wariator blokada

Siemka :) Mam pytanko mianowicie skuter mi leci 65km/h-70km/h a jest to 80 ma sportowy tłumik wiekszą dysze i wgl... ale nie wiem dlaczego mi tak mało leci...jest silny i zrywny ale v-max jest cienkie. Blokady są wszystkie zdjęte oprócz wario bo może to głupio zabrzmi ale nie wiem jak zdjac tą blokade. Odkrecam wario,przeciw talerz i pojawia sie pasek i tuleja jak zdejme tuleje to pasek jest luźno i nie da sie do końca dokręcić a jak sie już dokręci do końca to kopka nie działa. Prosze o pomoc jak ta blokade zdjąc uprzedzam nie ma tam zadnej podkładki itp... może trzeba spiłować tą tuleje jakoś ?

napewno nie wariator, wina moze byc w przekładni:) albo jak Ci odcina to moduł zapłonowy... wyrzuć doaplacz spalin i dobrze ustaw luz zaworowy jezeli mówimy o 4t :)

4T 80-tka wcale Ci szybciej nie pojedzie jak te 70 km/h.

tak to jest 4t dokłądniej zipp topss ale mało co z niego zostało :) Moduł mam sportowy z regulacją :) a w przekładni co moze byćdokładniej ? Zawory nigdy nie były przestawiane....

ale wez pod uwage że mam w nim stożek revo sportowy tłumik nowe rolki wiekszą dysze sportowe CDI cylek 80cmm nowe sprzęgło razem z dzwonem i pare innych rzeczy więc to musi być jakaś blokada.

wymień jeszcze głowice na 80cc i ustaw zawory ssący na 0.06 i wydechowy 0.08 gdzieś:)

szczerze mówiąc kupiłem głowice dałem 100 zł i sie okazała zepsuta :/ Wgl na niej nie odpalił i gwint miała zepsuty do świecy :// Ale to nie jest napewno blokada na wario??

mozesz miec 2 tuleje a z tego co móisz jest ejdna więc napewno nie

jak 2 tuleje ? A gdyby ją spiłowac o jakieś 3-4 milmetery to da to coś prawda?