Jaki motorower kupić?

Witam! Mogli byście polecić jaki kupić sobie motorower ? Nie podam ceny maksymalnej ale chciał bym sie zmiescic w 4 tysiacach

Potrzebuje motoroweru 50cm3 ale 2T, problem w tym, że gdy znajduje coś fajnego to zawsze musi to być jakiś posrany cross - chce fajny motorowerek do asfaltu, ew. zeby mozna bylo zjechac z drogi.

Jeżeli nic sie nie znajdzie w 2T to myślałem nad Bartonem Fighterem, dobre to bedzie ?

jeśli masz tyle kaski to proponuje to : http://allegro.pl/motocykle-romet-zk-zetka-50-warszawa-promocja-i2643174466.html mimo że china i 4t to ładnie wygląda jest troche lepszej jakości i ten stojący cylinder i 5 biegów daje lepszą jazde :) polecam jeśli 125cc to za dużo to wpisz w allegro Romet Zetka 50 i szukaj odpopwiedniej oferty ceny od 3200zł do 4200zł

Romet Zetka mhmm... nawet ładny :)

Ale 4 biegi chyba lepsze od 5, to 50cm3 wiec zeby sie rozpedzic do 60 bede musiał wachlować tą nogą, prawda ? :)

125 odpada bo mam tylko karte moto a nie a1

Ja mam Yamahę TZR. 50 ccm w 2T. Silnik Minarelli AM6, 6 biegów, wspaniałe przyśpieszenie. Wygląda również pięknie i masywnie. Waży jakieś 130 kg, ale da rade to utrzymać. Bez problemu idzie na koło ze sprzęgła. Dobry motorek, wart polecenia. Przynajmniej wg. mnie. Ostatnio gdzieś przy 12 tyś. obrotów GPS pokazał mi 80 km/h. W miare dobry wynik jak na 50 ccm, co? ;)

aprilia, derbi, gilera, peugeot, yamaha w wersji supermoto.
jak trafisz na HM50 w technicznie dobrym stanie (olej wygląd) to brać, profesjonalny sprzęt do nauki sportowej jazdy

TheMiqlaq napisał:

Ja mam Yamahę TZR. 50 ccm w 2T. Silnik Minarelli AM6, 6 biegów, wspaniałe przyśpieszenie. Wygląda również pięknie i masywnie. Waży jakieś 130 kg, ale da rade to utrzymać. Bez problemu idzie na koło ze sprzęgła. Dobry motorek, wart polecenia. Przynajmniej wg. mnie. Ostatnio gdzieś przy 12 tyś. obrotów GPS pokazał mi 80 km/h. W miare dobry wynik jak na 50 ccm, co? ;)

Słaby wynik.

rkos napisał:

TheMiqlaq napisał:
Ja mam Yamahę TZR. 50 ccm w 2T. Silnik Minarelli AM6, 6 biegów, wspaniałe przyśpieszenie. Wygląda również pięknie i masywnie. Waży jakieś 130 kg, ale da rade to utrzymać. Bez problemu idzie na koło ze sprzęgła. Dobry motorek, wart polecenia. Przynajmniej wg. mnie. Ostatnio gdzieś przy 12 tyś. obrotów GPS pokazał mi 80 km/h. W miare dobry wynik jak na 50 ccm, co? ;)

Słaby wynik.

Zależy od przełożeń.

Co do thxxesebb to szukaj czegoś z AM6. A może zacznijmy od tego jaki masz budżet?

