Logowanie | Rejestracja | Forum | Społeczność

Skuterowo.com » Forum » Tuning » OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T

Kategoria: Tuning




  1. Rafal_151

    Witam Wszystkich chce ograniczyć prędkość.

    I mam pytanko jak zamontować to ?
    i potem jak ustawić na 40km ograniczenie?

    http://allegro.pl/ogranicznik-predkosci-2t-4t-skuter-quad-tzr-rs-i1438010356.html

    moduł taki mam na 4 piny
    http://allegro.pl/odblokowany-modul-cdi-inca-sprint-okazja-i1462535916.html

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik


  2. HugoBoss

    Nie lepiej coś takiego: http://skuterdoktor.pl/advanced_search_result.php?keywords=blokada+obrot%F3w&x=3&y=1

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez HugoBoss, Postów: 3218, Użytkownik


  3. Rafal_151

    no dobre:) ale może coś tańszego? lub instrukcja jak zamontować tamto co podałem.

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik


  4. MichalWujak

    Najprawdopodobniej (z mojego rozumowania) ogranicznik montuje się na kablach idących z modułu do cewki zapłonowej. Potencjometrem ustalasz ile impulsów ma przechodzić przez blokadę, a więc ustawiasz ile zapłonów na minutę/sekundę ma dostawać silnik. Alternatywnie może być on montowany przed modułem - na kablach idących z impulsatora/czujnika Halla - wtedy blokada oszukuje moduł mówiąc mu, że wał kręci się wolniej niż jest w rzeczywistości, przez co ogranicza ilość generowanych zapłonów. Co do różnicy w montażu przed lub za modułem nie mam pojęcia :P.

    Ogólnie patent jest o tyle głupi, że w 2T na każdy obrót wału przypada zapłon, a w 4T też jest zapłon co jeden obrót, ale dopiero co drugi zapłon zapala mieszankę (jeden jest ślepy). Tak więc jeżeli urządzonko by miało za małą możliwość regulacji, to 4T zdławi 2x bardziej niż 2T 8O.

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez MichalWujak, Postów: 495, Skuterowo.com


  5. Rafal_151

    aha dzięki za informacje:)

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik


  6. Rafal_151

    gościu na allegro odpisał mi ze pod lancza się

    miedzy inpulsator a moduł zapłonowy
    i pod mase
    a ktury pin jest od impulsatora w module?

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik


  7. DamianO

    Ten podpisany jako "EXT" na schemacie.czyli jak trzymasz moduł regulacją do dołu to ten na górze.

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez DamianO, Postów: 26, Użytkownik


  8. Rafal_151

    a w tym module który pin od impulsatora? moduł od incy sprint 4T 50cm3 nie mam schematu:(

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik


  9. Lipton96

    Odświeżam może ktoś wie coś więcej na ten temat też się na tym zastanawiałem ??

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Lipton96, Postów: 46, Użytkownik


  10. Rafal_151

    Ja będę montował to :) na dniach może hm 4.03.2011 lub 10.03.2011 jak ciepło będzie:) na + a schemat mi wytłumaczył dziadek magister inżynier elektryk:) to chyba nie walnął się:) jak coś napisz na gg lub e-meil podaj swój to wyśle ci zdjęcie schematu mówił ze się podlancza pod Generator bo on wytwarza prąd i pod masę pojazdu czyli na ramę konstrukcji a nie cewka zapłonowa tam możesz zjarać instalacje jak podłączysz

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik


  11. Kisiu1981

    Nie próbowałem tego ale kusi mnie żeby sprawdzić:

    http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=56517

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Kisiu1981, Postów: 4287, Użytkownik

OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T: Śledź to forum za pomocą RSS

Odpowiedz

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.

Nie masz konta? Zarejestruj się

Dotychczas brak tagów.

Społeczność

Zaloguj się, aby mieć kontakt z innymi w Skuterowo.com:  


Lista użytkowników

Zamów Bezpłatny Tygodnik Skuterowo.com

Podaj e-mail:

Pogoda

Warunki do jazdy w Twoim regionie:
16-04-2014, 12:10
Przeważnie pochmurnie. Średnie warunki do jazdy
Przeważnie pochmurnie. Średnie warunki do jazdy
5°C
odczuwalna: 2°C
aktualne ciśnienie: 103 mb
prędkość wiatru: 14 km/h N

Ostatnio na Forum



 

Polecane testy, porady, opinie...

 
Egzamin na prawo jazdy 2013: Będą podwyżki

Egzamin na prawo jazdy 2013: Będą podwyżki

03 Styczeń 2013

Wraz z wejściem w życie od 19.01.2013 nowelizacji ustawy o kierujących pojazdami i m.in. zmianą sposobu przeprowadzania egzaminów teoretycznych wzrośnie również ich cena. Podwyżki w WORD są dość znaczące.

Kategoria: Informacje, Prawo10 komentarzy

Skuter nie odpala? Dlaczego?

Skuter nie odpala? Dlaczego?

13 Kwiecień 2012

Wiemy, nie ma nic gorszego, niż "humory" przedmiotów martwych. Skutery czasami potrafią być zawodne. Przyczyną braku chęci współpracy są często błahostki, może jednak się zdarzyć poważniejsza awaria. Jak sobie poradzić z najczęściej pojawiającymi się problemami i jak odpalić skuter?

Kategoria: Porady10 komentarzy

Wyprawy dalekie i bliskie: Puck

Wyprawy dalekie i bliskie: Puck

04 Sierpień 2013

Coraz bardziej żałuję, że w Bieszczady wybrałem się w czerwcu. Cały rok czekałem i jak tylko miałem okazję pojechałem, a trzeba było poczekać przynajmniej miesiąc, choć najlepszą porą na wakacyjny wyjazd jest sierpień, jego druga połowa. I tu wielu z was spyta, dla czego?

Kategoria: Blogi0 komentarzy