problem ze skuterem Suzuki zillion 2000r lc morini

Witam.
Posiadam skuter Suzuki Zillion z 200 roku
z silnikiem LC morini.
W silniku zostały wymienione wszystkie części na sportowe.
W układzie napędowym też. Jednak jako jedyna seryjna część zostało sprzęgło.
Mój problem polega na tym że motorek ciężko przyspiesza do 20 km/h
natomiast później już wygląda to lepiej. Czy winowajcą może być zużyte sprzęgło. Przy przyspieszaniu silnik tak jakby się dusił a później ładnie wychodzi na obroty aż do prędkości maks ok 100 km/h.
Proszę o porady.

A jaki jest przebieg na tym sprzęgle ? Możliwe że już jest zjechane i łapie od samego dołu obrotów przez co zamula na starcie.

no chyba jest od nowości czyli już ok 16 tys

już znalazłem winowajcę. jest nim korektor momentu obrotowego. nie był od dawna smarowany i obudowa tych bolców prowadnic pękła i blokowała płynność pracy korektora. teraz pytanie. Jaki kupić. Porządny sportowy kosztuje ok 1000 zł.

już znalazłem winowajcę. jest nim korektor momentu obrotowego. nie był od dawna smarowany i obudowa tych bolców prowadnic pękła i blokowała płynność pracy korektora. teraz pytanie. Jaki kupić. Porządny sportowy kosztuje ok 1000 zł.

wszystko zależy od budżetu
ja bym kupił używkę dla pewności że ten element był winny i zainwestował w regulowane sprzęgło i sportowy dzwon

sprzęgło wygląda jeszcze w miarę, okładziny mają jeszcze 3-4 mm i na dzwonie nie ma takiego jakby rantu jak na tarczy samochodowej, na sprzęgle są czerwone sprężynki, mi to wygląda na korektor bo w środku jest on całkiem suchy i jak zdjąłem sprężynę i tym ruszałem to piszczało, dodam że skuter mam od 2 lat i zrobiłem ok 3 tys km,
wymienię korektor na jakiś dobry i później ew sprzęgło, chcę doprowadzić skuter do stanu idealnego bo nie zamierzam go sprzedawać i nie chcę żeby mi robił przykrych niespodzianek, jeszcze jedno pytanie, czy jest na forum ktoś kto ma do sprzedania plastiki do mojego skutera? z tego co wiem podejdą plastiki od zwykłej katany bo to to samo a mała zmiana by nie zaszkodziła ;)