Co z wałem?

Witam, Zamówiłem ten zestaw do skutera: http://allegro.pl/airsal-cylinder-80cc-50mm-4t-139qmb-gy6-dysza-i3376585532.html

I mam teraz dylemat: Co z wałem? W zestawie nie ma wału, a na 50ccm ma przejechane 7 tys km. Czy ten wał wytrzyma to?

I czy ta głowica jest dobra do tego zestawu? http://allegro.pl/glowica-z-powiekszonymi-zaworami-zipp-romet-90-4t-i3365941643.html

Sądzę, że wał powinien spokojnie wytrzymać... Wymień tylko pasek na jakiś firmowy np. Malossi, czy Polini ;)

Co do głowicy niestety nie pomogę...

Ok. Czekam na dalsze wypowiedzi

ref

Różnie piszą z tymi wałami, mi chiński standardowy wał wychodził 16tyś km z cylindrem 90ccm, i nagle z minuty na minutę zaczęło hałasować łożysko korbowodu. Ale 16 tyś to chyba nie najgorszy wynik szczególnie że taki wał kosztuje grosze.

Racja :) A ta głowica będzie pasować? Link dałem wyżej.

Jest jedna rzecz, o której nikt nie myśli, a jest dość istotną rzeczą.
Mianowicie, kiedy cylinder będzie większy to pasek na wariatorze będzie wchodził maksymalnie wysoko na talerzu, efektem będzie to, że będzie ocierał o bendix. Sam mam ten problem, i rozwiązanie jest jedno - jeździć 65km/h maks, i mieć rezerwę mocy, bo gdy będę dawał mu ciągle w "pizdę" to po pasku będę miał po ok. 2 tys. km.

izdebski12 napisał:

Jest jedna rzecz, o której nikt nie myśli, a jest dość istotną rzeczą.
Mianowicie, kiedy cylinder będzie większy to pasek na wariatorze będzie wchodził maksymalnie wysoko na talerzu, efektem będzie to, że będzie ocierał o bendix. Sam mam ten problem, i rozwiązanie jest jedno - jeździć 65km/h maks, i mieć rezerwę mocy, bo gdy będę dawał mu ciągle w "pizdę" to po pasku będę miał po ok. 2 tys. km.

To trzeba dać tulejkę na oś wariatora na tyle dobraną, aby pasek wchodził możliwie wysoko i nie obcierał.

Okej, Ale co z tą głowicą? będzie dobra?

ref