Jaki skuter do 2500 ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #53028
    patryk2266
    Użytkownik
    • 3
    • 56Postów:

    Witam, mam dylemat odnośnie kupna skutera do 2500 może więcej. Mam na oku kupno używanego Piaggio NRG lub Aprilię SR 50. Zastanawiam się też nad jakimś Rometem, zippem czy Kymco. Czy lepszym wyborem jest kupno 9 letniego skutera, ale markowego czy może jakiś inny. Nie jestem nastawiony tylko na markowe.

    #53036
    Nick3y
    Użytkownik
    • 14
    • 278Postów:

    Co do używki Piaggio czy Apki to możesz w niezłe gówno wpaść. Do 2500zł wyboru jakiegoś kolosalnego nie ma. Jedynie się w tym przedziale cenowym skutery róznią budą. Podobnież Toros’y F16 z reala są dobre i za 500zł kupisz dobry kask, rękawice itp. Może ci i na rejestrację zostanie ;d Za taką kase masz wybór nówek żędu::

    – Toros F16 za 1999zł
    – Romet 727 Eco ( z 2011) za 1999zł
    – Romet 727 Premium 10/12 za 2400.

    Jeśli może być używka to pogadaj z Madi’m z forum, miał swoje Kymco Vitality 2T na sprzedaż, byś miał pewny sprzęt.

    #53040
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Miałem ale jednak odstąpiłem od sprzedaży 🙂 Jednak Vitalkę warto polecić, bo to niezawodny skuter. Moja ma ponad 16 tyś i żadnej awarii, nawet pasek jest oryginalny 🙂

    #53051
    SkuterowyManiakF16
    Uczestnik
    • 8
    • 69Postów:

    Ja ci polecam Zippa Parco kupisz za 2600zł a masz skuter produkowany od tego sezonu i podobno oszczędny i lepszy wygląd od chińczyków takich z marketu (choć pewnie zaraz go skopiują).

    #53056
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    SkuterowyMan… napisał:

    Ja ci polecam Zippa Parco kupisz za 2600zł a masz skuter produkowany od tego sezonu i podobno oszczędny i lepszy wygląd od chińczyków takich z marketu (choć pewnie zaraz go skopiują).

    Z marketowych to Torosy są od Zippa, a Routery od Rometa, co nie zmienia faktu, że wszystkie są chińskie.

    Co do markowych używek to nie nastawiaj się konkretnie, bo nie wiadomo na co trafisz, oceniaj stan nie poszczególne modele. Z tego co obserwuję ogłoszenia to te markowe maszyny “sportowe” często są obiektami tuningu, jak i gdzie robionymi tego się w 100% nie dowiesz.

    #53069
    jovo
    Użytkownik
    • 3
    • 83Postów:

    “Ja ci polecam Zippa Parco kupisz za 2600zł a masz skuter produkowany od tego sezonu i podobno oszczędny i lepszy wygląd od chińczyków takich z marketu (choć pewnie zaraz go skopiują)”

    I właśnie dlatego, że jest produkowany od tego sezonu lepiej go nie brać. Nie wiadomo jak z jego awaryjnością itp. To się okaże za 2-3 sezony gdy będą używki z większym przelotem.

    Bierz coś sprawdzonego. Twoje typy markowych używek były bardzo ok. SR’ka będzie dobrym wyborem

    #53071
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • 2 527Postów:

    Patrykk ma aprillie SR to sprzedania. Pogadaj z nim: http://www.skuterowo.com/spolecznosc/profil/?u=patrykk

    #53093
    patryk2266
    Użytkownik
    • 3
    • 56Postów:

    Jeśli miałbym kupić używany to na co zwrócić uwagę przy zakupie ?

    #53100
    patryk2266
    Użytkownik
    • 3
    • 56Postów:

    A co myślicie o Zippie Simpli ?

    #53105
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Skąd jesteś?

    Simpli z początku produkcji szybko się zacierały i były dość awaryjne.
    Przy kupnie używki trzeba na wszystko zwracać uwagę i zbijać jak najwięcej z ceny 😀

    #53140
    patryk2266
    Użytkownik
    • 3
    • 56Postów:

    Ze Zgierza blisko Łodzi. Wiem że na wszystko ale chodzi mi na jakie elementy trzeba spojrzeć.

    #59113
    dajkam
    Użytkownik
    • 11
    • 115Postów:

    Nie opłaca się kupować 9 letnie skutery. One są już styrane. Lepiej kupić chinola i za resztę go podżyłować (po dotarciu oczywiście). Niż kupować skuter taki stary. Jak dbasz tak masz. Sam widzę po sobie. Że zwykła jazda po jakimś czasie robi się nudna. Na szczęście mam chinola niecałe 2KM więc nie pobawię się w kaskadera. Ale jak bym miał mocniejszego to po jakimś czasie na pewno próbowałbym stunty, bądź palenie gumy. Widzę po kumplach. Dla nich wyjazd z drogi żwirowanej na asfalt musi zacząć się poślizgiem tylnij opony przed startem

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button