PROBLEM Z CHINCZYKIEM LJ50qT4

OPIS SYTUACJI:
skuter na poczatku miał blokady i jechał 50-55km/h
nie był własciwie dotarty przy przejechaniu 100km
jezdzono na nim we dwie osoby w trase ponad 100km przy górzystym terenie
potem zostały sciagniete blokady i dodany moduł zapłono
skuter szedł 65km/h przy pochyłym terenie 70km/h (w serwisie powiedziano ze powinien iść koło 80km takze sadze ze ter trasy odbily sie echem)
nastepnie przy jednej dłuzszej trasie po przejechaniu 80km z zawirowywacza spalin odchodziła guma do filtra powietrza ta guma uległa nagrzaniu i wypaliła dziure we filtrze i sama sie upaliła
Zawirowywacz spalin został usuniety i zaspawany a filtr powietrza nadlany plastykiem (zawirowywacz spalin to blokada) skuter jechał teraz max 55km/h po zapoznaniu sie z sytuacja i mechanikami stwierdzono ze jest skatowany dlatego tylko tyle pociagnie nie ulega watpliwosci ze wine ponosi uzytkownik
dałem go mechanikom ci wymienili tłok z pierscieniami i wyszlifowali cylinder po dotarciu skutera 300km tym razem juz przy łagodnej jeździe 40h okazuje sie ze max skutera na prostej to tylko 55km/h takze nie zmieniło sie nic a 350zł za naprawe poszło w błoto
skuter najpierw rozpedza sie do 75km/h ale potem go cos przytyka i jedzie tylko 55km/h takze za 350zł zmieniło sie to ze w pierwszej minucie jazdy jedzie 75 a potem 55
prosze o pomoc co mogło sie stac czy mechanicy zawinili czy cos innego??

Wg mojej oceny jeśli skuter idzie 75 km/h a po jakimś czasie prędkość spada to obstawiam 2 dwie przyczyny. Zbyt mała ilość paliwa dociera do gaźnika (przytkany układ paliwowy), a druga możliwość. To silnik pracuje na jednakowych obrotach, a prędkość spada czyli problem może tkwić w przekładni.

A JESLI PRZEKŁADNIA TO DUZA PRACY JEST PRZY TYM??

Pracy dużo nie ma przy przekładni. Jednak przydatny jest klucz pneumatyczny do odkręcenia wariatora i dzwona. Potem już nie ma problemu aby zdemontować całą przekładnię. Jednak w twoim wypadku zacząłbym od wyczyszczenia układu paliwowego.