Spadek obrotów

Mam problem, dzisiaj wymieniłem rolki w moim Fresco, moduł i iglicę w gaźniku. Wszystko ładnie wyczyściłem, poskładałem, na początku miał trudność z odpaleniem, ale potem odpalał cały czas od razu. Wyregulowałem gaźnik, wyczyściłem filtr powietrza, chciałem się przejechać a tu nagle jadę 20 a tu nagle spadają obroty (nie gaśnie), ale spadają cały czas ile bym nie dał gazu to tak dojadę do max 30 i spadek obrotów i po paru sec znowu wraca i potem znowu spadają. Co to może być ? Proszę o szybką odpowiedź.

jak moduł wymieniłeś to może nie masz masy podpiętej i się dławi

A tak prościej, nie znam się na elektryce :D ??

Iglice ustaw na środek

Iglice też ustawiałem i mam na środek, to tak wygląda jakby się dławił, paliwa nie dostawał coś takiego, ale wszystko czyściłem, cały gaźnik, filtr więc nie mam pojęcia. Pomóżcie :)

ale przygasa na ułamki sekundy ? tzn przerywa czy jak?

Ruszam, rozpędza się do 30 i nagle obroty spadają w dół nie gaśnie, ale po prostu spadają i zwalnia, po kilku sekundach wskakuje na kilka sec na obroty i za chwilę znowu.

mam takie objawy na zimnym silniku jak dam gazu do dechy to też się rozpędza , do np. 40 po czym nagle spadają obroty jak u ciebie silnika nie słychać(jak bym zgasił) jak zwolni do zera to znów ma kopa i tak przez pierwsze 100 m , nie zawsze ale często tak jest , i jest to wina gaźnika bo jak nim reguluję to może się dławić lub nie. żeby się dławił to zmniejszam mu ilość powietrza tylko że mam dwusuwa a ty ?

Ja mam 4t, właśnie nie wiem, regulowałem go dzisiaj kilka razy kombinowałem, zmieniałem na stary moduł, inną świecę zakładałem i nic, nie mam pojęcia co to jest, ale tak jeździć się nie da, nie ważne czy ciepły czy zimno jest ciągle tak samo.

to zobacz czy masz masę , najlepiej podłącz jakiś kabelek od silnika do ramy , nie zaszkodzi a może pomóc, 5 min roboty i już będziesz wiedział

A jeżeli nie to, to co jeszcze może być ??

Wie ktoś coś może jeszcze na ten temat ??