chłodnica oleju 4t

  • This topic has 22 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 11 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #105630
    bartt
    Użytkownik
    • 7
    • 41Postów:

    witam posiadam taka chłodnice oleju z aprili rs50 http://img05.tablica.pl/images_tablicapl/14442789_1_644x461_aprilia-rs50-rs-50-chlodnica-oleju-czesci-gorzow-wielkopolski_rev001.jpg czy warto załozyc ja do skutera ? 4T czy polepszy sie chłodzenie,?! pozdro !

    #105632
    sebek
    Użytkownik
    • 9
    • 91Postów:

    Powiedz mi jak chcesz to zrobić w 4t chłodzonym powietrzem?

    Lc jak wiadomo zapewnia lepsze chłodzenie, ale …

    #105633
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    To jest chyba chłodnica płynu który chłodzi cylinder a nie olej ;E

    @ Sebek chłodnice do oleju są np
    http://allegro.pl/chlodnica-olej-ogar-900-king-choper-los-atv-quad-i3027279802.html

    ale ten co koleś podał to odpada.

    #105634
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • 844Postów:

    raz ze ten temat byl juz poruszany kilka razy a dwa to nie takie proste jak sie wydaje na poczatku
    nie wiadomo czy pompa pocisnie czy dac przed cylindrem czy z bloku silnikia czy z glowicy magistrale do chlodnicy ,oleju bedzie wiecej co przy siatkowym filtrze oleju (czeste wymiany) podnosi koszty
    jezeli zaryzykujesz defekt glowicy przez za slabe cisnienie oleju
    to daj filmik lub zdjecia jak rozwiazales te problemy
    chcialem tez takie cos robic ale po glebokiej analizie problemu dalem, spokoj uwazam ze lepszym patentem bedzie stosowanie w lato oleju termocontrol , choc jezdza gdzie jest cieplej i jest ok wiec pomysl chyba nie warty swieczki

    #105636
    bartt
    Użytkownik
    • 7
    • 41Postów:

    sądzisz ze ta pompeczka nie da rady ?moge dołozyc jakas inna

    #105638
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    To jest za duża pompa w ogóle nie przeznaczona do tego! do jej samej pewnie wejdzie z 0.5 oleju..

    #105645
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • 844Postów:

    bartt napisał:

    sądzisz ze ta pompeczka nie da rady ?moge dołozyc jakas inna

    teoretycznie mozna i najlepiej wtedy elektryczna z tym ze schladzac olej z skrzyni korbowej osobnym obiegiem z powrotem do skrzyni ale to wszystko musi sie zgrac tzn ilosc chlodzonego i powrot z iloscia zasysanego przez glowna pompe dalej uwazam za duzo zachodu lepiej olej termocontrol i ewentualnie wskaznik temperatury oleju
    a tak obawiam sie ze fabryczna nie pocisnie przez chlodnice i na oski zaworow

    #105654
    sebek
    Użytkownik
    • 9
    • 91Postów:

    To jest chłodnica pod AM6, które ma chłodzenie w cylindrze, ale tak jak mówi dominoo, są chłodnice, które można by spróbować zamontować w chińskim 4t. Pozostaje nawet kwestia jak zrobisz uchwyt pod chłodnicę…

    #105658
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • 844Postów:

    sebek napisał:

    To jest chłodnica pod AM6, które ma chłodzenie w cylindrze, ale tak jak mówi dominoo, są chłodnice, które można by spróbować zamontować w chińskim 4t. Pozostaje nawet kwestia jak zrobisz uchwyt pod chłodnicę…

    loj
    nawet jak by podal link do chlodnicy ze stara to nie przeszkadza to w debacie co i jak
    uparles sie na ta z linku jak nie wiem co gdybys czytal ze zrozumieniem wiedzalbys ze to byla rozmowa o teorii a nie chlodnicy z z poczatku postu
    ps uchwyt na chlodnice to najmniejsze piwo oj

    #105745
    bartt
    Użytkownik
    • 7
    • 41Postów:

    CEFA: myślalem zeby wylot dać ze sputu a wlot jakoś głowica np przez pokrywe zaworów,,

    #105746
    bartt
    Użytkownik
    • 7
    • 41Postów:
    #105749
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    lepiej to zostaw, zrobisz tym wiecej szkod niz pozytku.

    #105754
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    ja od jesieni do wiosny jeżdżę z zatkanym wentylatorem bo silnika nie da się nagrzać nawet po przejechaniu 20km z maksymalną prędkością a ty myślisz że ci się skuter przegrzeje 😀 pomyśl: tutaj masz 50cc i prawie litr oleju w misce a samochodzie z silnikiem 2000cc masz niecałe 5l i wszystko działa a olej ma temperaturę grubo ponad 100 *C i tak powinno być, wg mnie taka chłodnica to nic dobrego

    #105756
    bartt
    Użytkownik
    • 7
    • 41Postów:

    mam 80 a nie 50;p

    #105757
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    tłok 47mm czy 50mm ? zresztą nieważne. są silniki 150 cc chłodzone powietrzem i nikt się niczym nie przejmuje

    #105764
    bartt
    Użytkownik
    • 7
    • 41Postów:

    tylko napewno nie chłodzone z śmiesznego wentylatorka…

    #105765
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    a założymy się 😛 ?
    http://www.youtube.com/watch?v=cWbJBg4KED4
    na tym filmiku widać wentylator. to jest większa wersja 139QMB czyli 157 QMJ 😉 150

    #105768
    bartt
    Użytkownik
    • 7
    • 41Postów:

    chyba że ;p

    #105823
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • 844Postów:

    zauwaz ze motocykle nawet chlodzone powietrzem malo kiedy maja chlodzenie oleju
    w wyzszych temperaturach otoczenia jezdza i nic sie nie dzieje szkoda zachodu

    #106014
    bartt
    Użytkownik
    • 7
    • 41Postów:

    po namysle tez to stwierdzam;p kupie wiekszy wentylator zespole plastiki i moze wystarczy;p

    #106015
    OstRy
    Użytkownik
    • 10
    • 465Postów:

    Ja w swoim mam 550ccm chlodzone powietrzem i jakos to jezdzi 😛

    #106028
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    a przegrzal Ci sie kiedys, ze tak chcesz to chlodzenie polepszyc?.

    #106080
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    To nie ma sensu ta dyskusja, bo autor cały czas zmienia temat.

    CHŁODNICA OD CIECZY NIE NADAJE SIĘ DO OLEJU !
    Chcesz mieć chłodnicę oleju ? No problemo. Kupujesz chłodniczkę od jakiegoś większego motocykla np http://allegro.pl/chlodnica-oleju-honda-vfr-750-91-i2974594047.html , przerabiasz króćce i po sprawie. Dodam, że długość przewodów i rozmiar chłodnicy mają znaczenie i nie należy wstawiać większej niż podałem w linku, tak samo jak nie można dawać dłuższych przewodów niż podałem. W silniku GY6 dajesz króciec po lewej od dołu(śruba w karterze) a powrót musisz zrobić poprzez dorobienie króća do spustu oleju.

    Myślę, że temat można zamknąć bo dalsza dyskusja nie ma sensu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button