Odblokowany moduł CDI

Panowie, takie pytanie.
Zmieniłem cylinder z 50 ccm na 72/74 jakoś tak, ale tak na prawdę wielkiej różnicy nie zauważyłem, może troszkę szybciej się zbiera, prędkość max wzrosła o jakieś 10/15 km/h (licznikowe oczywiście).
Czy wymiana modułu na odblokowany ma jakiś sens?
W tej chwili prędkość max 75 w porywach do 80 ale trzeba kupę czasu i drogę z górki, na prostej poziomej max 70.

Skoro jedzie Ci grubo powyżej 60km/h (czy to z górki, czy to na płaskim) to już masz nieblokowany moduł, więc kupno nowego nic nie zmieni.

No niby tak, tylko myślałem może, że sama wymiana modułu na inny po prostu coś pomoże :)

Maxell i tak dobrze, że po wymianie momentalnie odczuwasz nagły wzrost mocy. Nie zapominaj o docieraniu nowego cylindra przez najbliższe kilka set kilometrów. Wraz z sukcesywnym docieraniem moc powinna jeszcze rosnąć. Jeśli zależy tobie na zrobieniu ze skutera demona prędkości pozbądź się wszystkich mechanicznych blokad, a na koniec pozostaw sobie moduł jeśli uzyskane prędkości będą niewystarczające. Na marginesie jeżdżąc ciężarówką za skuterami patrzę z jaką prędkością poruszają się. Maksymalnie skuter pociskał 75 km/h. Zwykle prędkości wahają się od 65 do 70 km/h. Uważam, że to co uzyskałeś jest bardzo zadowalającą prędkością. Prędkościomierz ciężarówki i gps pokazują te same wartości.

U mnie np po przejechaniu 300km na nowym cylindrze 72ccm prędkość maksymalna wzrosła o 4-5km/h w porownaniu do początkowej fazy docierania.

Cylinder generalnie już dotarty, ale widzę, że szybciej to już faktycznie nie da rady pojechać :)
Zostaje chyba kat.A i coś większego.