Co wymienic przy tuningu ????

Jakie rzeczy z seryjnych na sportowe moge wymienić w skuterze 4t
Chodzi mi o tuning wszystkich możliwych czesci w 4t ( nie wizualny )
Z góry Dzięki ;)

Wszystko co możesz wymienić:
1.Cylinder, Głowica, Tłok, Wał- silnik
2.Pasek, przeciw wariator, wariator, sprzęgło, korektor momentu obrotowego, dzwon, przełożenia tuning- przekładnia

no i prawie cała elektryka, np moduł sportowy, cewka zapłonowa, przewód wysokiego napięcia, świeca irydowa , itp itd...

troszkę te wszystkie części kosztują :) jeśli już bawisz się w tuning to zakładaj lepsze, oryginalne części, masz wtedy gwarancję że dłużej pośmigasz, no chyba że ci na tym nie zależy. tuningując silnik czterosuwowy trzeba dokładnie zwracać na wszystko uwagę. najlepszą podstawą do tuningu jest jednak silnik dwusuwowy, ale z czterosuwa też da się zrobić szatana, chodzi mi tu o mniejsze motorki.

Jak bym włożył te chińskie części to wytrzymały by około 10tyś km ??

Ja bym zostawi tylko seryjne lusterko - podobno nie są takie złe :-)

Kolego, zanim założyłeś kolejny identyczny temat, to czy poczytałeś archiwalne posty o tuningu skuterów?
Chyba raczej nie, bo wtedy wiedział byś już wszystko na ten temat i nie musiał byś zakładać kolejnego identycznego tematu!

duzo ludzi sie sprzecza ze mna ale warto w tlumiku usunac komore wyciszania ktora zmiejsza srednica przeplyw gazow co w 4t ma znaczenie na malych pojemnosciach oczywiscie pusty wydech wyciszyc wkladajac odpowiednio zrobione sitko geste sitko
city line z 50-55 60-65 po takim zabiegu

Zyziek16 napisał:

Jak bym włożył te chińskie części to wytrzymały by około 10tyś km ??

cylinder naraku 90 wytrzymuje minimum 20000km ;) a cefa może mieć rację bo większa średnica wydechu nie zaszkodzi, a może pomóc.

Jak 90cc naraku jest drogie około 400zł. Za tą cenę kup sobie oryginalny Airsal 80cc Sport. A nie tajwana.

skoro napisał że jest zainteresowany wymianą WSZYSTKICH części to pewnie ma na to fundusze ;)
naraku 90 z głowicą kosztuje ponad 800 zł sam cylinder owszem , ale bez głowicy nic nie zdziałasz , a airsal 80 jest dedykowany do głowicy seryjnej - wszystko jednak odbija się na osiągach choć i tak airsal ma dużą moc :D

A orientujecię się ile tysięcy kilometrów wytrzyma chiński cylinder np 90ccm ?? Naraku nie będę wstawial ale może airsal wstawie. Ale nie zależy mi na super jakosciach tych części dlatego też interesuje mnie ile wytrzyma chiński cylek

był tutaj na forum kolega, który na cylku chińskim 90 zrobił prawie 15 tyś km, a wcale go nie oszczędzał i mówił że wszystko gra.

następna tandeta 90ccm za 40-50zł tylko z chin
airsal noze nie jest tani ale warty ceny 80ccm starczy

Ok to dzięki za rady :P