piaggio nie odpala i cieknie paliwo z wydechu
- This topic has 15 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 4 years, 8 months temu by Wombat.
- AutorWpisy
- 25 kwietnia 2013 dnia 14:06 #115964
Witam. Mam duży problem, ponieważ nie dawno gdy jechałem moim piaggio typhoon, chciałem go przetestować i złapałem nim 90 km/h. Lecz przy tej prędkości mi zgasł, lecz po chwili odpalił normalnie. Lecz następnego dnia gdy wybrałem się w podróż, to zgasł mi 3 razy. Ledwo co wróciłem do domu. Lecz na podwórku gdy go zgasiłem, to do tej pory nie odpala. Gdy go rozebrałem okazało się ze łapał powietrze przez uszczelkę pod gaźnikiem. Teraz gdy go kopnę z kopniaka, to czuć jakby spadła kompresja i dość mocno cieknie paliwo z kolektora wydechu, nawet można powiedzieć ze płynie ale tylko przy kopaniu. Bardzo proszę doradzcie mi czy on się zatarł czy powodem tej awari jest inna przyczyna. Dodam jeszcze ze był tam cylinder 70 i tłumnik yasuni racing, a skuter posiadam jakieś 3 miesiące, a on jest z 1998 . Bardzo proszę doradzcie, bo nie wiem co dalej robić.
26 kwietnia 2013 dnia 04:36 #116073Proszę pomóżcie, bo nie wiem co mam robić
26 kwietnia 2013 dnia 04:53 #116074sprawdź kompresję LECZ podkładka pod króćcem też może być wydmuchana ( ten oring ) LECZ , LECZ , LECZ
ZANIM WYŚLESZ POSTA TO PRZECZYTAJ GO I SPRAWDŹ CO JEST NIE TAK.26 kwietnia 2013 dnia 05:13 #116078Wczoraj te podkładki uszczelniłem sylikonem, a kompresja zmalała, bo nawet czuć przy kopaniu. Czy on mógł się zatrzeć przez to, że pod króćcem łapał lewe powietrze?
26 kwietnia 2013 dnia 07:04 #116085uszczelki się wymienia a nie silikonuje , zdemontuj głowicę i cylinder , zobacz w jakim stanie są ( chodzi o rysy ) i czy pierścienie są całe a może tylko się zapiekły , posprawdzaj też szczelność zaworów .
26 kwietnia 2013 dnia 09:08 #116096Zdemontowałem cylinder i pierścienie są całe, ale tłok i cylinder są dość mocno porysowane. Czyli pewnie muszę wymienić tłok z cylindrem? A moglibyście mi zaproponować jakiś w miarę komplet do 200 zł? No i jeszcze czy w 2t są zawory?
26 kwietnia 2013 dnia 16:39 #11616326 kwietnia 2013 dnia 16:39 #116164wypowiedzcie sie
26 kwietnia 2013 dnia 16:40 #116165wypowiedzcie sie
26 kwietnia 2013 dnia 18:18 #116188zawory w 2t … pierwsze słyszę ..
27 kwietnia 2013 dnia 07:53 #116279Czyli nic innego nie pozostaje, jak wymiana tłoka z cylindrem?
27 kwietnia 2013 dnia 08:03 #116280SRY moje niedopatrzenie z tymi zaworami – nie pisałeś że to 2t. , dokładnie ; tłok , pierścienie i cylinder – a głowicę w jakim stanie masz – może też do wymiany sprawdź – jak jest ok to nie trza , no i nowe uszczelki.
27 kwietnia 2013 dnia 18:30 #116397No a moglibyście polecić jakiś dobry komplet do 200. Głowica jest dobra, więc chyba może zostać
27 kwietnia 2013 dnia 18:31 #116398No a moglibyście polecić jakiś dobry komplet do 200. Głowica jest dobra, więc chyba może zostać
14 lipca 2019 dnia 12:18 #667489Ja bym radził sprawdzić cewke zapłonową bo to że jest iskra to nic nie znaczy miałem dokładnie to samo paliwo w wydechu i filtrze powietrza iskra była ale paliwo zalewało świece i nie chciał palić wymieniłem cewke zapłonową i odpalił z pierwszego…..
14 lipca 2019 dnia 13:26 #667492naprawde? po 6 latach?
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.