Nowy/używany, oszczędny skuter do 2500zł. Jaki?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #72482
    zdzirek1
    Użytkownik
    • 4
    • 20Postów:

    Witam tak jak w temacie zamierzam kupić sobie skuter do jazdy po mieście lecz nie mam pojęcia jaki wybrać. Ważne dla mnie cechy to:
    * oczywiście cena do wspomnianych 2500zł
    * spalanie poniżej 3 litrów na setkę
    * niska awaryjność
    * łatwy dostęp do części
    * komfort jazdy

    Myślałem nad nowym torosem loco , routerem bassa, rometem 727 a z używanych na peugeota speedfight oraz kymco agility. Proszę o o wasze propozycję ( a może i oferty 🙂 ) najlepiej z województwa łódzkiego

    p.s.: powiedzcie mi do jakich przebiegów kupować używki (np. tego peugeota)

    #72497
    Gumol344
    Użytkownik
    • 1
    • 25Postów:

    Romet 717 4T polecam
    mało awaryjny, mało pali,tanie części, wygodny,v-max 60-65

    #72520
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Przebieg w markowych skuterach nie jest taki istotny, do 2500 zł to jeśli nie przekracza 20k km to będzie ok. Poza tym najważniejszy jest stan mechaniczny.

    #72526
    QBA115
    Użytkownik
    • 0
    • 7Postów:

    lucek71 napisał:

    Przebieg w markowych skuterach nie jest taki istotny, do 2500 zł to jeśli nie przekracza 20k km to będzie ok. Poza tym najważniejszy jest stan mechaniczny.

    Peugeot i Piaggio od 2008r produkują swoje maszyny w Chinach więc czy zdecydujesz się na Rometa czy też na tzw. markowy sprzęt to na jedno wychodzi, ale podzielam zdanie że najważniejszy jest stan techniczny.

    #72533
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    QBA115 napisał:

    lucek71 napisał:
    Przebieg w markowych skuterach nie jest taki istotny, do 2500 zł to jeśli nie przekracza 20k km to będzie ok. Poza tym najważniejszy jest stan mechaniczny.
    Peugeot i Piaggio od 2008r produkują swoje maszyny w Chinach więc czy zdecydujesz się na Rometa czy też na tzw. markowy sprzęt to na jedno wychodzi, ale podzielam zdanie że najważniejszy jest stan techniczny.

    Przeniesienie produkcji do Chin, a skuter składany z części pochodzących z chińskich fabryk to nie jest jedno i to samo. Peugeot i Piaggio z pewności przeniosły swoją technologię i kontrolę jakości, zaoszczędził na kosztach ludzkich. Nie twierdze, że żadnej różnicy nie ma ale nie porównuj tych marek ze 100% chińczykami.

    #72536
    QBA115
    Użytkownik
    • 0
    • 7Postów:

    lucek71 napisał:

    QBA115 napisał:

    lucek71 napisał:
    Przebieg w markowych skuterach nie jest taki istotny, do 2500 zł to jeśli nie przekracza 20k km to będzie ok. Poza tym najważniejszy jest stan mechaniczny.
    Peugeot i Piaggio od 2008r produkują swoje maszyny w Chinach więc czy zdecydujesz się na Rometa czy też na tzw. markowy sprzęt to na jedno wychodzi, ale podzielam zdanie że najważniejszy jest stan techniczny.

    Przeniesienie produkcji do Chin, a skuter składany z części pochodzących z chińskich fabryk to nie jest jedno i to samo. Peugeot i Piaggio z pewności przeniosły swoją technologię i kontrolę jakości, zaoszczędził na kosztach ludzkich. Nie twierdze, że żadnej różnicy nie ma ale nie porównuj tych marek ze 100% chińczykami.

    Proponuję porównać wariatory w 50ccm Piaggo i Rometach są tam nawet wybite te same numery fabryki, gdzie zostały wytworzone, wniosek apropos jakości części z jakich są wykonane płynie sam.

