Problem z Aprilią SR50 Ditech.
- This topic has 16 odpowiedzi, 6 głosów, and was last updated 10 years, 4 months temu by szef_ff.
- AutorWpisy
- 13 maja 2012 dnia 09:02 #59367
Mam taki problem mianowicie jeździłem wczoraj rano na przegląd była piękna pogoda.Potem miałem wyjazd i skuter stał na dworze i niestety zaczął padać deszcz ja nawet nie mogłem go schować bo nie było mnie w domu. Wróciłem do domu i próbowałem go odpalać. To miał duże trudności. I nie miał wcale mocy. Dzisiaj jak próbowałem go odpalić tylko kręci i nie łapie. Pomóżcie.
13 maja 2012 dnia 09:48 #59387Wtrysk jest dobry dopóki nie zacznie się psuć..nie myślałeś o zastąpieniu go gaźnikiem?
13 maja 2012 dnia 09:52 #59388Wiesz nawet nie miałem kiedy myśleć bo mam ten skuter od tygodnia. To wtrysk mógł paść?
13 maja 2012 dnia 10:02 #59390Pewnie woda gdzieś doszła, nie koniecznie od razu padł.
13 maja 2012 dnia 10:37 #59396To wcale nie musi być wina wtrysku. Skoro stał na deszczu to gdzieś coś zamokło. Wysusz dobrze sprzęt i zajrzyj do filtra powietrza czy nie ma tam czasem wody.
13 maja 2012 dnia 21:12 #59493Filtr powietrza znajduje się nad tą skrzynką z wariatorem i paskiem? Jestem laikiem w tych sprawach wcześniej miałem tylko styczność z wską i komarem.
13 maja 2012 dnia 21:24 #59498Tak. Filtr znajduje się w tej czarnej plastikowej puszcze. Po odkręceniu paru śrubek i zdjęciu pokrywy zobaczysz filtr.
14 maja 2012 dnia 05:29 #59511Filtr był lekko wilgotny wysuszyłem go, ale to ciecz co była w środku była tłusta jak olej a nie jak woda.
14 maja 2012 dnia 12:13 #59547A i kolega mi mówił że mógł przerywacz paść czy to prawda? I jeśli tak to gdzie się znajduje?
14 maja 2012 dnia 14:06 #59560Z tego co mi wiadomo to w skuterze jest tylko jeden przerywacz i jest to przerywacz kierunkowskazów i nie ma on nic wspólnego z zapłonem silnika. Uznaje się go za uszkodzony gdy kierunkowskazy świecą nie przerwanym światłem.
14 maja 2012 dnia 19:59 #59595Suszyłem go. Sprawdzałem ten filtr to pisałem że jest wilgotny jakąś tłustą cieczą. Teraz są takie objawy. Załapie pochodzi chwilę i gaśnie odrazu. A jak chcę dodać gazu to szybciej gaśnie.
17 maja 2012 dnia 17:27 #59902Dzisiaj się wziąłem i wykręciłem świecę była czarna. Opłaca się kupić nową?
17 maja 2012 dnia 19:10 #59923Skoro jesteś laikiem może być trudniej ale na pewno temat nie jest nie do przeskoczenia. Masz tu link gdzie gość opisał jak się zabrać za sprawdzenie ecu , masz też rozpisane kody błędów. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2104676.html
18 maja 2012 dnia 14:59 #59995Sprawdziłem i wyszedł mi Błąd nr 8 – Awaria czujnika (1 i 2) położenia przepustnicy TPS.
Da się to samemu naprawić czy trzeba już mechanika?10 czerwca 2012 dnia 11:31 #63620A ja przerobilem w ditech na gaznik i wszystko elegancko !
24 października 2013 dnia 17:12 #149351Postanowiłem odgrzebać.
Toczę właśnie wojnę z Ditechem i za chorobę nie mogę go ogarnąć…
Silnik nie odpala, ale podczas kręcenia jest delikatnie słychać że jest równy zapłon i kopci z tłumika (minimalnie podnosi się wskazówka obrotka) tyle ze nie może odpalić.
Sprawdziłem pompkę paliwa i wymieniłem paliwo bo było podejrzenie ze ktoś zagęścił benzynę ropą… Świeca mokra jak skurczybyk ale daje dobrą iskrę.
Ciśnienie na cylku jest. Odłączyłem przepustnicę i przestał “zaskakiwać”. Odłączyłem WTRYSK i efekt taki sam jak z podłączonym czyli słychać ze zapłon jest…
Nie wiem co robić dalej… Adaptacje przepustnicy zrobiona. Błędów innych niż słaby aku i czujnik temp nie wyrzucał (jest już nowy akumulator i kręci jak wściekły)
Zauważyłem że nie mam podpiętego przewodu od czujnika temp i nawet nie wiem gdzie on jest… Czy ma on wpływ na odpalanie?25 października 2013 dnia 18:02 #149436problem to niedociśnięta dobrze złączka przewodu paliwowego (powrót) do króćca przy wtrysku. Co ciekawe nie ciekła benzyna…
Silnik odpalił i ma się mu na życie. - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.