuning

Dodano 1 rok temu





  1. Dawid Stanki...

    Witam. Posiadam nowy cilinder o pojemności 72cc oraz skuter ze zdjętymi wszystkimi blokadami. Oczywiście jest to chiński 4t. Czy mogę zaczynać wymianę cylindra czy muszę się czegoś ważnego dowiedzieć przed tym? Jakieś uwagi? Porady? Z góry dzięki za pomoc. :)

    Napisano 1 rok temu, przez Dawid Stanki..., Postów: 4, Użytkownik Link do wypowiedzi


  2. Robertonos

    Cylindra nie wymienia się na początek kolego...albo zmieniasz cylek z paroma rzeczami od razu,albo najpierw tłumik,wario,gazinik-dyszę i stożek a cyl na końcu.

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:"JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW".
    Napisano 1 rok temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  3. Robertonos

    Tuning skuta kończy się na większym cylku,a nie zaczyna.

    Napisano 1 rok temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  4. Dawid Stanki...

    Trochę czytałem na ten temat i czy nie wystarczy tylko dyszy wymienić?

    Napisano 1 rok temu, przez Dawid Stanki..., Postów: 4, Użytkownik Link do wypowiedzi


  5. Robertonos

    Piszę Tobie że cały gazior na większy masz wymienić,ale Ty w ogóle chcesz zacząć od wymiany cyla co jest robieniem od dupy strony...Znam ja jednego takiego co w 2T zaczął od wymiany cyla na 72cm bo nie miał wiedzy i założył go i nie miał kasy na resztę rzeczy i dziwi się że mu ha,ha,ha spalanie wzrosło do 6,5 l na 100km.Bo robił coś czego wcześniej nie przemyślał i nie popytał tych co wiedzą.A 6,5l/100km to palą 600-650 a nie marne skutery 72cm.

    Napisano 1 rok temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  6. Robertonos

    oczywiście nie musicz tego wszystkiego kupować,ale powinieneś.Jeśli chcesz cyla wykorzystać jak należy to powinien być do niego sportowy lub przelotowy tłumik,sportowy wariator,gazior 17,5-19 i stożek by miał więcej powietrza chwytak.Ewentualnie nawiercić dziurki od spodu w obudowie filtra powietrza.

    Napisano 1 rok temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  7. Robertonos

    Bo już nie piszę Ci że można dać sprężynę dociskową inną i sprężynki sprzęgła + od 1000 do 3000 by startował z wyższych obrotów.

    Napisano 1 rok temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  8. Mariusz954

    Robertonos co ty kminisz? jakie 2t? chłopak ma 4t i najłatwiej zwiększyć moc właśnie zakładając większy cylek możesz też dać głowice z większymi zaworami i dyszę o 5-10 większą od seryjnej

    Napisano 1 rok temu, przez Mariusz954, Postów: 48, Użytkownik Link do wypowiedzi


  9. Robertonos

    Wiem że ma 4T czytać umiem kolego Mariusz,co ty gadasz?!?!Nie wprowadzaj go w błąd,sam cylek w Chińczyku 4T mało mu da dobrze wiesz o tym!!Żeby to miało ręce i nogi oraz poczuł zmianę powinien założyć tłumik sportowy lub przelotowy,wariator sportowy jakiś z dość lekkimi rolkami i dać mu więcej powietrza.Dyszę na 100%,a najlepiej cały gazior.Sprężynki + sprzęgła też by start polepszyły.I to jest tuning który daje trochę mocy w takiej popierdułce 50cm 4T,a nie ty mu piszesz że sam cylek.Widzę że tu mało kto wie co to jest robić setupy w bzykach.Jak się nie ma kasy i wystarcza tylko na cyla to po ch... się za modyfikacje bierzecie.Jeden tu ostatnio to pisał że zrobi tuning skuta by lepiej śmigał w postaci wyjęcia 3 rolek z wario i jazdy na 3!!!No ku... jak wy takie tuningi robicie i nie śmierdzicie kasą to ja się nie dziwię że mówi się o młodych posiadaczach 50 cm skutów że wiejski tunning odchodzi błahahahahahahaha......

