Logowanie | Rejestracja | Forum | Społeczność

Skuterowo.com » Forum » Skutery Piaggio, Gilera, Aprilia » Koszty utrzymania Vespy LX50 2T

  • (Nie znaleziono powiązanych)




  1. basket

    Witam
    Chyba poczułem bakcyla skuterów. Kolega przewiózł mnie właśnie taką Vespą i uważam, że ten sprzęt jest idealny na warszawskie korki.
    Nie chciałem się go wypytywać o koszty utrzymania więc pytam Was.
    Chodzi mi o to:
    -Ile pali taka vespa?
    -Koszt rejestracji ubezpieczenia?
    -Jak z awaryjnością i ile kosztują podstawowe serwisy i naprawy w WWA?
    -I czy da się jeździć na skuterze np. przy temp 2*C kiedy nie pada śnieg/deszcz?
    -Jakie przebiegi znoszą te sprzęty?

    Jeżeli okaże się, że wyrobie kasowo to chyba kupie taką używke i dołączę do Waszego grona.

    Pozdrawiam

    Odp.: Koszty utrzymania Vespy LX50 2T
    Napisano 1 rok temu, przez basket, Postów: 1, Użytkownik


  2. MarSen

    1. Tyle co większość 50ccm czyli 2.5l-3l.
    2. Za rejestracje płaciłem 114,50zł, a za ubezpieczenie to zależy gdzie ubezpieczasz. Ja płaciłem ponad 100zł, ale mniej niż 100zł na pewno gdzieś znajdziesz.
    3. Awaryjność w Vespie (o ile mówimy o Piaggio, a nie chinolu ją przypominającym) to raczej bardzo mała. Wiadomo, części się zużywają i trzeba będzie je z czasem wymienić, ale awaryjność nie jest wysoka, a raczej niska. Co do serwisów nie wiem ile to kosztuje w WWA, ale u mnie za przegląd życzą sobie 110zł, ale w stolicy może być drożej (przeglądy musisz robić, żeby gwarancja była ważna)
    4. Tak, da się
    5. Przebiegi bywają różne, zależy jak będziesz jeździł, ale na pewno ponad 20 tys. Oczywiście ta liczba może być o wiele wyższa, zależy jak dbasz. Dokładnie Ci nie powiem, bo szczerze mówiąc nie wiem. Zwykle podczas sezonu robi się 2-3 tys. jeżeli jeździ się codziennie do pracy. Ale to też zależy od odległości i innych rzeczy.

    --------------------------------
    Pozdrawiam oraz życzę szerokości!
    Odp.: Koszty utrzymania Vespy LX50 2T
    Napisano 1 rok temu, przez MarSen, Postów: 262, Użytkownik

Koszty utrzymania Vespy LX50 2T: Śledź to forum za pomocą RSS

Odpowiedz

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.

Nie masz konta? Zarejestruj się

Tagi:

Społeczność

Zaloguj się, aby mieć kontakt z innymi w Skuterowo.com:  


Lista użytkowników

Zamów Bezpłatny Tygodnik Skuterowo.com

Podaj e-mail:

Pogoda

Warunki do jazdy w Twoim regionie:
16-04-2014, 06:10
Przeważnie pochmurno
Przeważnie pochmurno
4°C
odczuwalna: -1°C
aktualne ciśnienie: 102 mb
prędkość wiatru: 11 km/h N

Ostatnio na Forum



 

Polecane testy, porady, opinie...

 
Kymco Agility Carry: Zdjęcia i dane techniczne

Kymco Agility Carry: Zdjęcia i dane techniczne

16 Luty 2013

Jednoosobowa kanapa, skrócona na rzecz dużego stelaża na tylny kufer. Drugi umieszczony przed kierownicą. Kierowca na małej kanapie znajdzie dla siebie sporo miejsca. Spokojnie można wykorzystać tylny kufer jako oparcie. A silnik? To czterosuwowa jednostka zaprojektowana i wyprodukowana przez Kymco. Lata pokazały, że jest to serce nie do zdarcia.

Kategoria: Zdjęcia0 komentarzy

Wariatory J. Costa z darmowym montażem

Wariatory J. Costa z darmowym montażem

06 Wrzesień 2013

W ofercie firmy Motor-Land pojawiła się nowa propozycja dla posiadaczy skuterów 50cc i maxiskuterów. Wariator hiszpańskiej firmy J. COSTA to nowatorska konstrukcja wykonana w technologi CNC z dokładnością 0.002mm.

Kategoria: Informacje4 komentarzy

Można pod prąd, byle nie za szybko...

Można pod prąd, byle nie za szybko...

18 Maj 2013

Witamy na polskich drogach oto właśnie. Tutaj absurdów nie brakuje, tak samo jak fotoradarów, podatków, dziur, braku logiki i totalnej niesprawiedliwości w połączeniu z brakiem konsekwencji. W świetle naszego prawa lepiej jeździć pod prąd autostradą na skuterze, niż przekroczyć prędkość o 40 km/h.

Kategoria: Blogi, Prawo4 komentarzy