Honda CBR 125

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #86149
    robert299
    Użytkownik
    • 13
    • 16Postów:

    Witam. Co myslice o hondzie cbr 125?
    Czy jest to moto warte uwagi?
    Jakie jest spalanie, awaryjność i v max ?
    Dodam że mam 1,80cm czy zmieszczę sie na cbr-ke ?

    #86154
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • 58
    • 688Postów:

    O której CBR mówisz? Starszej czy nowej?

    Z tego co wiem o starsza spali ci jakies 3-3,5l. Co do awaryjności, to przecież Honda. To chyba wszystko wyjaśnia :). V-max 120-130 km/h.

    Wydaje mi się że nie będziesz za duzy na starszą CBR. Ponoć małe moto, ale chyba nie aż tak by przeciętny użytkownik się nie zmieścił. Wydaje mi się że nowa CBR jest większa, no ale napewno jest masywniejsza.

    #86155
    robert299
    Użytkownik
    • 13
    • 16Postów:

    Dzięki za odpowiedz.

    Chodzi mi o starszą CBR

    #86799
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    CBR 125 udaje coś czym nie jest. To już CBF 125 jest większa i masywniejsza.
    Porównanie CBF i CBR na ścigaczu:
    “W porównaniu z filigranową cebeerką 125, ten motocykl wygląda dojrzalej. Kierownica jest szersza, owiewki większe, ochrona przed wiatrem lepsza, a siodło trochę wyższe. Silnik robi wrażenie mocnego. Co ciekawe, wydaje się nawet bardziej krzepki niż jego chłodzony cieczą, mocniejszy odpowiednik napędzający cebeerkę 125. Nic dziwnego: chłodzony powietrzem napęd CBF-a 125 ma wprawdzie o 3 KM mniej, ale generuje wyższy moment obrotowy, który w dodatku jest dostępny dużo wcześniej. Żwawy piecyk nie wyrywa wprawdzie rąk z barków, ale umożliwia dość dynamiczną jazdę.”
    http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda_CBF_125
    Ja mam CBF 125 – zamierzam zmienić w niej zębatkę zdawczą na większą, bo motorek ma duży zapas mocy i na 5-tym biegu szybko osiąga Vmax i wysokie obroty – po zmianie zębatki Vmax wzrośnie na pewno o jakieś 10-20km/h wydłużą się biegi. Teraz w zasadzie cały czas po mieście jeżdżę na 4-5 biegu – są na tyle elastyczne że w zasadzie tylko na nich jeżdżę. 1,2,3 – służą w zasadzie do szybkiego dynamicznego ruszania.

    #177915
    Marcin12377888
    Użytkownik
    • 0
    • 2Postów:

    Cbr jest to honda ale te modele maja strasznie awaryjne silniki ale jeżdżąc z głowa i pamiętając ze to 125 to długo pojeździ

    #179073
    som31
    Użytkownik
    • 2
    • 4Postów:

    jeździłem CBR-ka z 2013 i tez taka z 2007 i znam ludzi którzy na takich jeżdżą już parę ładnych lat i powiem tak puki nie pcha się tam łap to jest bezawaryjna ale jak się kombinuje i się chce mieć osiągi 600cc w 125 to człowieku weź młotek i się walnij w czoło…
    136km/h tyle wyciagnela moja filtr powietrza K&N oraz pelen wydech Akaprovic i co do rozmiarów to powiem tyle na nowej sie siedzi wygodnie (mam 198cm wrozstu) na starej sie czułem jak na za małym rowerze tak naprawdę 😀

    moge smialo polecic ten motorek kazdemu poczatkujacemu ale jesli chesz cos szybkiego to idz po Aprile 😉

    #179094
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    som31 napisał:

    jeździłem CBR-ka z 2013 i tez taka z 2007 i znam ludzi którzy na takich jeżdżą już parę ładnych lat i powiem tak puki nie pcha się tam łap to jest bezawaryjna ale jak się kombinuje i się chce mieć osiągi 600cc w 125 to człowieku weź młotek i się walnij w czoło…
    136km/h tyle wyciagnela moja filtr powietrza K&N oraz pelen wydech Akaprovic i co do rozmiarów to powiem tyle na nowej sie siedzi wygodnie (mam 198cm wrozstu) na starej sie czułem jak na za małym rowerze tak naprawdę 😀
    moge smialo polecic ten motorek kazdemu poczatkujacemu ale jesli chesz cos szybkiego to idz po Aprile 😉

    Gdyby motocykl klasy wagowej 125cc miał osiągi klasy 600cc, to by odleciał 😛

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button