Sym San Yang nie chce odpalić

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #88067
    zduniowie
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    skuter dwusówowy jest po wymianie łożysk,uszczelniaczy na wale oraz pierścionków. iskra jest, paliwo podaje bo świeca za każdym razem mokra,rozrzad jest ustawiony dobrze a nie chce odpalić tłumnik zdjałem .stał dwa lata i nie chce zagadać gaźnik czyściłem pomóżcie bo jestem zielony w tym temacie juz miałem teroche mechaników którzy mowili że zrobia a nie mieli pojęcia

    #88068
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    zduniowie napisał:

    skuter dwusówowy ,rozrzad jest ustawiony dobrze

    Ciekawe… dwusuw z rozrządem… Pierścionki napewno założone dobrze ?

    #88072
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    załóż tłumik i uruchom go przy pomocy wiertarki (od strony magneta),
    w 2T bez prasy i innej tulei cylindra nie zmienisz ustawień “rozrządu” więc nie wiem co tam ustawiałeś

    #88076
    zduniowie
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    pierścionki dobrze mam nadzieje bo gościu który mi je dorabiał wytłumaczył jak założyć.przy pomocy wiertarki?bez akumulatora zapali?bo padł a z kopa jak próbowalem to raz poszedł ogień z wyjścia na tłumik jak wlewałem strzykawą pod świece też n ic chyba że za dużo na;lałem

    #88092
    Anonim
    Nieaktywny
    • 5
    • 45Postów:

    Kumpel juz ponad rok jezdzi bez akumlatora. tylko na kopke pali. wiec sie da

    #88099
    zduniowie
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    wiec powiedzcie co jeszcze ewentualnie sprawdzic?

    #88100
    Nick3y
    Użytkownik
    • 14
    • 278Postów:

    Zależy czy masz prąd stały ;p Wiem że niektóre skutery bez aku ani rusz !

    #88103
    zduniowie
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    tzn nie wiem ale jak nie przekrece kluczyka to iskry nie ma a jak przekrece to iskra jest oczywiscie bez akumulatora napiszcie od czego mam zacząć ewentualnie sprawdzac i jechac po kolei

    #88113