Dawkowanie oleju na dotarciu Longija sharpy 50

Witam koledzy. Tak jak w temacie jestem od niedawna posiadaczem nowego skuterka Longjia lj50qt4 sharpy 50:) moje pytanie brzmi co ile km dolewac olej na dotarciu silnik 2t. staram sie go dobrze dotrzec wiec nie gazuje za mocno a jestem w tej kwestii zielony. Dzieki za pomocne odpowiedzi i pozdrawiam szerokosci:)

Olej dolewasz jak się kończy :p można i wcześniej :p. Przy docieraniu według mnie, ważne jest, zeby nie przegrzewać silnika, przed jazdą trochę go rozgrzać, niech pochodzi z 4 minuty na wolnych obrotach. Korzystaj z pełnego zakresu obrotów, czasami można wkręcać na wysokie obroty, przyzwyczajać go. Lepsze to, niż żebyś ciagle jechał te 40km/h a potem po dotarciu nagle ciągle 70-80km/h. Jeździ się na zmiennych obrotach, raz niższych, potem trochę wyższych. Jak będziesz miał wysokie obroty, to nie puszczaj od razu manetki do konca, bo pewnie masz dozownik mechaniczny. Szerokości :)

Dzieki bardzo kolego za szybka odpowiedz

Jesli masz w skuterze dozownik oleju z osobnym zbiorniczkiem to nie dolewasz go do zbiornika z paliwem. NIGDY. Koniec i kropka.

Witam panowie mam jeszcze jedno pytanko chociaz odbiega ono od tematu mianowicie podczas jazdy skuter schodzi mi z obrotow tzn jade z jakas tam stala predkoscia i po chwili poprostu spada z obrotow i zwalnia boje sie zeby w taki sposob nie zarznac silnika ...;/ co moze byc tego przyczyna

Przyczyn może byc wiele. Napisz coś więcej - czy to się dzieje w jakichś szczególnych okolicznosciach? Czy towarzyszą temu jakieś dźwięki? Czy tak jest stale po określonym czasie jazdy?

To sie dzieje za kazdym razem podczas jazdy zadne dzwieki nie towarzysza nic nie stuka itd. Poprostu jedzie i schodzi z obrotow i dupa raz mi ktos przez to w dupe wjedzie:)

Ja tak miałem gdy padał śnieg i łapał wilgoć na module - a konkretnie na stykach. Może sprawdź ten element. Wyjmij, przygnij styki i załóż jerszcze raz.

A może to gaźnik lub filtr paliwa? Nie wiem. Musisz posprawdzać.