Co zmienić ?

Witam jestem nowy,i zielony mało się znam,a pytanie moje jest takie,posiadam kupiony od kolegi skuter chińczyk,ale jest. Router Bassa 50.:D

moje pytanie jest takie,poniewaz chciałbym go sobie przerobić (zamieniać organy) i mam tu małą listę,chciałbym byście zobaczyli,i ocenili czy dobre części dobrałem,czy też moze któreś mam zmienić,prosze oceniać.

1.Cylinder- http://allegro.pl/cylinder-80-cc-glowica-tlok-modul-dysza-skuter-4t-i2692005428.html

2.Sprzęgło itd- http://allegro.pl/sprzeglo-tuning-wariator-pasek-669-chinskie-4t-i2698759754.html

3.Wał- http://allegro.pl/wal-korbowy-skutery-4t-tuning-80-ccm-uszczelki-i2705078008.html

4.Przedłużka do Amortyzatora- http://allegro.pl/przedluzka-amortyzatora-gratisy-super-tuning-i2761129862.html

5.gaźnik- http://allegro.pl/gaznik-filtr-stozkowy-dysza-80-skuter-4t-gy6-i2735718474.html

co jeszcze wymienić? co polecacie ?

I po co ten cały tuning? Po 1:
- Nie opłaca się tunigować 4t bo i tak nie będzie wielkiej różnicy tylko zmniejszysz żywotność silnika i zwiększysz spalanie
- Chińskich skuterów nie opłaca się tunigować. Tak jak mówie długo to nie pochodzi chyba że przeszczepisz cały skuter łącznie z plastikami ale to się nie opłaca. Wiesz że spalanie z 3l może ci nawet do 6-7 skoczyć?

Ten skuter Ci się rozleci przy 90kmh. Kolega kupił nowego Torosa F16 i na drugi dzień musiał całe plastki ściągać z kierownicy. Koła mu skręcały w lewo a kierownica była w prawą stronę. Lepiej już kupić coś markowego i pobawić się w tuning a nie 4t i jeszcze chinskie ;p

Oj czepiasz się go chociaż moim zdaniem inwestycja w50ccm też jest trochę bez sensu ale to tylko moje osobiste zdanie. StrzelbaWPR ten "tuning" za który się masz zamiar zabrać to widzę że na powage :). Kupuj te części nie są najlepszej jakości ale dadzą rade, przyczepić się jednak mogę do filtru w gaźniku. Stalowy stożek dostatecznie spełnia swoją funkcje.
Jeszcze. Jeżeli masz bęben z przodu to możesz mieć lekkie problemy z zatrzymaniem go.

@Baniak wiem,wiem juz zobaczylem i znalazłem cale koło z tarczą,i manetke ze wszystkim na tarczowe :) no ja wiem ze lepiej jest cos markowego,ale nei mam tyle pieniedzy tak to max wydam 1300zł okoolo nawet mniej,a skutera dobrego za tyle nie kupię;)

spokojnie, przy 90 km/h nic się nie stanie, homologacje i testy ten skuter przecież ma,więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby go troche usprawnić, ja też mam w planach tuning ale 2T, nie długo ponad stówe będzie latał, przez zimę to jeszcze pojeżdżę (max 85-90), ale na wiosne to bez tuningu się nie obejdzie ;)

a to wszystko do siebie pasuje ? dobrze dobrałem? wiem,wymienie jeszcze filtr stożkowy (ale to koszt 30zł i jeszcze dopasuje jakis dobry tłumik .Ale narazie wszystko ok ?

wszystko powinno pasować ;)

a będziesz umiał to wszytko wymienić ? przy wymianie wału w 4T trzeba uważać na szczegóły i uważać żeby niczego nie zepsuć

te łatwe części typu wymiana modułu,wymiana przedłużki lub filtra to umiem,ale te reszte oddam mechanikowi,niedaleko jest mechanik u mnie :)

Jaki sens jest wkladac tanie chinskie czesci?

chiński skuter, chińskie części :D

Kupuj cos markowego

Z doświadczenia wiem, że chińczyki najlepiej przyswajają chińskie części.

A firmowe jeszcze lepiej..

Z części które wymieniłeś moim zdaniem warto wymienić tylko cylinder z głowicą. Można jeszcze pomyśleć o gaźniku, ale chińskie nie zawsze są starannie wykonane i w rezultacie nie są dobre do tuningu. Wał też nie ma sensu zmieniać, skoro masz fabrycznie zamontowany identyczny.

Warto za to pomyśleć o sportowym wariatorze. Sprawdź również, jakie są przełożenia w Twoim skuterze, zmiana na dłuższe przyniesie znaczącą poprawę osiągów.