Blokada w Torosie el Clasico.

w torosie el clasico napisane w instrukcji jest, że wystarczy kierownice przekręcić do oporu w lewo, nastepnie wlozyc kluczyk do stacyjki(tam gdzie wkladam zeby odpalic prawda?) i przekrecic kluczyk w prawo i go wyjac, blokada nie dziala, czy robie cos zle? prosze o pomoc, gdyz jestem początkującą w jezdzie na jednosladowcu

A nie musisz przypadkiem wcisnąć najpierw kluczyka i potem przekręcić w lewo?

nie, nie da się nic wcisnąć, tez to sprawdzalam bo tak jest w wiekszosci skuterow i motorowerów, ale nie w moim niestety

Nie wierzę ;) Włóż kluczyk, w pozycji OFF przekręć kierownice w lewo a następnie wciśnij kluczyk i także przekręć go w lewo;)

A jest li to nufka sztuka nieśmigana, czy używkę kupiłaś? Bo jeśli to drugie, to może być zwyczajnie zerwana i tyle.
I aż sprawdziłem - faktycznie ma tak od czapy, że blokada jest przy przekręceniu kluczyka w prawo.

??? a blokada czasem nie jest po prawej stronie kierownicy na półce amorów? (w ws50 tak jest, zamek z zapadką i dziurką).
Poszukaj zamka pod kierownicą, choć chyba nie wszystkie to mają, jak niema to niema, w stacyjce blokada jest chyba nierealna;)

mam nowy motorower, i nie mogę wcisnąć stacyjki, nie ma opcji zeby byla zepsuta, ale mam wejdzie do kluczyka pod keirownica, kiedy przekrecam to do gory idzie mala jakby gruba srubka, do tego to sluzy? do blokady? i w jaki sposob tym kierownice zablokowac? po tym jak przekrece kluczyk po kierownica i ta gruba srubka idzie do gory nie moge wyjac kluczyka tylko musze opuscic srubke zeby wyjac kluczyk :/

Zgodnie z instrukcją do Twojego sprzętu coś jest nie ten teges, ale trzeba wziąć pod uwagę, że instrukcje czasami bywają dość... dowolne. Jakby nie do końca do modelu o którym powinny mówić. Dodatkowe gniazdo klucza które wysuwa bolec wygląda jak typowa blokada, ciężko powiedzieć na pewno nie widząc - możesz wrzucić fotkę? Ewentualnie można rzucić okiem, pytanie skąd jesteś.