Skuter 125 dla kobiety Honda PCX, Honda Vision, Peugeot Satelis, Yamaha Xenter?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #192965
    Kala
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    Witam,

    szukam pierwszego skutera, do jazdy po Warszawie. Stąd chciałabym żeby był nieduży i zwrotny, prosty w użytkowaniu ponieważ do tej pory jeździłam tylko samochodem. Jednak coraz większe korki zachęcają do zmiany na jednoślad 🙂
    Myślałam o vespie, jednak mam wrażenie że do takiego skutera pełny kask dziwnie by wyglądał a nie chcę jeździć w otwartym. W zasadzie to mam już upatrzony kask motocyklowy.
    Chciałabym przeznaczyć na skuter tak do 5000 zł, jednocześnie jednak żeby skuter miał do 5-6lat i tu lista się zawęża. Zależy mi też na porządnej firmie, żadne kymco. Nie znam się, i w sumie stąd też wolę pewniejszą markę, patrzę na hondy, yamahy, ew peugeoty.
    Mam 170 cm. Ktoś coś może doradzi?

    #192966
    Kala
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    Jeszcze dodam, że najbardziej podoba mi się honda pcx, jednak na kilku forach czytałam, że ma fatalne opony i minimalny deszcz i można zaliczyć niezły ślizg…i to mnie już zniechęciło.

    #192971
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    zasadniczo to bez względu na opony w deszcz trzeba szczególnie uważać na namalowanych pasach, strzałkach, na torowiskach i kostce brukowej a na zwykłym asfalcie po prostu się pilnować.
    Opony zawsze można zmienić… a zwłaszcza jak myślisz o 5-6latku – to i tak by mu sie już należały nowe gumy

    #192973
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Biorąc pod uwagę Twoje parametry i podejście do marki, to Honda PCX jest sensownym wyborem… raczej nie Peugeot… opony faktycznie zapewne i tak będą do wymiany. Pamiętaj, że po kupnie używanego, cokolwiek by o nim nie mówił sprzedający, czeka Cię wizyta w serwisie, solidny przegląd i… zapewne jakieś dodatkowe wydatki. ;)))
    +++