Skuter na ciepłym silniku nie ma mocy, przyśpieszenia

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #196569
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 10Postów:

    Benelli quattro nove 49x z 2011roku
    Przebieg: 8 tyś km
    Odblokowany wariator i gaźnik .
    Skuter po szlifie cylindra, wymianie rolek (7g.) , małe wgniecenie na tłumniku ( dyfuzorze )
    Gdy silnik jest zimny ładnie rusza , przyśpieszenie dobre ,ale jeśli się rozgrzeje dostaje totalnego muła.
    Nie chce za bardzo ruszać (tylko na pełnej manetce ledwo) , przyśpieszenie słabe jak na ten skuter.

    #196572
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    albo sie zalewa albo się zaciera. zmierz kompresje

    #196573
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 10Postów:

    Zacierać się nie może bo robię mu mieszankę , pompka nie działa z niewiadomego mi powodu . Wymieniłem ją na nową jak i napęd ale i tak nie działa. Z przelewaniem może być całkiem możliwe, gdyż ja go nie odblokowywałem tylko poprzedni właściciel i chyba z nim coś popsuł

    #196574
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    _MoNsTeR_ napisał:

    Zacierać się nie może bo robię mu mieszankę ,

    I myślisz że to załatwia sprawe? 🙂 he he he

    #196575
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 10Postów:

    No raczej tak 😛

    #196576
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    Powiem ci że możesz być zaskoczony….

    #196577
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 10Postów:

    To przez co może się zacierać . Żadnych wariacji nim nie robię typu bączki i palenie gumy , po prostu nim jeżdżę. I wątpię że się zaciera ,gdyż by już dawno się zatarł ,bo docierałem go do 1000 i razem z docieraniem zrobiłem 2 tyś km.

    #196578
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    może sie zacierać z wielu powodów. To czy zrobiłeś 1000km czy 4000km nie ma znaczenia.
    Zwłaszcza że cylek po szlifie – czyli już się coś z nim działo.

    #196579
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 10Postów:

    Wombat napisał:

    może sie zacierać z wielu powodów.

    Z wielu ? To prawda cylek po szlifie ale smarowanie ma, katowany nie był, tłok i pierścionki włoskiej produkcji, więc nie wydaje mi się, że się zaciera.
    Bardziej prawdopodobne,że się zalewa.

    #196580
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    to co ci się wydaje nie ma tu znaczenia. zmierz kompresje.

    #196589
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 10Postów:

    Kompresje też ma dobrą .

    #196593
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Może ci garnek puchnąć a nie tłok jak się rozgrzeje.

    #196595
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 10Postów:

    Garnek też nie puchnie. Dlatego że dziś nim jeździłem dość długo i potrzęsło nim trochę na drodze to miał momenty, że miał normalne przyśpieszenie.

    #196597
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    _MoNsTeR_ napisał:

    Kompresje też ma dobrą .

    A jak mierzyłeś? Ile pokazało?

    #196599
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 10Postów:

    Przecież gdyby kompresje miał złą to by nie odpalał, a on na dotyk odpali

    #196600
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    Bzdura.
    człowieku, uświadom sobie że masz KSIĄŻKOWE OBJAWY padającego cylindra. Padające i zacierające się mogą slicznie odpalać i szybko jechać. Aż nagle gasną. I potem zapalają albo nie.
    A ty TWIERDZISZ że kompresje ma dobrą ” bo by nie odpalał”
    oraz TWIERDZISZ że “się nie zaciera bo ma olej”
    nosz ku…a.
    Zanim coś tak jednoznacznie stwierdzisz to to SPRAWDŹ bo chwilowo kręcimy się w kółko.

    #196627
    Berg
    Uczestnik
    • 46
    • 818Postów:

    Zmierz kompresję miernikiem, podaj ile wykazało i dalej będzie się myśleć. Nie podasz wartości = nikt Ci nie pomoże; wakacje są i wróżki też wypoczywają >:-(

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button