Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Skuterowo.com:  

Zarejestruj się

Kymco Agility 50 4t pomoc

Kategoria: Tuning

Dodano 1 rok temu





  1. Maciejaa

    Witam wszystkich chcialem sie dowiedziec kilka rzeczy o skuterku Kymco Agility 50 4t, to moj pierwszy skuter i chcialem troszke go wzmocnic wiec zaczne od poczatku
    1. modulem odblokkowanym pytanie czy te na allegro odblokowane dzialaja? lub tez slyszalem o jakims nadcieciu na module tylko to jest rocznik 2012 czy w tych rocznikach tez to dziala i czy po zmianie modulu nie trzeba cos regulowac ustawiac itp?
    2. kolejna sprawa jaka świece zapłonowa kupic? i czy swieca ma wplyw na co kolwiek?
    3. czy mozna jeszcze cos zmienic w nim by szybciej sie zbieral i jezdzil? ( nie chodzi mi o zmiane cylindra)

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Maciejaa, Postów: 58, Użytkownik


  2. Lukario

    1- co do modułu to powiem tylko tyle że żadna regulacja nie jest potrzebna
    2-świeca? musi być sprawna i mieć odpowiednie parametry , skoro masz oryginalną to spokojnie możesz ją zostawić, nowa ci osiągów nie podniesie
    3-jest to 4T więc masz duże pole do popisu ;) zmiana wałka rozrządu znacznie poprawia osiągi lecz moc na niskich obrotach nieco spadnie, ale da się to wyregulować, można kupić moduł programowalny i ustawić kąty wyprzedzenia na tyle duże że skuter przy np 12000 rpm będzie miał największą moc co w połączeniu ze sportowym wałkiem rozrządu da ci niezłego kopa,polerowanie kanałów w głowicy też coś da , można również splanować głowicę , ale nie można przesadzić, ogólnie w 4T bez zmiany cylindra tak naprawdę można zwiększyć moc poprzez zwiększenia ciśnienia w różnych suwach pracy, niesie to za sobą pewne konsekwencje ale spróbować można, dla zmniejszenia ryzyka wystąpienia spalania stukowego dobrze byłoby zalać skuter benzyną 98 , odnośnie prędkości maksymalnej , to są do kupienia przełożenia wtórne i pierwotne ale w 50cc trzeba uważać bo skuter nie ma powalającej mocy i możesz mieć słabe przyspieszenie, sportowy wariator też powinien ci przyspieszyć skuter, ale na cuda nie licz

    Barton Orlando 2T - rozbity :P
    Baotian BT49QT9- 20600km
    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Lukario, Postów: 1190, Użytkownik


  3. Maciejaa

    na cuda nie licze ale tak na oko ile max mozna osiagnac? bez zmiany cylindra? i a czy w rolki warto inwestowac? bo slyszalem tez cos o lzejszych rolkach?
    jesli chodzi na zmiane walka rozrzadu co polecasz?, i co to ten modul programowalny? i co to znaczy splanowac głowice;)??

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Maciejaa, Postów: 58, Użytkownik


  4. Lukario

    podobno wałek ncy jest dobry a kosztuje coś koło 100zł , tutaj chodzi o kształt krzywek na wałku bo one mają wpływ na pracę zaworów, planowanie głowicy to nic innego jak zeszlifowanie jej od spodu w taki sposób aby komora spalania była mniejsza co skutkuje większym ciśnieniem w suwie pracy co przekłada się na większą siłę gazów spalinowych, wracając jeszcze do modułu to zwykły jest zaprogramowany tak że nie można nic w nim zmienić , jednak ostatnio pojawiły się różne wynalazki które mają właśnie funkcje ustawiania własnych kątów wyprzedzenia zapłonu , ale ktoś kto nie ma pojęcia o tym to niech lepiej sobie daruje bo będzie więcej szkody niż pożytku

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Lukario, Postów: 1190, Użytkownik


  5. Maciejaa

    dobrze wiedziec o tym module, a co do modulu to co z tym np z allegro niby odblokowany ale cena cos mała czy ktos wie czy to działa? bo szkoda bylo by wyrzucic kase w bloto?

    a i jeszcze jedno mam ostatnio problem z v-max spadla z ok 64 na jakies 57 z gorki max 60 teraz ma i silnik pracuje dosc dziwnie jak by sie meczyl

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Maciejaa, Postów: 58, Użytkownik


  6. Maciejaa

    i czy warto zmieniac rolki wariatora na lzejsze?

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Maciejaa, Postów: 58, Użytkownik


  7. degename

    Ja zmieniłem na gram lżejsze, dokupiłem potem gram cięższe i podobało mi się bardziej na ciężkich. Pamiętne 96 km/h z pewnej długiej acz bardzo łagodnej górki, wiecie jak pozytywnie byłem zaskoczony wskazaniem i jednocześnie zawiedziony że 100 nie było...