Ryglos kwota została podana w pierwszym poście. Czytanie ze zrozumieniem ;)

Ehh... Chłopaki - ja chce motorower a nie motocykl z silnikiem motorowera, mi nie zalezy na tym żeby kupić jakaś wielką szafe tylko na tym, żeby mieć sprzęgło i biegi :) Tylko i wyłącznie dla tego przesiadam się ze skutera. Po prostu myślałem, że jeżeli sa ładne i "schludne" crossy z takimi super silnikami (2T chłodzony cieczą - 8kmh po odblokowaniu, zadnych chorych przeróbek itp) to normalne motorowerki (coś w stylu zipp pro 50, barton fighter) też takie będą. Jeżeli chodzi o 4T to wiem co kupie, lecz zależało mi właśnie na tym 2T i chłodzeniu cieczą bo wtedy nie musze wkładać większego cylindra. To już nie jest skuter i ma w pełni odsłonięty silnik i nie chciał bym przy kontroli usłyszeć "synek, to co tutaj masz to nie jest 50'tka" bo takie coś, dla osoby znającej sie na tuningu widać na 1 rzut oka - czyż nie jest inaczej ? Dodatkowo, w takim 2T w 2013 założe spowrotem blokade i mogę z czystym sercem jechać na przegląd, bo podobno od tego roku na stacjach kontroli pojazdów "rolki na prędkość" nie będą opcjonalne tylko wymagane na każdej stacji.

Motorowery z 2T to głównie te "ścigacze", ogólnie są też lepiej wykonane. Jak powiedział barteklodz, aprilia 50, derbi gpr50, yamaha tzr50, i inne z AM6 nie pochodzące z chin.

Mam Routera WS50(to samo co większość tych bartonów itd, tylko Rometa), przejechane 72km, więcej nerwów niż jazdy. Na dodatek muszę dać go na gwarancje...

"Ehh... Chłopaki - ja chce motorower a nie motocykl z silnikiem motorowera,"

"to normalne motorowerki (coś w stylu zipp pro 50, barton fighter)"

zdecyduj się ziomek:)

rkos napisał:

"Ehh... Chłopaki - ja chce motorower a nie motocykl z silnikiem motorowera,"
"to normalne motorowerki (coś w stylu zipp pro 50, barton fighter)"
zdecyduj się ziomek:)

ehh, chodziło mi o zipp neked czy ws50 xD Tak to jest jak sie pisze na szybko

hidden - można prosić o gg ?

Jak już masz kupować nowy chiński to w 3 tysiącach WS50 a za więcej Junaka...

80 km/h wg. GPSu na full serii, to chyba nie jest źle Rkos ;). Pożyczę od taty GPSu i jak będę jechał to się sprawdzi kiedyś V-max przy ostrym katowaniu ;).

Jeśli nie chcesz ścigacza, to Rieju miał fajny motorek, a nazywał się Rieju NKD. Silniczek AM6, calkiem ładny wygląd. Albo Yamaha DT :).

TheMiqlaq napisał:

80 km/h wg. GPSu na full serii, to chyba nie jest źle Rkos ;). Pożyczę od taty GPSu i jak będę jechał to się sprawdzi kiedyś V-max przy ostrym katowaniu ;).
Jeśli nie chcesz ścigacza, to Rieju miał fajny motorek, a nazywał się Rieju NKD. Silniczek AM6, calkiem ładny wygląd. Albo Yamaha DT :).

Z tego co słyszałem, to seryjna RS 50 i Tzr 50 osiągają 110-115 MAX na przełożeniach 11/47, a Twoja łapie dopiero od 7/8 tyś czy jakoś tam mówiłeś. Więc moim zdaniem 80 to słabo.

Albo licznik sporo oszukuje ;). Nie wiem jak trzeba jeździć by coś takiego osiągnąć. No chyba że świeżo po dotarciu i ze sportowym tłokiem i wydechem :). Wtedy to możliwe i prawdopodobne. Od kogo to słyszałeś? ;)

Mój wg gps jechał 90 km/h a mam jeszcze blokadę króćcu i chyba jeszcze gdzieś.

patryk2266 AM6 max osiąga 90km/h i to przy dobrych warunkach zewnętrznych więc nie masz już blokad chyba że masz tego ściga podrasowanego

Ja jakbym swojego pokatował to pewnie i mi pokazałby 90 km/h, ale jakoś nie mam serca ;). Czasem pocisnę za licznik obrotów, ale tylko takie chwilowe przebłyski prędkości.

Na różnych forach jest napisane, że TZRki do setki ciągną.