Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Skuterowo.com:  

Zarejestruj się

Koszty utrzymania Vespy LX50 2T

Kategoria: Skutery Piaggio, Gilera, Aprilia

Dodano 2 lata temu

  • (Nie znaleziono powiązanych)





  1. basket

    Witam
    Chyba poczułem bakcyla skuterów. Kolega przewiózł mnie właśnie taką Vespą i uważam, że ten sprzęt jest idealny na warszawskie korki.
    Nie chciałem się go wypytywać o koszty utrzymania więc pytam Was.
    Chodzi mi o to:
    -Ile pali taka vespa?
    -Koszt rejestracji ubezpieczenia?
    -Jak z awaryjnością i ile kosztują podstawowe serwisy i naprawy w WWA?
    -I czy da się jeździć na skuterze np. przy temp 2*C kiedy nie pada śnieg/deszcz?
    -Jakie przebiegi znoszą te sprzęty?

    Jeżeli okaże się, że wyrobie kasowo to chyba kupie taką używke i dołączę do Waszego grona.

    Pozdrawiam

    Napisano 2 lata temu, przez basket, Postów: 1, Użytkownik Link do wypowiedzi


  2. MarSen

    1. Tyle co większość 50ccm czyli 2.5l-3l.
    2. Za rejestracje płaciłem 114,50zł, a za ubezpieczenie to zależy gdzie ubezpieczasz. Ja płaciłem ponad 100zł, ale mniej niż 100zł na pewno gdzieś znajdziesz.
    3. Awaryjność w Vespie (o ile mówimy o Piaggio, a nie chinolu ją przypominającym) to raczej bardzo mała. Wiadomo, części się zużywają i trzeba będzie je z czasem wymienić, ale awaryjność nie jest wysoka, a raczej niska. Co do serwisów nie wiem ile to kosztuje w WWA, ale u mnie za przegląd życzą sobie 110zł, ale w stolicy może być drożej (przeglądy musisz robić, żeby gwarancja była ważna)
    4. Tak, da się
    5. Przebiegi bywają różne, zależy jak będziesz jeździł, ale na pewno ponad 20 tys. Oczywiście ta liczba może być o wiele wyższa, zależy jak dbasz. Dokładnie Ci nie powiem, bo szczerze mówiąc nie wiem. Zwykle podczas sezonu robi się 2-3 tys. jeżeli jeździ się codziennie do pracy. Ale to też zależy od odległości i innych rzeczy.

    --------------------------------
    Pozdrawiam oraz życzę szerokości!
    Napisano 2 lata temu, przez MarSen, Postów: 267, Użytkownik Link do wypowiedzi

Odpowiedz

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się

Tagi:



Koszty utrzymania Vespy LX50 2T: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Yamaha Raider Bullet Cowl: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

Yamaha Raider Bullet Cowl: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

25 Grudzień 2014

Sercem tego modelu jest silnik o pojemności olbrzymiej, bo aż 1854 cm3. Produkt niby na rok 2015 ale do nabycia już od października 2014 roku. Idealna maszyna w dalekie trasy, by przekręcić manetkę i gnać przed siebie.

Motocykle Zdjęcia0 opinii

Motocykle 125 na prawo jazdy B: Na czym stoimy?

Motocykle 125 na prawo jazdy B: Na czym stoimy?

11 Czerwiec 2014

Sytuacja nieco ostatnio zaczęła się komplikować. Czytamy co chwila o poprawkach, konsultacjach, rekomendacjach, komisjach sejmowych i senackich. Wyjaśniamy krok po kroku jak rozumieć te zawiłości legislacyjne.

125 ccm Prawo Skutery1 opinia

Znak F-13: przejazd tranzytowy

Znak F-13: przejazd tranzytowy

02 Styczeń 2010

Wskazuje zgodnie ze strzałką kierunek przejazdu tranzytowego pojazdów wskazanych umieszczonym na znaku symbolem pojazdu.

Prawo0 opinii

Strona wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 Wydawca: Skuterowo.com. Grupa OnAir!, 04-501 Warszawa, Płowiecka 3. Wszelkie prawa zastrzeżone. Skuterowo.com to portal oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.