Jakie części dla przyspieszenia i mocy?

Witam. Posiadam Ince Sprint (chinol) ale wsadziłem do Niej silnik od Piaggio Zip 50 2T z 1996r. W tym silniku siedzi gaźnik tec racing 17,5mm i tłumik Tecnigasa Next-r. Zastanawiam się co jeszcze do tego wybrać- czy jakiś wariator, sprzęgło, wal czy może coś innego? Zależy mi na dobrej mocy i przyspieszeniu.

Cylinder który ciągnie od dołu, do tego sprzęgło+dzwon(jeżeli jest taka potrzeba) poza tym ile masz kasy na tuning?

tak cylinder daje najwięcej mocy a ile teraz wyciagasz na prostym odcinku

Kasy w sumie narazie nie za dużo już przez ostatnie trzy miesiace trochę w niego wsadziłem (874zł) na same części do silnika ktory kupilem pod koniec sezonu. Myślę raczej nad nie wielkimi już wymianami np. rolki wariatora czy sprężynki sprzęgła czy coś takiego? v-max narazie nie moge sprawdzic bo snieg za oknem i temperatura -17 -,- ale jak tylko sie ociepli to sprawdze

nie wiem ile oczekujesz od 50ccm żeby ci leciał ale te ramy są przystosowane przez producentów do przepisowych 45km/h
wiadomo ze nikt prawie z nas nie bedzie jezdził z taka prędkością ale moim zdanie te realne 70km/h wystarcza i to już jest i tak niebezpieczna prędkosc jak na te w 90% chińskie konstrukcje
każdy kierowca chyba powinien być odpowiedzialny za siebie i rozważnie jezdzić bo naprawdę nikomu nie życzę zeby przy predkosci np 100km/h miał wypadek na skuterze który sobie tak stuningował żeby się pokazać przed kolegami ile mu ta maszynka wyciągnie
to jest skuter a nie śćigacz z licznikiem do 300km/h czy ileś tam
moje jest takie zdanie chcesz szybciej jeżdzic kup cos wiekszego i bezpieczniejszego pod wzgledem konstrukcji i odpowiednią odzież ochronną.

dokładnie, skuter to skuter ,,, nei wystraczy dodać mocy i już ,,, pozatym to wogóle się nie opłaca bo lepiej kupić sobie poporostu motor i tyle + kurtkę spodnie lepszy kask itd . ....
no i prawo jazdy od tego odpowiednie , to nie zabawa w ścigankę to tylko normalny pojazd na którym róznież mozna zginąć. Zobaczcie na statystyki - skutery coraz popularniejsze w Polsce ,,, ile młodych ludzi zginęło w 2011 roku ? przeważnie nei ubranych jak trzeba w krótkich koszulkach , jadących grubi poyżej tych zaprojektowanych do tego typu pojazdu jak skuetr 50 km /h ... zastanówcie się zanim wmontujecie coś poza standardem do swoich maszyn , bo może to się zwrócić przeciwko WAM ,,, wiem marudze ,,, ale taka jest duga strona medalu.

Ale po myślcie też o tym, że to wszystko kosztuje..

nie chce zapierdzielac nie wiadomo ile szczególnie, że to nie jest pojazd do tego to jest fakt i równierz jestem tego zdania. mi wystarczy 70km/h. Ale bardziej zależy mi na stuncie.Serwisuje odpowiednio swój pojazd, mam przyspawany stelaż, wzmocnioną ramę i wymienione dużo części. dostałem ten skuter rok temu mam teraz 15 lat jak uzbieram kase wole wydac na skuter niż na jakieś głupoty dlatego tak przerabiam skuter.Jak zrobię prawo jazdy sprzedam skuter to przesiadę się na coś większego ale narazie nie wymagam od skuterka więcej niz 70km/h. Jazda sprawia mi przyjemność ale w miare bezpieczna (tyle ile moge o to dbac ale wiadomo nie wszystko zależy od nas;/) bo dojeżdżam skuterem do szkoły i czasem w dalsze wypady za miasto ale równierz zajmuje się stuntem (nie dla szpanu tylko dla siebie) i mam do tego przystosowany skuter i przedewszystkim myśle o bezpieczeństwie. Jeśli robie jakieś większy wymiany czy coś to zawsze pod okiem kogoś kto się zna na tym.Mam w rodzinie mechanika który mi równierz pomaga. Dlatego nie pytam jak zwiększyć v-max tylko jak dać mu najwięcej mocy żeby na kółko stawał

to tylko cylinder o wiekszej pojemnosci

Najlepiej taki co ciągnie od samego dołu, takim cylindrem chyba jest stage6 streetrace

jak od samego dołu?

mi się wydaje że powinieneś wariator wymienić wtedy będzie zrywniejszczy i będzie Ci się łatwiej stawało na koło.

Jeśli zależy Ci na stuncie to proponowałbym pozmieniać wariator, rolki, i sprężynę sprzęgła i sprzęgło na takie które dadzą Ci kopa na starcie przez co łatwiej będzie wyrwać sprzęt na koło.

Jakie rolki? Lżejsze czy cięższe?

testowe i dobrać właściwe
napewno lżejsze niż seryjne

Bojan, chodzi mi o cylinder który ma dużą moc w małym zakresie obrotów, będzie ci na koło stawiał bez oporów.

Wszystko super, tylko zobaczcie sobie jakie są wypadki:http://polibkama.com Nie chcę biadolić jak stara baba, ale to poważna sprawa, a Wy tylko o mocy.

Lolus, pierwszy post na forum i wyskakujesz z czymś takim. Ten temat własnie jest o gadaniu o "mocy"(jeżeli można to nazwać mocą) i właśnie teraz biadolisz jak stara baba.