blokady w eRce

Mam takie pytanko na szybko ile jest blokad najczesciej w nowym zippie quantum r ??

i gdzie sie znajduja

tylko w module zapłonu.

Dzięki wielkie .

dokładnie tylko na module cdi.ja kupiłem i zamontowałem dokładnie ten moduł
http://allegro.pl/modul-cdi-odblokowany-2t-zipp-quantum-romet-ferro-i2340821907.html
jestem zadowolony.v-max to teraz 73km/h wymienie jeszcze rolki na cięższe i bedzie 80km/h i wystarczy.pamietaj aby odblokowac skuta dopiero po okresie docierania czyli ok 1000km

Tak wiem juz 1200 km z groszami i juz kupilem moduł za 60zł zamontowałem i tak samo 73 km/h max i pomysle o tych rolkach ;D Dzięki wszystkim za posty.

marcin_wlkp napisał:

dokładnie tylko na module cdi.ja kupiłem i zamontowałem dokładnie ten moduł
http://allegro.pl/modul-cdi-odblokowany-2t-zipp-quantum-romet-ferro-i2340821907.html
jestem zadowolony.v-max to teraz 73km/h wymienie jeszcze rolki na cięższe i bedzie 80km/h i wystarczy.pamietaj aby odblokowac skuta dopiero po okresie docierania czyli ok 1000km

Marcin daj znać jakie włożyłeś i jakie są efekty - także mam wymieniony moduł (od nowości) ale jeszcze docieram więc sprawdzanie vmax odpada

wymieniłem rolki na cięzsze (6gr) i efekt mizerny zaledwie 2-3km/h wiecej wiec szkoda zachodu.na dzień dzisiejszy wiem ze nie wycisne z tego silnika wiecej bez zmiany pojemnosci na wieksza ale jak dla mnie to szkoda silnika.te 75km/h co teraz leci w zupełnosci wystarczy.mozna sie jeszcze pobawic w wymiane tłumika na typowo sportowy ale to koszt min. 400zł.jesli ktoś by sie bawił w dalsze modyfikacje eR-ki podzielcie sie doświadczeniami.narazie inwestycja moja w moduł 30zł przyniosła 100% zadowolenie.ciekaw jestem tylko o ile zwiekszy sie spalanie.

Szkoda spodziewałem się lepszych efektów. moze wymiana wariatora paska i sprzęgła na jakieś markowe podniosła by osiągi.
Ja jestem daleki od wymiany cylka póki co moj R jest na dotarciu.
Mam obecnie 550 km więc połowa docierania - zrobił mi się znacznie lepszy na starcie - nie ma juz takiego muła jak kiedyś że się prawie nogą musiałem odpychać by ruszyć. Po pierwszym przeglądzie 300 km stwierdzono fabryczną wadę zbiornika na olej - kapie z niego przy krućcu wylotowym - muszę go wymienić w ramach gwarancji na nowy

a niom cóż w końcu nie zapominajmy że to wciąż ta 50cmm a nie 125 ;p żeby osiągał jakieś super prędkości ;p (za il te rolki kolego kupiłeś?)

Swoją drogą powinno być tak by na dowód można było jezdzić do 125 cc.
Tak jest np w angli. Małolaty na kartę motorowerową lub AM do 50cc a dorośli po ukończeniu np 21 lat 125 cc

Ja już wsadziłem do mojej R'ki odblokowany moduł po 600km i leci mi max 65km/h. Zalewam na stacji pod korek za 32zł i spalanie mi wyszło 3,6l więc jest ok :)

PS: u mnie okazało się, że mam fabrycznie uszkodzoną pompę paliwa i kapie sobie wolniutko na każdym parkingu bo uszczelka jest sparciała ;) ale wymienią mi całą pompę na dniach na gwarancji.

O to dobrze że wyminią ;p wiesz że minimum 1000 km powinno byc przejechanych nim ściagniesz blokade? a jeszcze lepiej to na 1500km ;p
ale dobrze że wymienią tą pompę ;p

nie wzdaje mi się by w tym silniku była pompa paliwa - mogę się mylić.
Paliwo do gaźnika opada grawitacyjnie.
Jeśli kapie ci paliwo to pewnie kranik podciśnieniowy ci nawalił - koszt na allegro 10 zł plus przesyłka.
http://allegro.pl/kranik-paliwa-podcisnieniowy-rame-quantum-gt-eos-i2332513272.html
To dość częsta usterka te elementy są chyba z plasteliny.
Mi w poprzednim skuterze (inca street) już dwa razy się zepsuł.
Wymiana banalna - trzeba wyjąć schowek pod siedzeniem i już jest do niego dostęp.
Kwestia odkręcenia jednej śruby którą ów kranik jest przykręcony do ramy i odłączenia trzech wężyków - trzeba uważać by ich nie pomylić.

Kurcze to chyba chodziło o pompę oleju...za bardzo sie na tym nie znam więc mogłem coś pochrzanić ;)

oj tam hehe spk ;p Ja też sie jakoś bardzo a bardzo. Ja też niedawno zaczynalem ale sie strasznie w ten temat wgłębiłem juz od pół roku jak znajomi chcą by im cos naprawił w motorowerze lub skuterze to przeważnie nie ma problemu z tym : D

Ja siłą rzeczy musiałem sie przeszkolić bo mój poprzedni skuter (inca street) dał mi ostro popalić w sensie awaryjnosci i napraw

To jednak była pompa oleju ;) Już wymieniona i nic nie kapie ale.....teraz mam do wymiany akumulator bo nie trzyma napięcia i teraz nie mogę odpalać ze startera tylko muszę go "kopać" :( Po weekendzie jadę po nowy (na gwarancji oczywiście wymienią) Aż zdziwienie mnie ogarnia w jakim stanie te skutery wychodzą z fabryki ;) Zaraz polecą teksty typu "...bo to chińskie gówno to czego się spodziewałeś!?..." ale mnie się podoba mimo tych drobiazgów i nie zamienię go na markową używkę po jakimś nie wyżytym gówniarzu, który skuterem rozkręcał karuzelę lub palił lacza na plamie oleju:)

Dokładnie Arczi ;p

Witam... jestem troszkę zielon w tych sprawach bo dopiero zaczynam... ale mam pytanka. :

Gdzie się znajduje ten moduł...
Czy ma ktoś może poradnik jak ściągnąć te blokady...?