chłodnica oleju 4t
- This topic has 22 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 11 years temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 19 lutego 2013 dnia 17:11 #105630
witam posiadam taka chłodnice oleju z aprili rs50 http://img05.tablica.pl/images_tablicapl/14442789_1_644x461_aprilia-rs50-rs-50-chlodnica-oleju-czesci-gorzow-wielkopolski_rev001.jpg czy warto załozyc ja do skutera ? 4T czy polepszy sie chłodzenie,?! pozdro !
19 lutego 2013 dnia 17:19 #105632Powiedz mi jak chcesz to zrobić w 4t chłodzonym powietrzem?
Lc jak wiadomo zapewnia lepsze chłodzenie, ale …
19 lutego 2013 dnia 17:21 #105633To jest chyba chłodnica płynu który chłodzi cylinder a nie olej ;E
@ Sebek chłodnice do oleju są np
http://allegro.pl/chlodnica-olej-ogar-900-king-choper-los-atv-quad-i3027279802.htmlale ten co koleś podał to odpada.
19 lutego 2013 dnia 17:23 #105634raz ze ten temat byl juz poruszany kilka razy a dwa to nie takie proste jak sie wydaje na poczatku
nie wiadomo czy pompa pocisnie czy dac przed cylindrem czy z bloku silnikia czy z glowicy magistrale do chlodnicy ,oleju bedzie wiecej co przy siatkowym filtrze oleju (czeste wymiany) podnosi koszty
jezeli zaryzykujesz defekt glowicy przez za slabe cisnienie oleju
to daj filmik lub zdjecia jak rozwiazales te problemy
chcialem tez takie cos robic ale po glebokiej analizie problemu dalem, spokoj uwazam ze lepszym patentem bedzie stosowanie w lato oleju termocontrol , choc jezdza gdzie jest cieplej i jest ok wiec pomysl chyba nie warty swieczki19 lutego 2013 dnia 17:41 #105636sądzisz ze ta pompeczka nie da rady ?moge dołozyc jakas inna
19 lutego 2013 dnia 17:45 #105638To jest za duża pompa w ogóle nie przeznaczona do tego! do jej samej pewnie wejdzie z 0.5 oleju..
19 lutego 2013 dnia 19:09 #105645bartt napisał:
sądzisz ze ta pompeczka nie da rady ?moge dołozyc jakas inna
teoretycznie mozna i najlepiej wtedy elektryczna z tym ze schladzac olej z skrzyni korbowej osobnym obiegiem z powrotem do skrzyni ale to wszystko musi sie zgrac tzn ilosc chlodzonego i powrot z iloscia zasysanego przez glowna pompe dalej uwazam za duzo zachodu lepiej olej termocontrol i ewentualnie wskaznik temperatury oleju
a tak obawiam sie ze fabryczna nie pocisnie przez chlodnice i na oski zaworow19 lutego 2013 dnia 19:38 #105654To jest chłodnica pod AM6, które ma chłodzenie w cylindrze, ale tak jak mówi dominoo, są chłodnice, które można by spróbować zamontować w chińskim 4t. Pozostaje nawet kwestia jak zrobisz uchwyt pod chłodnicę…
19 lutego 2013 dnia 19:48 #105658sebek napisał:
To jest chłodnica pod AM6, które ma chłodzenie w cylindrze, ale tak jak mówi dominoo, są chłodnice, które można by spróbować zamontować w chińskim 4t. Pozostaje nawet kwestia jak zrobisz uchwyt pod chłodnicę…
loj
nawet jak by podal link do chlodnicy ze stara to nie przeszkadza to w debacie co i jak
uparles sie na ta z linku jak nie wiem co gdybys czytal ze zrozumieniem wiedzalbys ze to byla rozmowa o teorii a nie chlodnicy z z poczatku postu
ps uchwyt na chlodnice to najmniejsze piwo oj20 lutego 2013 dnia 14:43 #105745CEFA: myślalem zeby wylot dać ze sputu a wlot jakoś głowica np przez pokrywe zaworów,,
20 lutego 2013 dnia 14:46 #10574620 lutego 2013 dnia 15:11 #105749lepiej to zostaw, zrobisz tym wiecej szkod niz pozytku.
20 lutego 2013 dnia 15:37 #105754ja od jesieni do wiosny jeżdżę z zatkanym wentylatorem bo silnika nie da się nagrzać nawet po przejechaniu 20km z maksymalną prędkością a ty myślisz że ci się skuter przegrzeje 😀 pomyśl: tutaj masz 50cc i prawie litr oleju w misce a samochodzie z silnikiem 2000cc masz niecałe 5l i wszystko działa a olej ma temperaturę grubo ponad 100 *C i tak powinno być, wg mnie taka chłodnica to nic dobrego
20 lutego 2013 dnia 15:53 #105756mam 80 a nie 50;p
20 lutego 2013 dnia 16:01 #105757tłok 47mm czy 50mm ? zresztą nieważne. są silniki 150 cc chłodzone powietrzem i nikt się niczym nie przejmuje
20 lutego 2013 dnia 17:10 #105764tylko napewno nie chłodzone z śmiesznego wentylatorka…
20 lutego 2013 dnia 17:13 #105765a założymy się 😛 ?
http://www.youtube.com/watch?v=cWbJBg4KED4
na tym filmiku widać wentylator. to jest większa wersja 139QMB czyli 157 QMJ 😉 15020 lutego 2013 dnia 17:38 #105768chyba że ;p
21 lutego 2013 dnia 09:47 #105823zauwaz ze motocykle nawet chlodzone powietrzem malo kiedy maja chlodzenie oleju
w wyzszych temperaturach otoczenia jezdza i nic sie nie dzieje szkoda zachodu22 lutego 2013 dnia 05:35 #106014po namysle tez to stwierdzam;p kupie wiekszy wentylator zespole plastiki i moze wystarczy;p
22 lutego 2013 dnia 06:36 #106015Ja w swoim mam 550ccm chlodzone powietrzem i jakos to jezdzi 😛
22 lutego 2013 dnia 10:00 #106028a przegrzal Ci sie kiedys, ze tak chcesz to chlodzenie polepszyc?.
22 lutego 2013 dnia 17:09 #106080AnonimNieaktywny- 77
- 795Postów:
To nie ma sensu ta dyskusja, bo autor cały czas zmienia temat.
CHŁODNICA OD CIECZY NIE NADAJE SIĘ DO OLEJU !
Chcesz mieć chłodnicę oleju ? No problemo. Kupujesz chłodniczkę od jakiegoś większego motocykla np http://allegro.pl/chlodnica-oleju-honda-vfr-750-91-i2974594047.html , przerabiasz króćce i po sprawie. Dodam, że długość przewodów i rozmiar chłodnicy mają znaczenie i nie należy wstawiać większej niż podałem w linku, tak samo jak nie można dawać dłuższych przewodów niż podałem. W silniku GY6 dajesz króciec po lewej od dołu(śruba w karterze) a powrót musisz zrobić poprzez dorobienie króća do spustu oleju.Myślę, że temat można zamknąć bo dalsza dyskusja nie ma sensu.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.