    Co do modułu to trzeba wiedzieć na jakiej cewce silnik pracuje. W chińskim 4T (139qmb) jest dość dużo czasu na naładowanie kondensatora w CDI więc iskra może być potężna jeśli zmienimy cewkę zapłonową, zrobimy swój moduł i dobierzemy świecę.

    Przyspieszenie zapłonu działa jeśli jest regulowane w zależności od obciążenia i obrotów silnika. Kiedyś widziałem moduły zapłonowe z regulacją na potencjometrze który był połączony z linką gazu. Prymitywne rozwiązanie dodawało niewiele mocy ale różnica trochę była.

    !NIE DOTYCZY ZAPŁONU BATERYJNEGO! Co do świecy to nią można regulować trochę charakterystykę silnika. Jak? Zmieniając szczelinę. Świeca z małą szczeliną lepiej pracuje na niskich obrotach, słabiej na wysokich. Duża szczelina to większy moment obrotowy przy średnich obrotach i wyższa moc przy końcu obrotów. ALE WSZYSTKIE ZMIANY SĄ BARDZO MAŁE, prawie nie zauważalne choć można się z tym pobawić. Zwykle to przyrost 2 - 3 km/h na liczniku przy dużej szczelinie świecy ok 0,75 mm.

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez degename, Postów: 991, Użytkownik


  8. Maciejaa

    i nadal nie wiem czy te moduły z allegro sie nadaja sa niby po 30zl a w sklepie sa po 100 wiec roznica cenowa jest ale czy efekt ten sam? kupywał ktos na allegro te moduły odblokowane?

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Maciejaa, Postów: 58, Użytkownik


  9. Semir

    Na allegro masz to samo co w sklepie. Działają. Ja ostatnio kupiłem do Quantuma i działa. z 45kmh zrobiło się 73kmh

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Semir, Postów: 152, Zablokowany


  10. Maciejaa

    Semir a masz namiar na twojego sprzedawce z allegro? moze on ma do agility tez moduly wole u sprawdzonego kupic sprzedawcy:)

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Maciejaa, Postów: 58, Użytkownik


  11. Maciejaa

    Kolejna sprawa wytlumaczy mi ktos jak ktos honde nsr 125 zarejestrowal jako 50tke? bo planuje sobie zakupic 125 nsr ale dobrze by bylo tez zarejestrowac jako 50cc

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Maciejaa, Postów: 58, Użytkownik


  12. lucek71

    Przełożył silnik albo papiery z 50 cm3 sobie załatwił ;]

    Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze...
    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez lucek71, Postów: 2720, Użytkownik


  13. Maciejaa

    ok wracajac do tematu rolki i moduł zmienie, pomysle tez nad tym walkiem, czy cos jeszcze mozna zrobic by szybciej sie zbieral i v-max poprawic? bez zmiany cylindra?

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Maciejaa, Postów: 58, Użytkownik


  14. Maciejaa

    a wracajac do rolek jak zalze 4g to wzrosnie przyspieszenie a spadnie v-max??

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Maciejaa, Postów: 58, Użytkownik


  15. Semir

    yhym.

    Odp.: Kymco Agility 50 4t pomoc
    Napisano 1 rok temu, przez Semir, Postów: 152, Zablokowany

Odpowiedz »

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się

Tagi:



Kymco Agility 50 4t pomoc: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Idzie wiosna, ale warzyw nie będzie!

Idzie wiosna, ale warzyw nie będzie!

15 Marzec 2011

W ostatni weekend pogoda dopisała, w wielu miejscach kraju było ciepło i słonecznie. Nic więc dziwnego, że na ulicach co chwilę było słychać gang motocyklowych silników.

Bezpieczeństwo Opinie13 opinii

Dookoła Polski: Bądź widoczny na skuterze

Dookoła Polski: Bądź widoczny na skuterze

10 Luty 2011

Na gruncie Społeczności Skuterowo.com doszło do świetnej inicjatywy: Wspólnej wyprawy dookoła Polski.

Imprezy32 opinii

Czy jazda skuterem to obciach?

Czy jazda skuterem to obciach?

18 Sierpień 2014

Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule wydaje się jednoznaczna. Nie, nie jest to żaden wstyd poruszać się małym lub większym jednośladem. Dla mnie i większości użytkowników Skuterowo.com to środek lokomocji niemal taki sam jak samochód, pociąg czy autobus. Niestety, są miejsca gdzie myśli się zgoła odmiennie...

Blogi28 opinii

Strona wykorzystuje pliki sesji coockie. © 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 Skuterowo.com. Grupa OnAir!. Wszelkie prawa zastrzeżone. Skuterowo.com jest wpisane do Ewidencji Sądu Okręgowego Miasta Stołecznego Warszawy, zgodnie z art. 7 ust. 2 pkt 3 Prawa prasowego. Skuterowo.com to portal oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.