Wariator WM z allegro za 50zł

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #49927
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Witam. Czy te wariatory z allegro WM Moto za 50zł to jest jak seryjny, czy będzie jakiś efekt ?

    #49928
    elastyna
    Użytkownik
    • 9
    • 244Postów:

    Niewiem ile można się spodziewać po wariatorze za 50zł, osiągi może się polepszą, a może zostaną takie same. Z tego co czytałem to czasami pokrywa wariatora się łamie w pół. Jeżeli ja miałbym kupować wariator to z tych tańszych to Top Racing.

    #49929
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    tańszych ? On kosztuje tyle co Malossi MultiVitar

    #49932
    Mystek
    Użytkownik
    • 11
    • 191Postów:

    Do czego chcesz 2t czy 4t?

    #49935
    elastyna
    Użytkownik
    • 9
    • 244Postów:
    #49936
    Mystek
    Użytkownik
    • 11
    • 191Postów:

    http://allegro.pl/wariator-tec-r-type-gy6-4t-139qmb-139qma-i2116967403.html

    Polecam!, jakością równy z multivarem, firma mało znana a bardzo dobra 🙂

    #49939
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Ja chcem do 4t.

    #49940
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    chcę*

    #49952
    elastyna
    Użytkownik
    • 9
    • 244Postów:

    Ten wario co dał mystek i ja to są do 4t.

    #49976
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Powiem wam, że bym wolał dołożyć te 50zł i kupić orginalny bardzo dobry Malossi.;)

    #49984
    Mystek
    Użytkownik
    • 11
    • 191Postów:

    Czyli wolisz zapłacić 50zł za napis: Malossi :D. Ja bym wolał kupić Teca a resztę odłożyć na pożądny pasek napędowy ^^

    #50004
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    A masz ten Teca ? i wiesz jak się sprawuje ?

    #50030
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    czasami lepiej dopłacić i dostać produkt wysokiej jakości, głównie chodzi o powierzchnię na której pracuje pasek, w egzemplarzach a marnym stopniu wykonania ta cześć nie jest zabezpieczona przed ścieraniem jak należy i paski zjada w oczach.
    Wario za te pieniądze powinno wytrzymać znaczny czas bez zużycia.
    Doświadczenie mam z produktami Hebo, tam po 8-10tys wystarczy dokładne wyczyszczenie i jedyny ślad zużycia widać na prowadnicach rolek, strona paska jest nienaruszona

    #50034
    elastyna
    Użytkownik
    • 9
    • 244Postów:

    Ja mam wario polini speed control ma niecałe 5 tyś i stan nienaruszony wystarczy przedmuchać powietrzem i czyste.

    #50036
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    elastyna napisał:

    Ja mam wario polini speed control ma niecałe 5 tyś i stan nienaruszony wystarczy przedmuchać powietrzem i czyste.

    W jakim skuterze go masz ?

    #50039
    Mystek
    Użytkownik
    • 11
    • 191Postów:

    Tak mam go z tym że do 2T i kupowałem go w ciemno po opiniach ludzi z internetu którzy go już testowali i stwierdzali że daje nawet więcej niż multivar. Po samym założeniu bez regulowania dał już 10km/h i meega wejście na obroty i wruum :D. Po regulacji myślę że będzie szatan :D. Dlatego polecam bo sam mam i gdybym kupował jeszcze raz to bez wachania Teca 🙂 Pozdrawiam!

    #50041
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Czyli najlepiej odrazu po zmianie wariatora wyregulować gaźnik ? Najlepiej będzie jak sobie zbiore parę części i włożę je i odrazu wyreguluje.:) Narazie mam te sprężynki sprzęgła, centralną i ten wariator zamówie chyba i stożek.

    #50043
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    ze stożkiem daj sobie spokój, bardziej opłaca się zmodyfikować oryginalną puchę

    przy zmianie samego wario masz tylko zabawę z rolkami, napewno będą lżejsze niż seryjne

    #50045
    Bartolini
    Użytkownik
    • 5
    • 373Postów:

    Jak mało powietrza, to rób dziury w deklu filtra od spodu. Stożek, to tylko dźwięk trochę zmieni i doda trochę problemów.
    Zmiana wariatora i regulacja gaźnika? – bzdura.

