Wariator WM z allegro za 50zł
- This topic has 36 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 12 years temu by Bartolini.
- AutorWpisy
- 19 lutego 2012 dnia 14:26 #49927
Witam. Czy te wariatory z allegro WM Moto za 50zł to jest jak seryjny, czy będzie jakiś efekt ?
19 lutego 2012 dnia 14:31 #49928Niewiem ile można się spodziewać po wariatorze za 50zł, osiągi może się polepszą, a może zostaną takie same. Z tego co czytałem to czasami pokrywa wariatora się łamie w pół. Jeżeli ja miałbym kupować wariator to z tych tańszych to Top Racing.
19 lutego 2012 dnia 15:19 #49929tańszych ? On kosztuje tyle co Malossi MultiVitar
19 lutego 2012 dnia 15:32 #49932Do czego chcesz 2t czy 4t?
19 lutego 2012 dnia 15:51 #49935http://moto.allegro.pl/top-racing-sv1-speed-wariator-4t-139qmb-qma-gy6-i2119943498.html 170zł
Multivar kosztuje w granicach 220-250zł19 lutego 2012 dnia 15:56 #49936http://allegro.pl/wariator-tec-r-type-gy6-4t-139qmb-139qma-i2116967403.html
Polecam!, jakością równy z multivarem, firma mało znana a bardzo dobra 🙂
19 lutego 2012 dnia 16:38 #49939Ja chcem do 4t.
19 lutego 2012 dnia 16:42 #49940chcę*
19 lutego 2012 dnia 18:42 #49952Ten wario co dał mystek i ja to są do 4t.
19 lutego 2012 dnia 20:48 #49976Powiem wam, że bym wolał dołożyć te 50zł i kupić orginalny bardzo dobry Malossi.;)
19 lutego 2012 dnia 23:05 #49984Czyli wolisz zapłacić 50zł za napis: Malossi :D. Ja bym wolał kupić Teca a resztę odłożyć na pożądny pasek napędowy ^^
20 lutego 2012 dnia 13:06 #50004A masz ten Teca ? i wiesz jak się sprawuje ?
20 lutego 2012 dnia 16:57 #50030czasami lepiej dopłacić i dostać produkt wysokiej jakości, głównie chodzi o powierzchnię na której pracuje pasek, w egzemplarzach a marnym stopniu wykonania ta cześć nie jest zabezpieczona przed ścieraniem jak należy i paski zjada w oczach.
Wario za te pieniądze powinno wytrzymać znaczny czas bez zużycia.
Doświadczenie mam z produktami Hebo, tam po 8-10tys wystarczy dokładne wyczyszczenie i jedyny ślad zużycia widać na prowadnicach rolek, strona paska jest nienaruszona20 lutego 2012 dnia 17:40 #50034Ja mam wario polini speed control ma niecałe 5 tyś i stan nienaruszony wystarczy przedmuchać powietrzem i czyste.
20 lutego 2012 dnia 17:45 #50036elastyna napisał:
Ja mam wario polini speed control ma niecałe 5 tyś i stan nienaruszony wystarczy przedmuchać powietrzem i czyste.
W jakim skuterze go masz ?
20 lutego 2012 dnia 18:43 #50039Tak mam go z tym że do 2T i kupowałem go w ciemno po opiniach ludzi z internetu którzy go już testowali i stwierdzali że daje nawet więcej niż multivar. Po samym założeniu bez regulowania dał już 10km/h i meega wejście na obroty i wruum :D. Po regulacji myślę że będzie szatan :D. Dlatego polecam bo sam mam i gdybym kupował jeszcze raz to bez wachania Teca 🙂 Pozdrawiam!
20 lutego 2012 dnia 18:54 #50041Czyli najlepiej odrazu po zmianie wariatora wyregulować gaźnik ? Najlepiej będzie jak sobie zbiore parę części i włożę je i odrazu wyreguluje.:) Narazie mam te sprężynki sprzęgła, centralną i ten wariator zamówie chyba i stożek.
20 lutego 2012 dnia 19:21 #50043ze stożkiem daj sobie spokój, bardziej opłaca się zmodyfikować oryginalną puchę
przy zmianie samego wario masz tylko zabawę z rolkami, napewno będą lżejsze niż seryjne
20 lutego 2012 dnia 19:31 #50045Jak mało powietrza, to rób dziury w deklu filtra od spodu. Stożek, to tylko dźwięk trochę zmieni i doda trochę problemów.
