Junak 901 sport (50ccm) Tuning porady w wyborze części

Witam serdecznie zakładam ten temat ponieważ poszukuje doświadczonych osób które grzebały dosyć sporo w chińskich motorowerach z silnikami 4T.Sprawa jest bardzo prosta otoz od 2 lat jezdze motorowerem JUNAK 901 SPORT na chwile obecna mam przejechane 5200km a przegląd powinienem mieć zrobione przy 4000km (z mojej nie uwagi zapomniałem o tym przeglądzie) wiec zadzwoniłem do salonu w którym zakupiłem go i powiedzieli ze mogą zrobić przegląd jak najbardziej ale gwarancji już nie mam dlatego postanowiłem zabrać się za modyfikacje tego motorku.Obecnie ten motorower na prostej wyciąga mi 70km/h pod gorke tragedia 45km/h a o jeździe w 2 osoby można pomarzyć to samo z przyspieszaniem jest dosyć slabe i pojawia się moje pytanie czy znalazła by się osoba która pomogla by mi dobrac części tuningowe do tego motorku? najlepiej jakby ktoś podal mi dokładnie np. Cylinder 70ccm i jakiej firmy bo byłem dziś u mechanika i kazali mi poszukać jakie części do niego bym chciał to mi zamowia i zloza a ja niestety nie znam się na tym ;/ dlatego proszę o pomoc.Druga sprawa to czy zdjecie blokad jakos pozytywnie wpłynie na V max i przyspieszenie? bo z tego co się dowiedziałem to posiadam tam niby 4 blokady zalozone.Bede wdzięczny za pomoc i z góry przepraszam za chaotyczny sposób napisania tematu.Co do części to mogą być to sportowe.

chyba ktoś ci mówił o silnku QMB, silniki FMB nie mają blokad (ewentualnie może na module ale nikt tego nie potwierdził),

Pytanie ile możesz przeznaczyć kasy na tuning?
Nowy Silnik 110/124ccm kosztuje około 750-1000zł ( najlepsza opcja na dłuższy okres)

a tuning tego silnika jedynie opłacalne to 72ccm:
np. moretti tajwan: http://allegro.pl/cylinder-glowica-80-moretti-sprint-fighter-neken-i3978821490.html

Możesz przerabiać silnik na 110ccm ale części + robocizna mechanika wychodzi prawie tyle co nowy silnik.

Właśnie silnika to bym nie zmieniał chyba że będzie taki co wizualnie wygląda na ten od 50ccm czyli oryginalny kiedyś na allegro widziałem cały sprzęt silnik tłok zawory głowica itd. za 600zl ale to było prawie rok temu.Poza tym jak kupowałem ten motorower to Panowie z salonu powiedzieli że za 200zł mogą właśnie wstawić tłok cylinder głowicę od 70ccm ale szczerze jakoś po tej wymianie różnicy nie zauważyłem. Więc nie wiem czy jest sens kupować to co podałeś w linku chyba że faktycznie da jakiegoś kopa np. do tych 80-90km/h po zamontowaniu tego zestawu+zdjęcie blokad.Swoją drogą te blokady w ogóle coś daja po zdjęciu? czy to tylko taki mit?

bo cylinder to nie wszystko - jeszcze trzeba zmienić zębatki. Nie zauważyłeś różnicy po zmianie cylindra na 72ccm ? Nie chce mi sie wierzyć, różnica jest ogromna. Jak chcesz jechać 90 km/h to jedyne wyjście to zakup silnika 110/125 ccm.

madi no to dlatego mówię że możliwe że jakiś wałek ta cała zmiana w salonie gdzie kupowałem ten motorower albo ten cylinder to jakiś z tych słabszych bo przecież jak się zmienia coś w motorze czy skutrze to automatycznie traci się gwarancje a oni mi powiedzieli ze nadal obowiazuje gwarancja po tym jak wymienili.A zębatki to jak proponujesz?.Na chwile obecna zebrałem takie coś:

1.Moduł http://allegro.pl/tuning-modul-zaplonowy-z-regulacja-4t-keeway-i3928329900.html

2.Zestaw 80ccm http://allegro.pl/cylinder-glowica-80-moretti-sprint-fighter-neken-i3978821490.html (podane przez serafinq za co bardzo dziekuje)

Do tego planuje zwiekszyc dysze i zdjąć wszystkie możliwe blokady może to cos da z Vmax przyspieszeniem i pod gore.Z gaźnikiem też coś kombinować czy zostawić seryjnie?