    Napisano 1 rok temu, przez Robertonos, Postów: 538, Zablokowany Link do wypowiedzi


  10. Filippo73

    Zależy jeszcze jaki cylinder się założy. Jak chińską 72, wydech może zostać seryjny, podobnie jak filtr powietrza. Niezbędna będzie przynajmniej wymiana dyszy na większą i regulacja napędu (rolki, sprężynki i sprężyna centralna)

    Napisano 1 rok temu, przez Filippo73, Postów: 479, Użytkownik Link do wypowiedzi


  11. eadem

    Przed tuningiem polecam sprawdzić poziom oleju...

    ... w głowie :) Jeśli tam jest OK, można ruszać z resztą.

    Napisano 1 rok temu, przez eadem, Postów: 1195, Użytkownik Link do wypowiedzi


  12. rogo54

    Robertonos, co ty pierdolisz? Jaki tłumik. Tłumik prawi nic mu nie da w 4t, nie wprowadzaj go w błąd. Ja w 50 założyłem, lżejsze rolki z 5g do 4g i ma eleganckie przyspieszenie. V-max zmniejszył się troszkę z licznikowego 80km/h na 75km/h. To jest oczywiście licznikowe.

    Napisano 1 rok temu, przez rogo54, Postów: 113, Użytkownik Link do wypowiedzi


  13. Dawid Stanki...

    Cylinder firmy WM Motor.
    Po takiej mieszaninie co zaszła mi w głowie, chyba po prostu dam go do mechanika.

    Napisano 1 rok temu, przez Dawid Stanki..., Postów: 4, Użytkownik Link do wypowiedzi


  14. kuba90876

    Jeżeli chcesz w miarę dobrze zrobić ten skuter to wrzuc tą "80" kup jakieś wario, podreguluj troche sprzeglo. daj większą dysze główną np 85 filr seria lub dysza +90 i stozek. Wydechu nie ruszaj bo to bez sensu. wiem coś po sobie.

    Napisano 1 rok temu, przez kuba90876, Postów: 1103, Użytkownik Link do wypowiedzi


  15. Dawid Stanki...

    70 mi wystarczy. Tak więc co będę potrzebował? Wydaje mi się że dysza do gaźnika i to tyle. Ale mogę się mylić.

    Napisano 1 rok temu, przez Dawid Stanki..., Postów: 4, Użytkownik Link do wypowiedzi

Odpowiedz »

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się



Wymiana cylindra na 72 ccm - co i jak?: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Ferro 803: Zdjęcia i dane techniczne

Ferro 803: Zdjęcia i dane techniczne

17 Luty 2013

Wystarczy spojrzeć mu prosto w oczy. Już po chwili można przekonać się o sportowych tendencjach tego skutera. Elektroniczna deska rozdzielcza wskazuje prędkość maksymalną jako 70 km/h. Z tyłu mamy jeden amortyzator gazowy, który sprawuje się świetnie. Przód to wspomniane, twarde i krótkie lagi.

Skutery Zdjęcia0 opinii

Motocykle i Skutery 125: Będzie można jeździć manualem?

Motocykle i Skutery 125: Będzie można jeździć manualem?

06 Czerwiec 2014

Skuterowo.com jako pierwsze podało do wiadomości treść projektu nowelizacji ustawy o kierujących (Pilne będzie można jeździć motocyklem 125 na prawo jazdy B). Dziś informujemy o proponowanych poprawkach Senatu - PiS chce, aby z kat. B można było jeździć na 125 z manualną skrzynią biegów.

125 ccm Skutery Wiadomości9 opinii

Znak B-10: zakaz wjazdu motorowerów

Znak B-10: zakaz wjazdu motorowerów

30 Grudzień 2010

Znak zakazuje wjazdu motorowerów. Stosowany, gdy istnieje potrzeba zamknięcia ruchu dla wszelkich pojazdów wyposażonych w silnik na drogach, gdzie zabroniony został ruch pojazdów samochodowych.

Prawo10 opinii

Strona wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 Wydawca: Skuterowo.com. Grupa OnAir!, 04-501 Warszawa, Płowiecka 3. Wszelkie prawa zastrzeżone. Skuterowo.com to portal oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.