Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Skuterowo.com:  

Zarejestruj się

OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T

Kategoria: Tuning

Dodano 3 lata temu





  1. Rafal_151

    Witam Wszystkich chce ograniczyć prędkość.

    I mam pytanko jak zamontować to ?
    i potem jak ustawić na 40km ograniczenie?

    http://allegro.pl/ogranicznik-predkosci-2t-4t-skuter-quad-tzr-rs-i1438010356.html

    moduł taki mam na 4 piny
    http://allegro.pl/odblokowany-modul-cdi-inca-sprint-okazja-i1462535916.html

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik


  2. HugoBoss

    Nie lepiej coś takiego: http://skuterdoktor.pl/advanced_search_result.php?keywords=blokada+obrot%F3w&x=3&y=1

    Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.
    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez HugoBoss, Postów: 3269, Użytkownik


  3. Rafal_151

    no dobre:) ale może coś tańszego? lub instrukcja jak zamontować tamto co podałem.

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik


  4. MichalWujak

    Najprawdopodobniej (z mojego rozumowania) ogranicznik montuje się na kablach idących z modułu do cewki zapłonowej. Potencjometrem ustalasz ile impulsów ma przechodzić przez blokadę, a więc ustawiasz ile zapłonów na minutę/sekundę ma dostawać silnik. Alternatywnie może być on montowany przed modułem - na kablach idących z impulsatora/czujnika Halla - wtedy blokada oszukuje moduł mówiąc mu, że wał kręci się wolniej niż jest w rzeczywistości, przez co ogranicza ilość generowanych zapłonów. Co do różnicy w montażu przed lub za modułem nie mam pojęcia :P.

    Ogólnie patent jest o tyle głupi, że w 2T na każdy obrót wału przypada zapłon, a w 4T też jest zapłon co jeden obrót, ale dopiero co drugi zapłon zapala mieszankę (jeden jest ślepy). Tak więc jeżeli urządzonko by miało za małą możliwość regulacji, to 4T zdławi 2x bardziej niż 2T 8O.

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez MichalWujak, Postów: 495, Skuterowo.com


  5. Rafal_151

    aha dzięki za informacje:)

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik


  6. Rafal_151

    gościu na allegro odpisał mi ze pod lancza się

    miedzy inpulsator a moduł zapłonowy
    i pod mase
    a ktury pin jest od impulsatora w module?

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik


  7. DamianO

    Ten podpisany jako "EXT" na schemacie.czyli jak trzymasz moduł regulacją do dołu to ten na górze.

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez DamianO, Postów: 26, Użytkownik


  8. Rafal_151

    a w tym module który pin od impulsatora? moduł od incy sprint 4T 50cm3 nie mam schematu:(

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik


  9. Lipton96

    Odświeżam może ktoś wie coś więcej na ten temat też się na tym zastanawiałem ??

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Lipton96, Postów: 46, Użytkownik


  10. Rafal_151

    Ja będę montował to :) na dniach może hm 4.03.2011 lub 10.03.2011 jak ciepło będzie:) na + a schemat mi wytłumaczył dziadek magister inżynier elektryk:) to chyba nie walnął się:) jak coś napisz na gg lub e-meil podaj swój to wyśle ci zdjęcie schematu mówił ze się podlancza pod Generator bo on wytwarza prąd i pod masę pojazdu czyli na ramę konstrukcji a nie cewka zapłonowa tam możesz zjarać instalacje jak podłączysz

    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik


  11. Kisiu1981

    Nie próbowałem tego ale kusi mnie żeby sprawdzić:

    http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=56517

    Nie ten pierwszy kto szybszy lecz ten kto ciekawiej jedzie...
    Odp.: OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T
    Napisano 3 lata temu, przez Kisiu1981, Postów: 4581, Użytkownik

Odpowiedz

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się

Dotychczas brak tagów.



OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Vespa GTS Super i SuperSport: Zdjęcia i dane techniczne

Vespa GTS Super i SuperSport: Zdjęcia i dane techniczne

14 Marzec 2013

Vespa GTS Super uosabia styl, wygodę, bezpieczeństwo i niezawodność marki Vespa. Elegancka jak Vespa GTS i drapieżna jak modele “Super” skupia dorobek takich mitycznych modeli jak Vespa GS z 1955, model 180 SS z 1964 i T5 “Pole Position” z 1985 r. Vespa GTS Super oferowana jest w dwóch wersjach sinika – 125 i 300 – obu z elektronicznym wtryskiem.

Konkursy Zdjęcia2 opinii

Keeway F-Act Evo 50: Poznaj z Bliska

Keeway F-Act Evo 50: Poznaj z Bliska

01 Lipiec 2012

Kolejny ukłon chińskiej marki w stosunku do sympatyków sportowych emocji w małych miejskich skuterach. Keeway powiększył portfolio o nowe wariacje modelu F-Act: City i Evo. Dziś poznacie tę drugą propozycję.

Nowości7 opinii

Znak E-15e: numer drogi wojewódzkiej o zwiększonym...

Znak E-15e: numer drogi wojewódzkiej o zwiększonym...

02 Styczeń 2010

Wskazuje numer i rodzaj (kategorię) drogi.

Prawo0 opinii

© 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Skuterowo.com. Grupa OnAir!. Wszelkie prawa zastrzeżone. Skuterowo.com jest wpisane do Ewidencji Sądu Okręgowego Miasta Stołecznego Warszawy, zgodnie z art. 7 ust. 2 pkt 3 Prawa prasowego. Skuterowo.com to portal oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.