Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Skuterowo.com:  

Zarejestruj się

Router Bassa 50 Town & City

Kategoria: Skutery, Motorowery i Motocykle Romet

Dodano 3 lata temu





  1. DeelBeat

    Hey. Jestem posiadaczem Routera Bassy 50 Town & City od dopiero... tygodnia, ale już mam wiele pytań, a mianowicie:

    1. Po zatankowaniu do pełna w baku po 10 km wskaźnik zszedł do 1/5... I na tej 1/5 przejechałem już prawie 90 km... Wiecie w czym jest problem? Dodam, że jak dolałem 2 litry wczoraj, to wskaźnik pokazywał 1/2 po czym znowu po chwili wrócił na dawną pozycję.

    2. Mam przejechane dopiero 100 km, ale ciekawi mnie, czy blokada w tym modelu jest pod tym dekielkiem, ponieważ żadnej śrubki obok gaźnika nie znalazłem (jest tylko mała blaszka, która być może jest nową wersją blokady). Oczywiście blokad na razie nie mam zamiaru ściągać, ale chciałbym się dowiedzieć nieco więcej o budowie skutera. (Jeżeli nie wiecie o jaką blaszkę chodzi, mogę zrobić zdjęcie na jutro).

    3. Nie wiem, czy prawidłowo docieram skuter, ponieważ jeżdżę na ok. 3/4 przekrętu manetki, ale raz, gdy dałem na full to jechał z taką samą prędkością, co na 3/4... Czy to oznaka, że muszę zmniejszyć obrót do 1/2?

    Na razie to tyle z pytaniami do Was.

    A może... jeszcze jedna prośba :)
    Osoby, które mają Routera Bassę z roku 2011-2012 czy mogłyby trochę opisać mi go? Chodzi o to jak się sprawuje itd.

    _________________________________________________
    "Nothing Is True, Everything Is Permitted".
    Router Bassa 50 2012 (4t) -> Yamaha DT 80 lc2 94` (2t) -> Wezyr Street Fighter 110 (4t).
    Napisano 3 lata temu, przez DeelBeat, Postów: 340, Użytkownik Link do wypowiedzi


  2. Nick3y

    Ja w Vaporze mam ten sam silnik, niewiem jak gaźnik. Szczerze to mi się lepiej zbiera na dotarciu na 1/2 manetki niż na full. Docierać się powinno na zmiennych obrotach, nie przekraczając 45km/h.

    PS: Postaw Baśkę na stopce centralnej (tylne koło w górze) i odkręć manetkę tak na 3/4 - full (uważaj na skut bo może spaść) i zobacz czy się kręci na maxxa czy występuje przerywanie. Jak przerywa to masz bloka na module tj. ja. W sumie to odkręć dekielek i sprawdź. Ile ci baśka leci na te 3/4 manetki ?

    ----------------------------------------------------
    Zipp New Vapor 2012
    http://imageshack.us/a/img717/1857/lusterkop.gif
    Napisano 3 lata temu, przez Nick3y, Postów: 285, Użytkownik Link do wypowiedzi


  3. Kapuchon

    1. W sprzętach w tym przedziale cenowym wskaźniki paliwa są strasznie nie dokładne i najlepiej wiedzieć ile silnik spala na 100 i po przebiegu wiedzieć kiedy tankować lub zaglądać do baku.
    2. Nie wiem jak w Twoim modelu ale możesz posprawdzać resztę blokad. ( na tym forum znajdziesz artykuł o występowaniu i sposobie usunięcia blokad ).
    3. Każdy dociera inaczej według swoich metod. Ja uważam że nie przekraczanie jakiejś tam prędkości to bzdura. Chodzi tutaj o ewentualne przegrzanie silnika do którego absolutnie nie można dopuścić. Jeździj najzwyczajniej w świecie tak jak byś jeździł dotartym sprzętem tylko częściej rób przerwy dla ochłodzenia silnika. Zresztą nie będę się bardziej rozpisywał bo zaraz zostanie po mnie 10 postów i każdy napisze inny sposób docierania i każdy dociera inaczej ale z doświadczenia wiem że silnik który na dotarciu nie pozna co to wysokie obroty to potem jest zamulony i szybko go szlak trafia. Kurde miałem się nie rozpisywać... :P

    Napisano 3 lata temu, przez Kapuchon, Postów: 2707, Użytkownik Link do wypowiedzi


  4. DeelBeat

    @up Ja robię tak, że jeżdżę przeważnie na 3/4 manetki i co jakieś 3-4 km jadę przez 1 na full właśnie po to, aby silnik mógł czasem na maxie popracować.

