honda pantheon 125

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #186090
    Monika Marcin Walczyk
    Użytkownik
    • 4
    • 11Postów:

    witam serdecznie jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość problem ze skuterkiem honda pantheon poj 125 2003 rok na wtrysku problem polega na tym że jak jadę skuterkiem np 40 na godzinę i dam cały gaz to skuter tak jak by sie zadławił na 3 sekundy i później wraca wszystko do normy i jedzie dalej co może być przyczyną za odp z góry dziękuje pozdr ps jestem całkiem zielony na temat motorków pozdr.

    #186091
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    skoro jestes calkiem zielony nie jestes w stanie przeprowadzi diagnostyki ukladu PGM-FI hondy

    #186214
    Monika Marcin Walczyk
    Użytkownik
    • 4
    • 11Postów:

    dzięki kolego za odp ale to co napisałeś nie nakierowało mnie na usterkę chciałbym wiedzieć co się dzieje czego muszę się spodziewać chyba że przyczyna może być inna chyba że masz inne opcję co może być z góry dzieki za odp

    #186226
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    i ci to nie nakieruje ponieważ nie masz bladego pojęcia o diagnostyce i serwisie instalacji wtryskowej. A skoro nie masz pojęcia to nie masz i zaplecza.
    A skoro pytasz to nawet nie jesteś tego świadom. A to oznacza jedno – polegniesz na tym.
    jedyne co możesz zrobić to odpiąć na chwile (10 sekund styka) akumulator i wymienić wszystkie filtry (w ciemno – a wiec może bez sensu). Wtrysk PGM-FI jest adaptacyjny i może idiotyczne wartości w pamięci podłapał.

    #187935
    Monika Marcin Walczyk
    Użytkownik
    • 4
    • 11Postów: