Mam 100 zł przeznaczone na tuning Moje HONDY.
Co mam stuningować ????????
http://allegro.pl/pasek-dayco-skuter-honda-srx-sfx-sj-50-ccm-i2901979105.html
http://allegro.pl/tlok-nominalny-pierscienie-honda-sj-sgx-sfx-bali-i2925485749.html
http://allegro.pl/komplet-uszczelek-honda-sky-sh-bali-sfx-powietrze-i2919642563.html
Po mojemu styka... za 100zł nic nie zrobisz.
A da coś zmiana wariatora na sportowy ??? Teraz jedzie max.45
Albo moduł wymienić ?
HondaSFX napisał:
Mam 100 zł przeznaczone na tuning Moje HONDY.
Co mam stuningować ????????
dołożyć jeszcze 200-300 pln. i zapytać ponownie.
Jeżeli jedzie tylko 45 to chyba przydał by się jakiś remont, ew porządna regulacja i przegląd napędu jak i reszty motorka. Bo nie chce mi się wierzyć, że w 17 letnim motorowerze nie ma blokad... Jaki masz przebieg?
Coś ok.20 tyś przebiegu. Byłem u mechanika to mówił, że nie ma żadnych blokad i jak chce, żeby mi jechał szybciej to, żebym wymienił wariator na sportowy ( koszt ok.100zł ). Tylko nie wiem czy nie mam zablokowanego modułu .
?
?
HondaSFX napisał:
Coś ok.20 tyś przebiegu. Byłem u mechanika to mówił, że nie ma żadnych blokad i jak chce, żeby mi jechał szybciej to, żebym wymienił wariator na sportowy ( koszt ok.100zł ). Tylko nie wiem czy nie mam zablokowanego modułu .
wariator za 100 zl nowy sportowy? he?
ps zmien mechanika.
krótko mówiąc
NIE BIERZ SIĘ ZA TUNNING JAK NIE MASZ PIENIĘDZY, krótko i na temat.
Już raz pisałem HONDA SFX - dozbieraj 200-300 pln. bo Honda nawet wiekowa nie zasługuje na wariator za sto zł.
Sensowny tunning zwiększający V-max i przyspieszenie kosztuje znacznie więcej niż stówkę.
45 km/h i brak blokad ? - niech Ci mechanior porządnie przejrzy pojazd a w pierwszym rzędzie zmierzy kompresję !