Świeżo odnowiony skuterek Malaguti F15

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #182344
    Krupek
    Uczestnik
    • 7
    • 1 126Postów:

    Tak więc czas abym pokazał i moje Tamagotchi 😀

    Elementy po skończeniu lakierowania w kabinie Blowtherm
    http://zapodaj.net/9492b7c55f9c1.jpg.html
    http://zapodaj.net/f9dbf566418af.jpg.html
    http://zapodaj.net/548e2343c25a0.jpg.html

    Podczas składania
    http://zapodaj.net/f83e735417b84.jpg.html

    I już złożony
    http://zapodaj.net/cc15cca4c4132.jpg.html

    Malaguti było przygotowywane i lakierowanie wyłącznie produktami 3M i PPG
    Kody kolorów to 191 z Mercedesa metalik i *0038 z Yamahy trzywarstwowa perła z moją korekcją odjąłem trochę żółtego i dodałem 10g/0,5l xyralica kod 4003 w półcieniu ma taką zajebistą niebieską poświatę

    Co więcej Wombat udało mi się dorwać stelaż pod kufer prosto z Niemiec kosztował trzy paczki ale mam!
    Ciepło się robi a to to stoi u mechanika 🙁

    #182359
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Ładnie ci pierdolot wyszedł,powiedział bym lepiej jak salonowy.

    #182365
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    E tam, następny chce się na flaszkę załapać.
    KRUPEK, bez znaczka KYMCO nic z tego!
    P.S.
    Upsss, wybacz, toż to marka premium, miałem nie obrażać.
    ZAJEBISTY JEST, prawie tak zajebisty jak mój fabrycznie :-)))

    #182366
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    I znowu porównanie kuśki do palca:DD Kymco do Malagi jeszcze długie szkolenie zgredojedi przejść musisz:)słusznie przeprosiłeś

    #182367
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    Ale… ale… ale… przecież przeprosiłem…
    Niesłusznie? To wytłumacz młokosowi.

    #182368
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Co ci mam wytłumaczyć? różnicę pomiędzy kymco a malagą?

    #182372
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    No…
    *
    Widzę tylko, że jak każda szanująca siebie i klientów firma – zbankrutowała.

    #182374
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Taka jak między twoim a tym z merketa:)A zbankrutowała bo nie przeniosła produkcji di chi czy na taiwan:D

    #182375
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    Ale że mój przy nim to paździez…? Bo firma zacna, z tradycjami.. A z tymi różnicami, to bym nie przesadzał, jak widać na forum, kwestia dyskusyjna 🙂

    #182376
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Twój to paździerz dlatego że Kymco z definicji nawet jak będzie ze złota to i tak kupa gnoja:DD takie porównanie hyundai do audi.

    #182378
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Paci! Tu się z Tobą całkowicie zgadzam. Z punktu widzenia naprawiającego – KYMCO to irytujący paździerz. Nie chce sie psuć – to i do dupy z taką marką… Mój serwisant dzwonił do mnie, żeby się zapytać, czy aby wszystko w porządku i jakiejś regulacji nie potrzeba. Żal mi go było. Miły gość. Te KYMCO to naprawdę zalazły ludziom za skórę… paździerze pedalskie…

    #182381
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:
    #182390
    Krupek
    Uczestnik
    • 7
    • 1 126Postów:

    Arasz może i marka premium ale mechanik z polecenia nie może sobie poradzić z zalewaniem świecy i spadkiem obrotów powyżej 25-30km/h od miesiąca ma mi dać znać jutro czy podołał

    Druid tak chcę się trochę zabezpieczyć na wypadek nie podołania regulacji gdzie znajduję się Twój serwisant i czy zajmuję się tylko Kymco czy też innymi sprzętami?

    #182391
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    Dobrze Paci, że wkleiłeś wszystko co znalazłeś o KYMCO, bo reszta dotyczy chinoli i markowych sprzętów 🙂
    *
    Zraniłeś mnie podwójnie i zupełnie niepotrzebnie. Kymco odpuszczę, bo wiem niewiele, ale hujdaja Ci nie daruję.
    Mam takie cudo, i30cw, od 7 lat. Z moim mechanikiem widuję się na przeglaądach co 15k , (teraz auto ma 167k i jest ze mną od nowości). Moja ocena jest średnia, nie mam specjalnego stosunku do auta, ale machanik, to co innego. Zmamy się od 10 lat, serwis jest spory, robi floty, robi dla mojej całej rodziny i większości znajomych, sam lata w rajdach samochodowych jako niezrzeszony, ma porównanie. I taki gość (nie pytany) mówi, że wszytkie nowe modele wszystkich marek łacznie z premium to jakaś ch…nia, ale to co zrobił Hyundai w tym modelu (silnik i mechanika ogólnie), to mistrzostwo świata.
    Nie mnie oceniać audi, za cienki jestem, ale przypuszczam, ze po części może być jak z bmw, kupuje każdy kółek na wsi, a potem brak serwisu i łatanie na sznurek, bo taniej. A hujdaja sobie nie kupią, bo im znaczek – zgodnie z nazwą – chuj daje 🙂

    #182392
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    KRUPEK, ja bym chyba zmienił machanika. To nie jest wiedza tajemna i technologia kosmiczna, wszystkie te sprzęty są po to, żeby jeździły, a nie stały tygodniami w naprawie. Nie mogę pomóc i polecić, bo nie znam mechanikw od skuterów, ale chłopaki na 100% pomogą. WOMBAT, może to będzie jakieś wyzwanie dla Ciebie, albo możesz gdzieś kolegę przekierować do jakiejś sensownej dziupli…?
    No i potwierdza to trochę moje zdanie: co z tego, że premium, jak nie jedzie…?

    #182395
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • 511Postów:

    Każdy nawet najlepszy sprzęt może się popsuć i na to nie ma reguły. Nawet mercedesy wypuszczały wadliwe silniki a przecież to nie marka z marginesu.

    #182396
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    No, tylko jakoś tak się porobiło, że “marki z marginesu” psuć się nie chcą. A nawet jak taki paździerz się zepsuje, to naprawa jest prosta i tania, takie usterki to sama przyjemność :-))) A marki niekoniecznie premium, ale od szacownych producentów, mają ostatnio wtopę za wtopą, a koszty tych skuch dla właścicieli przyjemnościa bynajmniej nie są. No i pozostaje wybór: kupić cos markowego, czy taniego (w obsłudze i naprawie też). Zaczynam się skłaniać w stronę drugiej opcji, nowy, tani, trzy lata i na złom, a nie nowy, drogi, trzy lata i wiecznie w naprawie, a na złom nie, bo był drogi w zakupie i szkoda.

    #182397
    Krupek
    Uczestnik
    • 7
    • 1 126Postów:

    Też zaczynam się zastanawiać czy faktycznie nie jest lepiej kupić za 3-4 tys jakieś chińskie nowe i nie płakać jak spłonie niż tak jak w przypadku tego Malaguti samo malowanie w ASO u mnie wyszło jakieś 5-6 tys dobrze że nie płaciłem za to bo sam robiłem a i tak nie chce jeździć a części drogie w uj

    #182399
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 2 000Postów:

    No właśnie… Ja co prawda piszę o samochodach, bo na dwóch kółkach za krótki jestem, ale działa to tak samo.
    Też czasem jest tak, że tani w zakupie niekoniecznie oznacza tani w serwisie, ale cóż… trzeba chyba mieć też fart.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button