Zmiana wariatora i regulacja gaźnika? – bzdura.20 lutego 2012 dnia 19:45 #50047Ale wam powiem, że ze stożkiem dużo lepiej skuter wygląda, a przecież ja się ma tą puszke na stożek, to mniej zaciągnie. I na deszczu też nie zamoknie.:)
20 lutego 2012 dnia 20:15 #50048Taaa ja tak też myślałem jak miałem 4T i stożek z puszką, starczył lekki deszcz trochę błotka, brudu i 500zł na nowy cylek i wymiane u mechanika 😀
20 lutego 2012 dnia 20:33 #50050ło..:D Kurde.. tak mi się podoba bez tego filtra, ale chyba jednak sobie odnowie tą puszke. I na normalnym będę jeździł. Ja sobie zatkalem 1 dziurkę od tej końcówki filtra silikonem i jakoś szybszy jest.
20 lutego 2012 dnia 20:52 #50058?? Jak zatkałeś dziurke to powinien dostawać miej powietrza i powinno być na odwrót, powinien wolniej jeździć. Ja teraz zmieniłem cylek na stage6 streetrace 70 i na seryjnym filtrze mulił, nie wchodził na obroty. Jak wywierciłem pare dziurek w filtrze i przykleiłem na ich miejsce siatke to skuter bardzo dobrze chodzi, prawie jak stożek. Wole sam sobie pokombinować przy filtrze niż wydawać 70zł na filtr stożkowy.
20 lutego 2012 dnia 20:56 #50060Dławi mi sie jak przytkam np 2 albo 3 dziurki, a tak to szybko się rozpędza i wgl szybszy jakiś jest. Gdzie kupiłeś tą siatke ? I gdzie te dziury wywierciłeś ?
20 lutego 2012 dnia 21:03 #50061Siatke miałem jakąś strasznie starą, od filtra paliwa. Chyba jeszcze od jakiegoś tira. Ciężko pisemnie wytłumaczyć gdzie wywierciłem dziury 😛 Jak jest puszka filtra i ona dzieli się na pół to wywierciłem dziurki na pokrywce gdzie jest taki dziubek do wlotu powietrza. Sory nie umiem Ci tego wytłumaczyć inaczej.
20 lutego 2012 dnia 21:08 #50062szybszy jest po zatkaniu bo była za uboga mieszanka
za dużo powietrza względem paliwa. tak można bardzo szybko doprowadzić do zniszczenia-przegrzania cylindra z tłokiem.sam stożek absolutnie nic poza spalaniem i hałasem nie zmieni.
jeśli masz dyszę ~65 to automatycznie idzie zmiana na ~90 żeby było jak należy20 lutego 2012 dnia 21:11 #50063elastyna napisał:
Siatke miałem jakąś strasznie starą, od filtra paliwa. Chyba jeszcze od jakiegoś tira. Ciężko pisemnie wytłumaczyć gdzie wywierciłem dziury 😛 Jak jest puszka filtra i ona dzieli się na pół to wywierciłem dziurki na pokrywce gdzie jest taki dziubek do wlotu powietrza. Sory nie umiem Ci tego wytłumaczyć inaczej.
Rozumiem rozumiem 😀
20 lutego 2012 dnia 21:11 #50064barteklodz napisał:
szybszy jest po zatkaniu bo była za uboga mieszanka
za dużo powietrza względem paliwa. tak można bardzo szybko doprowadzić do zniszczenia-przegrzania cylindra z tłokiem.
sam stożek absolutnie nic poza spalaniem i hałasem nie zmieni.
jeśli masz dyszę ~65 to automatycznie idzie zmiana na ~90 żeby było jak należyTo czyli mam to odetkać ? I czy jak zrobię tak jak elastyna 😀 to coś mi to da ?
20 lutego 2012 dnia 21:18 #50066Może da, może nie da. Do seryjnej piędziesiątki bym nie kombinował z filtrem. Jest on dostosowany do twojej pojemności. U mnie niestety było konieczne wiercenie dziur w filtrze;/ Najlepiej odetkaj tą dziurke i wyreguluja gaźnik bo od regulacji mieszanki jest od tego śrubka w gaźniku.
20 lutego 2012 dnia 21:38 #50068A napisał byś mi jak mam to zrobić ? Bo patrzałem na necie to tak wiesz..
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.