Malaguti F15 Regulacja

Witam

Mam zagwozdkę skuter chodził nie równo nie chciał zapalać bez gazu i miał czarną mokrą świece więc znajomy z pracy zaproponował czyszczenie gaźnika ale kurde nie mogę go wyregulować do 25-30kmh wchodzi ładnie następnie po przekroczeniu tych 30kmh obroty spadają i zaczyna się wlec do jakichś 50 po czym znowu jakoś zaczyna tam jechać w pracy mi każdy mówi inaczej i nie wiem która śrubka jest od czego i ile obrotów trzeba ją wkręcać i wykręcać

Świeca dzisiaj zmieniona na nową ngk 8 BH jakieś takie miała oznaczenie

nie ile obrotów tylko tyle żeby było dobrze
duża - łatwo dostępna śrubka - to ta od obrotów, to tak jakbyś odkręcał manetkę
ta trudniej dostępna śrubka (śrubokręcik, mniejsza) jest od składu mieszanki.
Trzeba ustawiać tak żeby było dobrze. Internet pełen instrukcji regulacji gaźnika

No nic w takim razie w sobotę podjadę na działkę i trochę go pomęczę jeszcze mam jedno pytanie wydaję mi się że te malaguti strasznie dużo pali lałem 13.01 za 18zł i dzisiaj za 18zł a nie robiłem nie wiadomo jakich przelotów do pracy 14km w dwie strony i trochę w sprawach prywatnych to jak wyszło 60-70km to maks nie są to duże pieniądze ale jednak czy tak ma być?

nie wiem ile lałeś ale dla dużego 2T spalanie 3,6 to uczciwa średnia a na ogoł to przedział 3,2-4,2 litra. W zalezności od temperatury i stylu jazdy

Bak zalany praktycznie do pełna a styl jazdy cóż jak ma problemy z jazdą powyżej 30kmh to manetka prawie cały czas do końca

Co do regulacji znalazłem łopatologicznie napisane i jak jutro podjadę do pracy to się za to wezmę zanim kierownik przyjdzie :D

Cóż gaźnik regulowałem ale mam takie wrażenie że to jednak nie to wczoraj jechałem 80 km na działkę to pod koniec trasy ok 20 km musiałem mu już dać jeść to samo w drodze powrotnej co więcej wydawało mi się że stracił na mocy
może ma ktoś z forum w Warszawie zaufanego człowieka który ma pojęcie i zajrzał by do środka chciałem postawić go w moped ale jak czytam to co się tam dzieje to dziękuję