Ciezko pali, przelewa gaznik?

Witam.
Pacjent to Longija Exactly 50.
Problem polega na tym, ze bardzo ciezko go odpalic np z rana, zwlaszcza gry jest okolo 10stopni, jak ostatnio sie zdaza.
Zakreci i zlapie pali 5sek i gasnie, a potem juz pozna krecic i blagac ;). zazwyczaj wkoncu zlapie, ale to jest krecenie co najmniej 5min. Z kopa to samo. Ostatnio podczas ulewy mi zgasl, tak o podczas jazdy. Zeby go odpalic to bylo j.w
Postal sobie 2tyg, czykal na moj urlop, zeby sie nim zajac. Wymienilem przy okazji filtr paliwa, weze paliwa, swiece. Odpalil od pierwszego kopa, ale bylo cieplo ponad 20stopni. I palil na drugi dzien tak samo.
Pozniej znow mu odbilo kopnalem kilka razy i zauwazylem, ze paliwo plynie poprostu z filtra powietrza..A ten nie chce ze mna rozmawiac(nie pali/jest cieplo).
2 sprawa przy okazji, jak chce go odpalic z elektryki, to slysze tylko cykanie i nic. Aku nowy naladowany, mierzylem, prad do cewki, jak i przy rozruszniku jest, zmierzone. rozrusznik sie ze mna rozstal?

Sorki, za przydlugawy artykuł, ale chcialem szczegolowo opisac, a i tak pewnie o czyms zapomnialem ;). Pozdrawiam i mam nadzieje, ze jakos zrozumiale przynajmniej to napisalem, bo juz mam 100mysli na raz.

A więc tak wyczyść porządnie gaznik i dmuchnij kompresorem oraz go wyreguluj a co do rozrusznika wygląda na to że trzeba go wymienić

Skoro paliwo płynie z filtra to znaczy, że kranik nie trzyma. Jeśli to jest 4t sprawdź też olej w silniku. Pewnie jest tam więcej paliwa niż oleju. Jeśli tak to zmień go.

2t.
gaznik wyczyszczony, nowy filtr paliwa, powietrza, paliwko jest,nowa swieca, iskra jest, nowa membrana pod gaznikiem, wszystko niby fajnie, ale nie chce gadac dalej. Nie mam juz pomyslow...

jaki kolor ma iskra na swiecy? podejrzewam uszkodzona cewkw i przewod wysokiego napiecia od cewki do fajki, moze to byc tez kolo magnesowe