    Oczywiście nie przekraczam 45 km/h, bo tyle to mój squt na razie wyciąga.

    Co do tej blokady... Mam na module, bo sprawdzałem kilka dni temu, ale akurat chodzi mi o taką "blokadę", która nie wiem czy jest blokadą, czy może już "końcem" obrotu manetki.
    Jutro wstawię Wam zdjęcia to zrozumiecie o co chodzi.

    Napisano 3 lata temu, przez DeelBeat, Postów: 340, Użytkownik Link do wypowiedzi


  5. Dominik_1997...

    Ja mam swoją basse z jakieś 1.5 roku i od tego marca mi zaczeło pobieranie paliwa iśc. w tamtą sobote tankowałem cały bak i wciągu tygodnia spalił mi cały bak paliwa a przejechałęm niecałe 50-60 km jeżdże ruznie a w sumie to nie ja nawet po dziurach gonie 60 km/h a na drodze normalni 70-78 bo mój model tyle wyciąga.
    Tylko takie mam z nim problrmy a pozaty zobaczcie sami mój opis http://www.skuterowo.com/router-bassa-50-skuter-idealny/. Narazie

    Napisano 3 lata temu, przez Dominik_1997..., Postów: 16, Użytkownik Link do wypowiedzi


  6. Nick3y

    @Deel, To (bynajmniej u mnie) różowy kabelek i 80 lecimy :) Pozdro, mi się z górki 50 udało wycisnąć xD. Deel, co z tego że dasz full manetkę (mam obrotomierz to wiem) jak przy 40km/h spadają obroty żebyś jasnym ch*jem 45 nie przekroczył. Warto od startu dać, choć w sumie na tych modułach kręcą sie do 7300 i odcinka xD

    Napisano 3 lata temu, przez Nick3y, Postów: 285, Użytkownik Link do wypowiedzi


  7. DeelBeat

    @up Tak wiem. Jutro poszukam tego różowego kabelka i poczekam aż zrobię ten pierwszy przegląd przy 300 km (no musi być chociaż raz "prawdziwy" przegląd ;d), a później idzie "złota śrubka", kabelek oraz ewentualnie blokada na manetce...

    Tak wiem, że moduł odcina zapłon przy ok. 40-45 km/h, bo już kilka razy jechałem z kolegą (2 osobne skutery) i on 45 km/h jedzie, no to ja za nim i nagle... skuter zwalnia do 20 km/h i muli przez kilka sekund, a następnie gaśnie/rusza dalej. Zależy jak leży mu na sercu ;d

    Dodatkowo jak się już nagrzeje, to gaśnie na wolnych obrotach, ale to chyba wystarczy wyregulować gaźnik, no nie? ;d

    A z baku mi nie cieknie, a na 100 km już wlałem tam ponad 7l zupy i ona faktycznie prawie cała już znikła... Czyli mam smoka, nie skuter ;d

    Napisano 3 lata temu, przez DeelBeat, Postów: 340, Użytkownik Link do wypowiedzi


  8. Kapuchon

    7L na setkę ! O.o Wyreguluj gaźnik bo mimo że na dotarciu to spalanie jest sporo za wysokie. Do 7L zejść to potrafią benzyniaki w samochodach.

    Napisano 3 lata temu, przez Kapuchon, Postów: 2707, Użytkownik Link do wypowiedzi


  9. Nick3y

    Ja na dotarciu zrobiłem 135km i mi 2L zeżarł! Mi nie gaśnie/ nie zwalnia tylko trzyma obroty żebym tego 45km/h nie przekroczył btw. ok. 6200obr/min.

