Kymco Agility 16+ 125ccm
- This topic has 184 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 10 months, 1 week temu by Wombat.
- AutorWpisy
- 12 listopada 2015 dnia 13:02 #292659
Nie, no masz rację… Mnie się też nie podoba… ;)))
Gdybym jednak miał Ci doradzać, to na dłuższą metę kształt KAC-a też nie jest zbyt praktyczny. W mojej ocenie warto się rozglądać za konstrukcjami dającymi dobrą osłonę od wiatru i deszczu z przodu. Zwłaszcza, jak masz zamiar jeździć przez większą część roku. Dobra, dość wysoka szyba i w miarę szeroki przód… ;)))12 listopada 2015 dnia 13:11 #292661A tak poza nawiasem to jak miał bym wydać deklarowaną sumę na 125 nowe to był by jeden z tych dwóch [dwa ostatnie to ten sam ch]
http://allegro.pl/junak-131-125-cc-na-prawo-jazdy-kat-b-raty-kask-i5536330995.html
http://allegro.pl/duzy-motocykl-romet-r-125-kat-b-legnica-wyprzedaz-i5786224992.html
http://allegro.pl/motor-skuter-chopper-raven-125-cc-zipp-prawo-kat-b-i5771078475.html12 listopada 2015 dnia 13:42 #292662Paci! My tu o skuterach raczej… a Ty z biegówkami wjeżdżasz… ;)))
12 listopada 2015 dnia 13:47 #292663AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Ta, ten SYM z ochrony przed wiatrem, to ma osłony na łapki… Ale fajny jest 🙂 Małe, lekkie (pewnie) i 125 :-)))
12 listopada 2015 dnia 14:03 #292668No tak, a ja już przeszedłem przez Beduina, który na moje spore kulasy miał akurat wycięcie w miejscu, gdzie wypadały moje kolana… mam teraz awersję do takich rozwiązań… ;)))
12 listopada 2015 dnia 14:23 #292673AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Bo Ty masz Druidzie tak długie nogi, że w zasadzie powinieneś je… golić?! 🙂
12 listopada 2015 dnia 14:28 #292674nie golić bo takie obszary to się kosi:D dalem pod rozwagę te wyżej bo o junaku z biegami też była mowa.
12 listopada 2015 dnia 14:34 #292676Nogi kosić? Paci litości! To ja już się nie będę nabijał… ;)))
12 listopada 2015 dnia 14:45 #292678Zawsze można wypalić te chaszcze:D
12 listopada 2015 dnia 14:52 #292679No, ale po co Paci, po co? Przecież to ważny element termoizolacji… ;)))
12 listopada 2015 dnia 14:54 #292681Gęsi teraz w modzie to sie nasmarujesz gęsim tłuszczem i nie zmarzniesz:D
12 listopada 2015 dnia 18:54 #292717Przed kupnem najlepiej się przejechać kawałek,w deszczu ,w śniegu,wietrze 😉 -wtedy ma się rozeznanie czy pasuje lub nie.
Kymkacz ma bardzo słabe światło w reflektorze.13 listopada 2015 dnia 08:45 #292746AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
To fakt, świeci jak mocne… postojowe 🙂
Po przesiadce na HYO miłe zaskoczenie – jazda nocna bezproblemowa.
Jazda nocą w deszczu na KACu, to nawigowanie na tylne światła puszki przed tobą. I trzeba się modlić, żeby coś przed tobą jednak jechało 🙂13 listopada 2015 dnia 08:48 #292748Reflektory nie są mocną stroną Kymkaczy, ale zawsze można zastosować lepsze żarówki i trochę to sytuację poprawia… ;)))
13 listopada 2015 dnia 13:55 #292786Miałem Kymco Agility 50 i fakt oświetlenie to nie była jego mocna strona. Problem rozwiązałem wkładając mocniejszą żarówkę, efekt był widoczny, było ok, nie idealnie ale wystarczająco.
Póki co nadal najbardziej podoba mi się Kymco, poza tym zdecydowanie bardziej ufam tej marce niż np. Keeway czy Junakowi – wynika to z tego, że miałem dwa Kymco i oba nigdy mnie nie zawiodły a Keeway mieli znajomi i narzekali – ja nie miałem więc sam się nie wypowiem ale po prostu bardziej ufam Kymco.
Raczej wybór padnie na Kymco, dziś miałem okazję zobaczyć KAC 125 pod sklepem (ktoś przyjechał pod market) i wygląda bardzo fajnie. Na pewno będę chciał się przejechać – podjadę do salonu i zobaczę, zapewne wtedy podejmę decyzję.13 listopada 2015 dnia 14:29 #292793AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
To bardzo przyzwoite jeździdło.
