Logowanie | Rejestracja | Forum | Społeczność

Forum » Skutery Kymco

1. setusarai

Użytkownik

Witam
    Mam zamiar kupić Kymco Super 9. Zasadzam się na używkę.
    Jestem nowicjuszem i będzie to mój pierwszy skuter.
    Pytanko, czy na taki skuter przebieg 10000 - 12000 km to dużo czy nie.
    Dzięki za radę...

Napisano 11 miesiący temu #
  2. Pietro

Użytkownik

3. damgad

Użytkownik

Wszystko zależy jak ktoś go szanował. Ja kupiłem S9 z takim przebiegiem parę lat temu i nie żałowałem. Jednak trzeba się liczyć być może z koniecznością wymiany tłoka ale to groszowa sprawa.
    Sprawdzić należy w jakim stanie jest napęd przede wszystkim pasek i rolki. Generalnie maszyna jest trwała i wytrzymała. Aha ja miałem ale to po przebiegu ok. 20k problem z pompą wody.

4. Pietro

Użytkownik

Wymiana tłoka po przebiegu 10 tyś w skuterze chłodzonym cięczą..? damgad, no co ty??? :roll:

5. setusarai

Użytkownik

dzięki. tylko czy jest jakaś metoda na potwierdzenie tego przebiegu?
    Czy pozostaję tylko na "gębę"...

6. madi

Użytkownik

tłok to się wymienia po 25-30 tysiącach ale nie po 10...

Nie pomagam na PW i GG, od tego jest forum.
  7. damgad

Użytkownik

12 moze nie ale troche wiecej i moze byc potrzeba, wszystko zalezy jak uzytkowany, czy olej na czas dolewany itede itepe jak jazda na maxa obroty na czerwonym polu to przy 2T moze byc taka koniecznosc

ja kupilem S9 jak miala 9500 km gdzieś pomiedzy 11-12k km była potrzeba wymiany tloka ale kupilem po małolacie ktory w nosie mial przeglady za to z kumplami bawil sie namietnie w tuning

jezeli uzytkowany byl normalnie czyli ktos o niego dbal to i dwa razy tyle wytrzyma, jak ktos wsadza tuningowe pseudoracingowe cudenka to moze polowy tego nie wytrzymac

jak dbasz tak masz i tyle w temacie

8. Pietro

Użytkownik