Skuterowo.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Skuterowo.com:  

Zarejestruj się

PIAGGIO FLY 50 4T BLOKADA

Kategoria: Tuning

Dodano 4 lata temu





  1. TERMIT_PL

    Witam,jestem szczęśliwym posiadaczem Piaggio Fly z 2009.Zakupiony jako nówka w czerwcu zeszłego roku i do tej pory nawinęło się już 3 tyś kilometrów.Stwierdziłem,że czas najwyższy zdjąć blokadę.Z tego co się dowiadywałem w serwisie Piaggio przez telefon koleś gadał,że w tych droższych skuterach nie bawią się w 10 różnych blokad tylko jest jedna w cewko-module.Pytałem się ile by wzięli za ewentualne usunięcie jej to powiedzieli że coś w okolicach 300 zł by wyszło.Bardzo śmieszne.Dlatego szukałem odblokowanego modułu a ni chuchu nie mogę znaleźć.A na alledrogo są tylko do 2T :/ Może ktoś spotkał się z tym modelem/ma proszę o wszelką pomoc w tej sprawie.Pozdrawiam

    Napisano 4 lata temu, przez TERMIT_PL, Postów: 334, Użytkownik Link do wypowiedzi


  2. TERMIT_PL

    Ok nie uzyskałem odpowiedzi,ale w innym temacie znalazłem link do katalogu elektryki w motocyklach ---> http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/useful%20info/Piaggio%20Tech%20Manuals.pdf

    Jest tam zamieszczona instrukcja odblokowania modułu po przez jego nacięcie w określonym miejscu.W środku widocznie jest kabelek który w czasie przecinania się przerwał przez co moduł się odblokował :mrgreen: Skuterek lepiej się buja na starcie i rozpędza się do 70 km/h,gdzie wcześniej jechał maksymalnie 50 km/h :P

    Cały zabieg trwał z 10 minut,a w serwisie chcieli zgarnąć 300 zł :roll: Jeszcze na dniach odkręcę pokrywę przekładni i zobaczę czy na wario jest podkładka...

    Napisano 4 lata temu, przez TERMIT_PL, Postów: 334, Użytkownik Link do wypowiedzi


  3. roomcajz

    cześć, mam ten sam skuter ale u mnie nacięcie nic nie dało. powiedz jak głęboko naciąłeś?

    BTW na wario jest podkładka, niewielka ale jest

    jesteś z wawy?

    Napisano 4 lata temu, przez roomcajz, Postów: 1074, Użytkownik Link do wypowiedzi


  4. TERMIT_PL

    Witam,jednego dnia późnym popołudniem się za to zabrałem i troszeczkę naciąłem z obawy,że popsuję cały moduł.Założyłem moduł z powrotem i po jeździe próbnej okazało się,że to nic nie pomogło.Ale następnego dnia jeszcze raz spojrzałem na zdjęcie z tamtej strony i zauważyłem,że nacięcie jest aż do drugiego rzędu cyfer (tego górnego).Więc wziąłem tą piłkę i powoli piłowałem,aż poczułem i usłyszałem takie charakterystyczne skrobanie piłowanego kabelka :mrgreen: Wtedy po chwili odpaliłem i od razu zobaczyłem,że silnik wkręcił się na maksymalne obroty o wiele większe niż wcześniej :D Stwierdziłem,że sprawa załatwiona i powstałą szczelinę uszczelniłem silikonem.Tak więc wszystko gra i nie ma się co obawiać i można ciąć głębiej ,aż kabelek się przetnie.

    Tak spodziewałem się,że jest jakaś podkładka.Ale nie wiem czy będę się dobierać do przekładni,bo przy 70 km/h silnik trochę wyje i czuć drgania w podłodze :wink: A tobie ile jedzie bez tej podkładki ?

    Ja jestem z Grudziądza.

    Napisano 4 lata temu, przez TERMIT_PL, Postów: 334, Użytkownik Link do wypowiedzi


  5. roomcajz

    ja wtej chwili mam zdjętą tylko blokadę z wariatora bo piłowanie modułu mi nie wyszło i wyciągam licznikowe 55/h

    Napisano 4 lata temu, przez roomcajz, Postów: 1074, Użytkownik Link do wypowiedzi


  6. roomcajz

    a dałbyś radę wstawić jakieś zdjęcia modułu jak on wygląda po cięciu?

    Napisano 4 lata temu, przez roomcajz, Postów: 1074, Użytkownik Link do wypowiedzi


  7. TERMIT_PL

    Ok,nie ma sprawy jestem w stanie się poświęcić i wymontuję w dzień przy okazji zobaczę czy szczelina jest dobrze zabezpieczona :wink:

    Napisano 4 lata temu, przez TERMIT_PL, Postów: 334, Użytkownik Link do wypowiedzi


  8. roomcajz

    a jeszcze powiedz - na jaka głebokość przecinałeś? Bo w tej insrukcji piszą że 3mm, ja przeciąłem ok 4-5 i dupa, nic się nie zmieniło- ale ciąłem samą krawędź, nie dociągnąłem do drugiego rzędu cyferek.

    Napisano 4 lata temu, przez roomcajz, Postów: 1074, Użytkownik Link do wypowiedzi


  9. TERMIT_PL

    No właśnie zmierzyłem suw miarką jaką szerokość ma brzeszczot piłki i miała chyba 4 mm więc za drugim razem piłowałem aż całe ostrze się wgryzło do środka.A później zobaczyłem,że zamiast ciąć na samym rogu trzeba bardziej wzdłuż :wink: Do drugiego rzędu cyfer i przy samym tym zgrubieniu co jest ta wyższa część modułu...

