Wszelkie remonty silników 2T

Oferuje kapitalne remonty silników dwu suwowych ( 2T ).
Jestem otwarty na wszelkie propozycje.
Głownie specjalizuje się w silnikach typu: AM6, rotax ( aprilia rs ), morini (derbi ), silnik hondy nsr oraz yamahy tzr i inne 50 - 250 ccm . SKUTERY RÓWNIEŻ.

Wykonuje:
-Montaż cylindrów
-Wymiany łożysk, uszczelniaczy ( posiadam dostęp do wszystkich rodzai ).
-Wymiany skrzyń biegów
-Wszelakie regulacje
-Wymiany sprzęgła
-Tuning
I inne ( pytaj na priv ).

Zajmuje się także elektryka , nadwoziami np. wymiany uszczelniaczy w amortyzatorach i inne ( pytaj na priv ).

Znajdziecie u mnie również malowanie proszkowe w dogodnych cenach.

Służę radami w doborze odpowiednich części do remontu / tuningu.

Gwarantuje solidnie wykonaną pracę w czystych warunkach za pomocą firmowego sprzętu.

Zdjęcia z moich prac podeślę drogą emailową.

Znajduje się w Świdnicy, dln. śląsk k. wałbrzycha.

Możliwy transport motocykli.

Sprzęt do naprawy należy dostarczyć osobiście, lub za pośrednictwem poczty.

Kontakt:
TEL: 725 656 636
GG: 8002937

Odświeżam temat,czy znajdę podobną osobę w okolicach Warszawy? Szykuje się remont silnika w Kymco Vitality 2T :) A może ktoś poleci zaufany warsztat,tylko z góry mówię że muszę przy tym być i robota musi być wykonana jednego dnia.

racja samemu albo być przy pracach remontowych rozne cuda sie wyprawiaja potem 5 tys przebiegu i silnik game over

A co z Madim ? Umów się z nim i zamiast dawać kasę serwisowi dasz to Madiemu bo z tego co pisał na forum zna się na rzeczy no chyba że już z nim rozmawiałeś i nie chce.

Ja jestem chętny, narzędzia są więc spoko. Tylko czas musi być a z tym ostatnio najgorzej. I blokade do sprzęgła bo tego nie mam.

Ja wolę profesjonalny serwis,samemu to albo się zrobi,albo nie. Potrzebny ktoś,kto już to robił nie raz.

P.S. Młody,a co Ty masz za narzędzia? Jak zdejmiesz łożyska,a potem nabijesz? Masz ściągacz koła magnesowego?

Mam dwa ściągacze. Łożyska sie wybija a nowe sie wprasowuje na gorąco.

Mimo wszystko wolę oddać do "prawdziwego" mechanika :)

Oddaj do serwisu to mlotkiem Ci beda go rozkrecac.. madi dał ci propozycje i osobiscie z niej bym skorzystał, zna sie na tym, 4tyś postów.. Ale lepiej dać do kolesia ktorego wgl nie znasz..

HugoBoss napisał:

Mimo wszystko wolę oddać do \"prawdziwego\" mechanika :)

Nie wiem co rozumiesz przez słowo "prawdziwy mechanik" ?.Uwierz mi że w wiekszości skuterowych serwisów pracują ludzie z przypadku.Większość potrafi no najwyżej wymienić olej w przekładni i świece.Na palcach jednej ręki znajdziesz serwis w którym mają ściągacz do łozysk wału korbowego lub inne specjalistyczne narzędzia.Myślę że jest wielu forumowiczów mających większe doświadczenie i umiejętności niż nie jeden pseudo mechanik w serwisie.Mógłbym podać kilka przykładów z życia wziętych,ale nie o to tutaj chodzi.Remont silnika 2T jest dziecinnie prosty.Każdy kto potrafi zaprogramować pralkę poradzi sobie bez problemów.Problem polega na tym aby mieć odpowiednie narzędzia.Jak masz młotek i przecinak nie zabieraj się za remont bo narobisz sobie tylko problemów.Mozna oczywiście rozbierać i składać silnik "na ciepło" lub "na zimno" ale to nie jest profesjonalne podejście do sprawy,raczej chałupnictwo :).

Madi jak widać wie o czym mówi, chce pomóc więc raczej nic nie spier****. A jakie masz informacje o tamtym mechaniku? Żadne.

PS. Ci najlepsi mechanicy, swoje umiejętności najczęściej wykorzystują we własnym garażu :)

Kilka silników się zrobiło i chodzą jak zegarki :)

Ja dopiero szukam mechanika

dobry mechanik z wyposażonym warsztatem nie będzie tani

Jego sprawa, nie ma co tutaj rozmawiać, niech płaci obcym, zresztą nie powinno nas to interesować;d