Prośba o porównanie dwóch skuterów

Witam,

Zwracam się do Was z ogromną prośbą o trzeźwe spojrzenie na dwa skuterki i doradztwo w tym zakresie. Jestem totalnie zielony w temacie tych maszyn jednak chciałem zakupić coś nie drogiego a jak najbardziej niezawodnego co by łaskawie dowiozło moje 4 litery do pracy /dystans: 18km w jedną stronę/

Otóż zainteresowały mnie dwa modele:
- Toros F16, znaleziony w carrefour za 1699zł
- Toros el Diablo, znaleziony w real-u za 1599zł

Jeżeli ktoś miał z nimi do czynienia to z góry dziękuję za fachową poradę. Sprawy na których mi najbardzirej zalezy to: spalanie oraz niezawodność.

O modelu f16 już troszkę poczytałem w innym temacie i wiem, że uzyrtkownicy sobie chwalą ze względu na ponoć dobry silnik.
O drugim modelu w internecie mało konkretnych opinii.

szczerze mówiąc to jedno i to samo... Silnik identyczny, jakość wykonania podobna, różnica polega na innym wyglądzie.

a jak wygląda spalanie ?? Bo z wpisów w internecie na różnych stronkach doszedłem do takich źródeł:
- f16: 2-2.5 L/100
- diablo: 2.5-3.5L /100 gdzie sam producent podaje spalanie rzędu 2.0L a wiadomo jak producenci to podają :/ Boję się że mi zaraz podejdzie pod spalanie jakie miałem w cinquecento :)

A nie ukrywam, że litr różnicy to sporo.

Może dodam że mam 187cm wzrotu i ważę 80kg

silnik jest identyczny więc i spalanie będzie identyczne. Masa jest także identyczna. A spalanie też zależy od użytkownika, jak się będzie cisnęło non stop z odkręconą manetką to i 2,5l spali a jak się będzie jeździło "eko drivingiem" to można zejść poniżej 2l.

a czy poleciłbyś te skutery czy szukać czegoś innego w tym przedziale cenowym ??

W tym przedziale cenowym to nic innego nie dostaniesz.

Wstrzymaj się parę dni, skuterowo.com w tym tygodniu napisze opinię nt. Torosa f16 i wtedy zobaczymy czy jest wart kupienia. ; )

Własnie się dowiedziałem, że promocja na diablo jest do dzisiaj więc wybór automatycznie padł na torosa :)

OK, kolejny do porównania:
- toros f16