    #50047
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Ale wam powiem, że ze stożkiem dużo lepiej skuter wygląda, a przecież ja się ma tą puszke na stożek, to mniej zaciągnie. I na deszczu też nie zamoknie.:)

    #50048
    Mystek
    Użytkownik
    • 11
    • 191Postów:

    Taaa ja tak też myślałem jak miałem 4T i stożek z puszką, starczył lekki deszcz trochę błotka, brudu i 500zł na nowy cylek i wymiane u mechanika 😀

    #50050
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    ło..:D Kurde.. tak mi się podoba bez tego filtra, ale chyba jednak sobie odnowie tą puszke. I na normalnym będę jeździł. Ja sobie zatkalem 1 dziurkę od tej końcówki filtra silikonem i jakoś szybszy jest.

    #50058
    elastyna
    Użytkownik
    • 9
    • 244Postów:

    ?? Jak zatkałeś dziurke to powinien dostawać miej powietrza i powinno być na odwrót, powinien wolniej jeździć. Ja teraz zmieniłem cylek na stage6 streetrace 70 i na seryjnym filtrze mulił, nie wchodził na obroty. Jak wywierciłem pare dziurek w filtrze i przykleiłem na ich miejsce siatke to skuter bardzo dobrze chodzi, prawie jak stożek. Wole sam sobie pokombinować przy filtrze niż wydawać 70zł na filtr stożkowy.

    #50060
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    Dławi mi sie jak przytkam np 2 albo 3 dziurki, a tak to szybko się rozpędza i wgl szybszy jakiś jest. Gdzie kupiłeś tą siatke ? I gdzie te dziury wywierciłeś ?

    #50061
    elastyna
    Użytkownik
    • 9
    • 244Postów:

    Siatke miałem jakąś strasznie starą, od filtra paliwa. Chyba jeszcze od jakiegoś tira. Ciężko pisemnie wytłumaczyć gdzie wywierciłem dziury 😛 Jak jest puszka filtra i ona dzieli się na pół to wywierciłem dziurki na pokrywce gdzie jest taki dziubek do wlotu powietrza. Sory nie umiem Ci tego wytłumaczyć inaczej.

    #50062
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    szybszy jest po zatkaniu bo była za uboga mieszanka
    za dużo powietrza względem paliwa. tak można bardzo szybko doprowadzić do zniszczenia-przegrzania cylindra z tłokiem.

    sam stożek absolutnie nic poza spalaniem i hałasem nie zmieni.
    jeśli masz dyszę ~65 to automatycznie idzie zmiana na ~90 żeby było jak należy

    #50063
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    elastyna napisał:

    Siatke miałem jakąś strasznie starą, od filtra paliwa. Chyba jeszcze od jakiegoś tira. Ciężko pisemnie wytłumaczyć gdzie wywierciłem dziury 😛 Jak jest puszka filtra i ona dzieli się na pół to wywierciłem dziurki na pokrywce gdzie jest taki dziubek do wlotu powietrza. Sory nie umiem Ci tego wytłumaczyć inaczej.

    Rozumiem rozumiem 😀

    #50064
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    barteklodz napisał:

    szybszy jest po zatkaniu bo była za uboga mieszanka
    za dużo powietrza względem paliwa. tak można bardzo szybko doprowadzić do zniszczenia-przegrzania cylindra z tłokiem.
    sam stożek absolutnie nic poza spalaniem i hałasem nie zmieni.
    jeśli masz dyszę ~65 to automatycznie idzie zmiana na ~90 żeby było jak należy

    To czyli mam to odetkać ? I czy jak zrobię tak jak elastyna 😀 to coś mi to da ?

    #50066
    elastyna
    Użytkownik
    • 9
    • 244Postów:

    Może da, może nie da. Do seryjnej piędziesiątki bym nie kombinował z filtrem. Jest on dostosowany do twojej pojemności. U mnie niestety było konieczne wiercenie dziur w filtrze;/ Najlepiej odetkaj tą dziurke i wyreguluja gaźnik bo od regulacji mieszanki jest od tego śrubka w gaźniku.

    #50068
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    A napisał byś mi jak mam to zrobić ? Bo patrzałem na necie to tak wiesz..

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button