13 listopada 2015 dnia 14:45 #292798Nikt nie mówi, że nieprzyzwoite, ale kupiłbyś je teraz drugi raz?
13 listopada 2015 dnia 14:51 #292800Z tą wiedzą którą tu opornie wbiliśmy mu w ten łysy łeb,wątpię:)
13 listopada 2015 dnia 14:53 #292801Jakoś, też mam takie wrażenie… ;)))
Nie czyń drugiemu, co Tobie niemiło… Zulusie! ;)))13 listopada 2015 dnia 16:01 #292805AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Gdybym zaczynał ze 125? Bym kupił. Zależy co, kto i do czego potrzebuje. Gdybym potrzebował takiego sprzętu, to bym kupił.
*
Wiem, barani łeb i grochem o ścianę 🙂
Ale ja cały czas patrzę z perspektywy kogoś, kto nie bardzo ma czas i ochotę latać ze sprzętem po serwisach. Skuter/motocykl to nie jest moje hobby używane od święta, tylko narzędzie pracy, codzienny środek lokomocji. Wiem, Wombata i Eadema też, ale to akurat złe przykłady, jeden po samochodówce, drugiemu też już niewiele brakuje w specjalizacji do mgr.inż. Nawet jak się sami nie biorą za naprawy (czasu brak), to przy zakupie/wyborze jednak wiedzą na co zwrócić uwagę i co jest niewielką duperelą do naprawienia, a co nie wygląda, a jest kosztowną miną.13 listopada 2015 dnia 17:09 #292810Z tą wiedzą co teraz to byś kupi apke i mi tu oczu nie mydli:D
13 listopada 2015 dnia 17:13 #292811AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
No dobra… :-)))
13 listopada 2015 dnia 19:45 #292831Co należało dowieść (dowieźć?) :)))
13 listopada 2015 dnia 21:43 #292847AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Czego należało dowieść, lub kogo należało dowieźć :-)))
13 listopada 2015 dnia 21:45 #292848Ktoś wcześniej pisał że w 16+ nie ma fabrycznego kufra, otóż jest tylko często go nie montują bo sprzedają oddzielnie. Z światłami jest jedna śmieszna rzecz, mianowicie postojówki świecą tak mocno że światło w nocy odbija się od znaków drogowych.
Jak potrzebujesz konkretnych informacji o 16+ to pisz, pomogę 🙂13 listopada 2015 dnia 21:46 #292849To w sumie proste – dla wymądrzalca – dowieść… dla kierowcy podróżnika – niewątpliwie dowieźć… ;)))
14 listopada 2015 dnia 07:30 #292856AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Elloco, to pisałem ja. Na stronie importera przy KACu piszą o kufrze w cenie, przy +16 nikt nic nie wspomina. Jeśli producent przewidział komplet, a dealerzy sprzedają oddzielnie za dopłatą, to jest szaber i skandal… Ale nie jest to na naszym rynku wyjątek ( np. wyjmowanie z kartonów z kompami klawiatur i myszek…). To po prostu kradzież.
14 listopada 2015 dnia 11:15 #292862Ja to wiem, ale co najgorsze to sprzedają skuter w “normalnej cenie” ale bez kufra. Kiedyś dopytywałem w salonie czy kufer jest w zestawie to usłyszałem że za dopłatą 400zł może być. Dla mnie to jest chore , ale przekonałem się jak w motor-landzie podchodzą do ludzi więc nie mam zamiaru już interweniować. Faktem jest że kufer powinien być w zestawie, a jeśli go nie ma to proponuje omijać taki salon z daleka bo nie wiadomo co jeszcze nie zostało zamontowane.
Taka sama sytuacja ma miejsce z przeglądami “zerowymi” to w 90% też jest fikcja, tylko stempelek w książce i możesz jechać. To też swego rodzaju oszustwo bo powinno zostać wykonane żebyś czuł się pewnie na tym jednośladzie a mimo wszystko trzeba sprawdzić samemu bo różne kwiatki się zdarzają.14 listopada 2015 dnia 11:53 #292863Chore to jest to że do nowego sprzetu nie dają kasku i zestawu kluczy bo kupując nowe auto to za pasy i zapas nie doplacasz.
14 listopada 2015 dnia 19:16 #292874Eeee tam Paci… to sprzedawali by jakiś uniwersalny, nie pasujący do głowy… już lepiej nie…
+++
Ale że przeglądy zerowe to kit, to autentyczna prawda… sprawdzić wszystko trzeba samemu… ;))) - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.