    Napisano 3 lata temu, przez Nick3y, Postów: 285, Użytkownik Link do wypowiedzi


  10. Nick3y

    http://www.youtube.com/watch?v=5nfDUutfIgM&feature=channel&list=UL --

    Napisano 3 lata temu, przez Nick3y, Postów: 285, Użytkownik Link do wypowiedzi


  11. Nick3y

    Łap :) Może we wtorek sam zrobię film o umiejscowieniu tego kabla bo z tego mało się połapałem xD Ja mam podobne podejście :) Niech wymienią olej bo jak by miał takiego z łupinkami pociągnąć xD. Przyjeżdżam pod garaż i kabelek leci ;d Myślę czy by nie zrobić czegoś takiego żeby ten kabelek można było znowu podłączyć xD Stary by się paścił bo się z nim umówiłem że dopiero po 1000 unblock. Niestesty ale stary też Vaporkiem się buja .... (( Sory że robię podwójny post ale przy fimie moich streszczeń nie było widać xD ))

    Napisano 3 lata temu, przez Nick3y, Postów: 285, Użytkownik Link do wypowiedzi


  12. DeelBeat

    Ok, dzięki. No ja się ze starszym umówiłem na unblock po 500 km, ale po 300 wyciągam śrubkę z gaźnika (jakby co można zawsze zamontować ;d)

    Napisano 3 lata temu, przez DeelBeat, Postów: 340, Użytkownik Link do wypowiedzi


  13. Robson

    Witam,od 8 dni jestem posiadaczem bassy 2012.Jest to mój pierwszy skuter.Proszę o pomoc bo przy prędkości od 40 w górę skut dostaje jakiś dziwnych drgań-coś jakby niewyważone koło.Może ktoś wie jaka jest przyczyna .Pozdro

    Napisano 3 lata temu, przez Robson, Postów: 2, Użytkownik Link do wypowiedzi


  14. DeelBeat

    Heheh... Ja jestem posiadaczem od niecałych 2 tygodni, ale jeszcze nie zarejestrowany, bo matce się jakoś nie spieszy (w przyszłym tyg. dopiero).

    Ale mam dla Cb radę... Jeżeli masz znajomego mechanika to poproś go o rozkręcenie i skręcenie skutera od nowa, ponieważ jeżeli kupiłeś skuter w Tesco (a jeżeli tak to pewnie za 1500-1800 zł ;d) to lepiej go skręcić od nowa ;d
    Jeżeli nie masz nigdzie mechanika obok siebie to po dokręcaj wszystkie widoczne śrubki (ja tak zrobiłem i póki co jeździ bez większych zarzutów ;d).

    Napisano 3 lata temu, przez DeelBeat, Postów: 340, Użytkownik Link do wypowiedzi


  15. Robson

    Dzięki,ale to już zrobiłem na samym początku-nic nie pomogło.
    Chyba serwis 'ciekawe' czy w ramach gwarancji <za darmo>?

    Napisano 3 lata temu, przez Robson, Postów: 2, Użytkownik Link do wypowiedzi

Odpowiedz »

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się



Router Bassa 50 Town & City: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Znak T-32: tabliczka wskazująca minimalny...

Znak T-32: tabliczka wskazująca minimalny...

03 Styczeń 2010

Wskazuje odległość od poprzedzających pojazdów, tabliczkę stosuje się do znaku D-37.

Prawo0 opinii

PodKorek.pl: Dodawaj motoryzacyjne obrazki i wideo

PodKorek.pl: Dodawaj motoryzacyjne obrazki i wideo

01 Maj 2014

Ruszył nowy serwis dla miłośników dwóch i czterech kółek. Masz fajne foto, albo wideo? Podziel się nim z innymi sympatykami motoryzacji. Najpopularniejsze multimedia oznaczone mianem TOP10 PodKorek.pl nagrodzi gadżetami i akcesoriami.

Konkursy0 opinii

Znak P-1: linia pojedyncza przerywana

Znak P-1: linia pojedyncza przerywana

05 Styczeń 2010

Znak w którym kreski są krótsze od przerw lub równe przerwom, wyznacza pasy ruchu. Znak P-1 o podwójnej szerokości, w którym kreski i przerwy są równe, informuje ponadto, że wyznaczony pas ruchu jest pasem: ruchu powolnego, zanikającym albo przeznaczonym wyłącznie dla pojazdów wyjeżdżających na inną drogę lub jezdnię.

Prawo0 opinii

Strona wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 Wydawca: Skuterowo.com. Grupa OnAir!, 04-501 Warszawa, Płowiecka 3. Wszelkie prawa zastrzeżone. Skuterowo.com to portal oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.