    Napisano 4 lata temu, przez TERMIT_PL, Postów: 334, Użytkownik Link do wypowiedzi


  10. roomcajz

    a widzisz, to chyba tu jest pies pogrzebany. fajnie że znalazł się ktoś z takim skuterem jak mój. PZDR ;-)

    Napisano 4 lata temu, przez roomcajz, Postów: 1074, Użytkownik Link do wypowiedzi


  11. Daniello1981

    Witam jak zrobic te naciecie o ktorym mowa na zdjeciu jest w poprzech kolega pisze cos o zrobienu wzdluz i nie wiem jak to zrobic:DD:D:

    Napisano 4 lata temu, przez Daniello1981, Postów: 2, Użytkownik Link do wypowiedzi


  12. TERMIT_PL

    Dobra jutro zrobię fotkę,to się przyda bynajmniej wam i komuś innemu na przyszłość :D Teraz przez święta za bardzo nie chciało mi się wyciągać tego modułu :mrgreen:

    Napisano 4 lata temu, przez TERMIT_PL, Postów: 334, Użytkownik Link do wypowiedzi


  13. roomcajz

    wiadomo, mnie też by się nie chciało :-D

    Daniello w drugim poście Termita jest link do pdf-a
    ściągnij i zobacz strona 36

    Napisano 4 lata temu, przez roomcajz, Postów: 1074, Użytkownik Link do wypowiedzi


  14. TERMIT_PL

    roomcajz- pisałeś wyżej,że jest podkładka na wario.Opisałbyś co po kolei odkręcać ?

    Dziś patrzałem czy łatwo odkręcić ten czarny plastik przy wlewie oleju.Trochę kłopotliwy dostęp jest do górnej śrubki,bo wystaje tam obudowa ta przedłużona część podłogi gdzie jest podnóżek dla pasażera.Ale jakoś odkręciłem,gdy złożyłem coś w stylu zakrzywionego śrubokrętu z klucza imbusowego,nasadki i końcówki do wkrętów :mrgreen:
    No i z tego co widziałem nie trzeba ściągać filtra powietrza,bo jest zamontowany gdzieś tam w tyle.

    To napisz co i jak,albo jeszcze lepiej by było jak byś podrzucił numer gg jak masz oczywiście :-)

    Napisano 4 lata temu, przez TERMIT_PL, Postów: 334, Użytkownik Link do wypowiedzi


  15. roomcajz

    GG nie mam niestety :-(
    dostęp jest kiepski

    powiem tak- ja odkręcałem wszystkie plastiki z lewej strony skutera. Srubę która jest pionowo w dół i łączy podnóżek (powierzchnie podłogową) z tym szarym plastkiem od spodu - bo ta śruba jeszcze któryś z plastików trzymała. Filtra odkręcać nie trzeba, ja odkręcałem bo nie mogłem odpowiednio mocno kluczem ruszyć- od spodu są 2 duże śruby na krzyżakowy i cały filtr zsuwasz do góry. Trzeba odkręcić 3 śrubki przy korku oleju i zdjąć plastik połączony z rurką co daje nadmuch na przekładnie. Na czas zdejmowania osłony kartera trzeba odkręcic korek wlewu oleju. kopki nie trzeba zdejmować.
    Ważna uwaga- BIERZ SIĘ ZA TO WSZYSTKO DOPIERO JAK MASZ JAK ODKRECIĆ WARIATOR. - czyli jeśli masz jakąś blokadę lub klucz pneumatyczny, lub rób to u mechanika który ci to odkręci pneumatykiem. ja wszystko z trudem odkręciłem bo miałem nadzieje że z wario coś wymyślę ale dupa. sam sobie zrobiłem blokadę do wario. zara pójdę jakieś fotki zrobić i wrzucę

    Napisano 4 lata temu, przez roomcajz, Postów: 1074, Użytkownik Link do wypowiedzi

Odpowiedz »

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się



PIAGGIO FLY 50 4T BLOKADA: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Idzie wiosna, ale warzyw nie będzie!

Idzie wiosna, ale warzyw nie będzie!

15 Marzec 2011

W ostatni weekend pogoda dopisała, w wielu miejscach kraju było ciepło i słonecznie. Nic więc dziwnego, że na ulicach co chwilę było słychać gang motocyklowych silników.

Motocykle Opinie Porady13 opinii

Znak P-8c: strzałka kierunkowa do zawracania

Znak P-8c: strzałka kierunkowa do zawracania

05 Styczeń 2010

Znak ten oznacza, że jazda z pasa ruchu, na którym są umieszczone, jest dozwolona tylko w kierunku wskazanym strzałką; połączone symbole znaków P-8a, P-8b lub P-8c oznaczają zezwolenie na ruch w kierunkach wskazanych strzałkami kierunkowymi.

Prawo0 opinii

Policja podczas kontroli będzie sprawdzała przebieg motocykla

Policja podczas kontroli będzie sprawdzała przebieg motocykla

08 Sierpień 2014

Idea słuszna, jednak nadal nie chroni nas przed przekręconymi licznikami motocykli z innych krajów. CEP nie jest bowiem kompatybilny z systemami innych krajów. Z pewnością jednak pomoże na rodzimym rynku motorowerów i motocykli używanych.

Motocykle Wiadomości18 opinii

Strona wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 Wydawca: Skuterowo.com. Grupa OnAir!, 04-501 Warszawa, Płowiecka 3. Wszelkie prawa zastrzeżone. Skuterowo.com to portal oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.