piaggio nie odpala i cieknie paliwo z wydechu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #115964
    krzys12155
    Użytkownik
    • 4
    • 29Postów:

    Witam. Mam duży problem, ponieważ nie dawno gdy jechałem moim piaggio typhoon, chciałem go przetestować i złapałem nim 90 km/h. Lecz przy tej prędkości mi zgasł, lecz po chwili odpalił normalnie. Lecz następnego dnia gdy wybrałem się w podróż, to zgasł mi 3 razy. Ledwo co wróciłem do domu. Lecz na podwórku gdy go zgasiłem, to do tej pory nie odpala. Gdy go rozebrałem okazało się ze łapał powietrze przez uszczelkę pod gaźnikiem. Teraz gdy go kopnę z kopniaka, to czuć jakby spadła kompresja i dość mocno cieknie paliwo z kolektora wydechu, nawet można powiedzieć ze płynie ale tylko przy kopaniu. Bardzo proszę doradzcie mi czy on się zatarł czy powodem tej awari jest inna przyczyna. Dodam jeszcze ze był tam cylinder 70 i tłumnik yasuni racing, a skuter posiadam jakieś 3 miesiące, a on jest z 1998 . Bardzo proszę doradzcie, bo nie wiem co dalej robić.

    #116073
    krzys12155
    Użytkownik
    • 4
    • 29Postów:

    Proszę pomóżcie, bo nie wiem co mam robić

    #116074
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    sprawdź kompresję LECZ podkładka pod króćcem też może być wydmuchana ( ten oring ) LECZ , LECZ , LECZ
    ZANIM WYŚLESZ POSTA TO PRZECZYTAJ GO I SPRAWDŹ CO JEST NIE TAK.

    #116078
    krzys12155
    Użytkownik
    • 4
    • 29Postów:

    Wczoraj te podkładki uszczelniłem sylikonem, a kompresja zmalała, bo nawet czuć przy kopaniu. Czy on mógł się zatrzeć przez to, że pod króćcem łapał lewe powietrze?

    #116085
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    uszczelki się wymienia a nie silikonuje , zdemontuj głowicę i cylinder , zobacz w jakim stanie są ( chodzi o rysy ) i czy pierścienie są całe a może tylko się zapiekły , posprawdzaj też szczelność zaworów .

    #116096
    krzys12155
    Użytkownik
    • 4
    • 29Postów:

    Zdemontowałem cylinder i pierścienie są całe, ale tłok i cylinder są dość mocno porysowane. Czyli pewnie muszę wymienić tłok z cylindrem? A moglibyście mi zaproponować jakiś w miarę komplet do 200 zł? No i jeszcze czy w 2t są zawory?

    #116163
    krzys12155
    Użytkownik
    • 4
    • 29Postów:

    #116164
    krzys12155
    Użytkownik
    • 4
    • 29Postów:

    wypowiedzcie sie

    #116165
    krzys12155
    Użytkownik
    • 4
    • 29Postów:

    wypowiedzcie sie

    #116188
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    zawory w 2t … pierwsze słyszę ..

    #116279
    krzys12155
    Użytkownik
    • 4
    • 29Postów:

    Czyli nic innego nie pozostaje, jak wymiana tłoka z cylindrem?

    #116280
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    SRY moje niedopatrzenie z tymi zaworami – nie pisałeś że to 2t. , dokładnie ; tłok , pierścienie i cylinder – a głowicę w jakim stanie masz – może też do wymiany sprawdź – jak jest ok to nie trza , no i nowe uszczelki.

    #116397
    krzys12155
    Użytkownik
    • 4
    • 29Postów:

    No a moglibyście polecić jakiś dobry komplet do 200. Głowica jest dobra, więc chyba może zostać

    #116398
    krzys12155
    Użytkownik
    • 4
    • 29Postów:

    No a moglibyście polecić jakiś dobry komplet do 200. Głowica jest dobra, więc chyba może zostać

    #667489
    Mariusz Szymczak
    Uczestnik
    • 0
    • 1Postów:

    Ja bym radził sprawdzić cewke zapłonową bo to że jest iskra to nic nie znaczy miałem dokładnie to samo paliwo w wydechu i filtrze powietrza iskra była ale paliwo zalewało świece i nie chciał palić wymieniłem cewke zapłonową i odpalił z pierwszego…..

    #667492
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    naprawde? po 6 latach?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button