    #72537
    QBA115
    Użytkownik
    • 0
    • 7Postów:

    Przy czym opinia, która krąży o tzw. chińczykach jak je nazywasz jest bardzo, bardzo zaniżona. Wynika z tego, że albo ktoś używa skutera 50ccm. Jak wielkiego “turystyka”, albo katuje maleństwo w 30 stopniach w mieście odkręcając manetkę non stop do oporu. Skutery markowe jak je nazywasz, pry takim traktowaniu psują się tak samo a jakoś nikt o tym nie pisze bo to przecież nie wypada, żeby dać grubą kasę za “markę” i ją “zarżnąć”. Pozdrawiam

    #72538
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • 2 527Postów:

    lucek71 napisał:

    QBA115 napisał:

    lucek71 napisał:
    Przebieg w markowych skuterach nie jest taki istotny, do 2500 zł to jeśli nie przekracza 20k km to będzie ok. Poza tym najważniejszy jest stan mechaniczny.
    Peugeot i Piaggio od 2008r produkują swoje maszyny w Chinach więc czy zdecydujesz się na Rometa czy też na tzw. markowy sprzęt to na jedno wychodzi, ale podzielam zdanie że najważniejszy jest stan techniczny.

    Przeniesienie produkcji do Chin, a skuter składany z części pochodzących z chińskich fabryk to nie jest jedno i to samo. Peugeot i Piaggio z pewności przeniosły swoją technologię i kontrolę jakości, zaoszczędził na kosztach ludzkich. Nie twierdze, że żadnej różnicy nie ma ale nie porównuj tych marek ze 100% chińczykami.

    A silnik 139QMB w peugeocie kisbee?

    #72539
    QBA115
    Użytkownik
    • 0
    • 7Postów:

    Ta jednostka akurat jest stosowana również w wilgach, vaporach, oraz w magnusach

    #72542
    QBA115
    Użytkownik
    • 0
    • 7Postów:

    Ok ale nie tego dot. ten temat. zdzirek1 wybierz sobie sprzęt na którym będzie ci wygodnie i, który ci sie podoba. Dwie opcje silnik dwusuwowy(lepsze osiągi ale mniejsza żywotność)lub 4T (odwrotnie)

    #72555
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Porównujecie Nike do chińskich trampek (oba made in china) i próbujecie mnie przekonać, że są takie same. Trampki są spoko tylko nie można w nich chodzić po deszczu i za mocno wiązać sznurówek. Nie bierzecie pod uwagę technologii produkcji, poziomu kontroli jakości itd.

    Z tego co mi wiadomo to Piaggio w Chinach robi Flaya i Zipa czyli najtańsze pozycji, podobnie Kisbee jest najtańszym Peugeotem. Wynika z tego, że chcąc obniżyć cenę i konkurować z Azjatycką konkurencją zdecydowali się na częściowo chińskie podzespoły. Nie wnikam, nie jestem użytkownikiem tych marek. Bo zaraz wyjdzie, że romet retro = vespie…

    #72560
    Gumol344
    Użytkownik
    • 1
    • 25Postów:

    przecież skutery rodem made in china nie są takie złe,ostatnio czytałem na forum że koleś jakimś motobi przejechał juz 67tys.Tacy producenci jak Peugeot,Piaggio,benelli zlecają produkcje swoich pojazdów w china ze względu na to że im taniej wychodzi i lepiej się sprzedaje a jakoś ta sama

    #72564
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Benelli zostało akurat wykupione przez Keewaya, ale masz racje nie pochodzenie, a jakość się liczy. Owy Keeway choćby zbiera dobre recenzje i cenowo najdroższe modele plasują się niewiele niżej niż Kisbee. Ja na Twoim miejsu rozglądnąłbym się za jakimś używanym TGB/Kymco.

    #72574
    Gumol344
    Użytkownik
    • 1
    • 25Postów:

    Mój kumpel ma Aprilię sr kupił z pół roku temu za 3000zł ma wtrysk i chłodzenie cieczą jeździłem na tym na prostej idzie 80 uważam że jest godna polecenia pali 3 na sto i jest wygodna

    #72605
    zdzirek1
    Użytkownik
    • 4
    • 20Postów:

    a co myślicie o torosie f16 lub romecie 727 ? bo przyznam ze w torosie kusi ta cena 🙂 jeździł ktoś na tym ? jaki jest komfort, bo głownie na tym mi zależy ? już prawie zdecydowałem że kupie chińczyka za te pieniądze bo faktycznie nie są takie złe a części tanie więc dawajcie swoje propozycje tym razem chińczyków najlepiej nowych i nie marketowych bo ojciec twierdzi, że wszystkie marketowe rzyczy są do dupy :p

    #76856
    Szymek121
    Użytkownik
    • 12
    • 49Postów:

    Piaggio zip 4T za taką cenę znajdziesz z przebiegiem ok 4 tyś, ale spokojnie oryginalne silniki Piaggio wytrzymują nawet ponad 30 tyś.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button