Blokada w gaźniku a spalanie.
- This topic has 10 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 12 years, 7 months temu by wojciu1997.
- AutorWpisy
- 5 sierpnia 2011 dnia 13:10 #38862
Cześć. Na liczniku jest już prawie 900 km, więc uznałem, że zdejmę blokadę z gaźnika, innej na razie nie będę zdejmował. Blokadą jest chyba złota śrubka pod dekielkiem gaźnika, czy mam ją wykręcić i czy spalanie po zdjęciu tej blokady spadnie, bo głownie na tym mi zależy, bo skuter ma dobre osiągi(v-max to według licznika ok. 70 km, przy sprzyjających warunkach nawet 80 km według licznika. Słyszałem gdzieś, że po zdjęciu blokad spadnie spalanie. Czy to prawda?
5 sierpnia 2011 dnia 13:16 #38863Jak będziesz jechał 45-50 km/h to spalanie może spaść ponieważ skuter będzie pracował na niższych obrotach.Natomiast jeśli dasz manetkę na full jadąc te 70-80 km/h to spalanie wzrośnie ponieważ skuterek będzie pracował na wysokich obrotach.
5 sierpnia 2011 dnia 14:44 #38868Jak skuter z blokadami może jechać 70km/h?
Tak, jak pisał Jakub, spalanie spadnie, lecz jeśli będziesz piłował maszynę to wzrośnie ;/5 sierpnia 2011 dnia 17:20 #38887Ja tu tutaj trochę wierze. Sam miałem blokadę całkowitego otwarcia przepustnicy przez co było mizerne przyśpieszenie i v-max mniejszy ale jest to jako blokada a jak się dobrze rozbujał to 60 na blokadzie szedł a po wykręceniu tej śrubki przyśpieszenie mam dużo lepsze a dodatkowo v-max 75 w 4T przy serii.
6 sierpnia 2011 dnia 15:53 #38955Czyli wykręcić całkowicie tą złotą śrubkę?
6 sierpnia 2011 dnia 17:56 #38960Tak. Wykręć ją całkowicie.
7 sierpnia 2011 dnia 16:41 #39050Ostatnio gdy dokręcałem wszystkie plastiki od środka to trochę regulowałem gaźnik, bo skuter gasł po wyłączeniu ssania, więc pokręciłem trochę śrubką od mieszanki i chyba coś spieprzyłem, bo skuter po przejechaniu 10 km ma bardzo gorącą przekładnię, spala tyle ile wcześniej, ale też pierdzi z tłumika, najbardziej słychać to jak skuter się rozgrzeje i postawię go na stopkę centralną. Wtedy jak dodam gazu to słychać. Jak skuter chodzi w miejscu to z tłumika płynie normalny dźwięk. moja teoria to, że mieszanka jest zbyt bogata, przez co skuter nie zdoła spalić całego paliwa i ono wystrzela w tłumika. czy się nie mylę? Iglica jest najwyżej.
8 sierpnia 2011 dnia 16:17 #39215Może ktoś mi podpowiedzieć co mam zrobić aby nie pierdziało z tłumika?
8 sierpnia 2011 dnia 16:18 #39216przepraszam za post pod postem, za dużo razy nacisnąłem
8 sierpnia 2011 dnia 16:33 #39222Gorącą przekładnia się nie przejmuj. To normalne że podczas pracy silnika obudowa przekładni robi się gorąca. To od pracy wariatora i dzwonu sprzęgła które kręci się naprawdę szybko. Skoro myślisz że to od zbyt bogatej mieszanki to spróbuj ją lekko wykręcić a na przyszłość – gdy skuter gaśnie po wyłączeniu ssania to podkręca się wolne obroty a nie mieszankę.
8 sierpnia 2011 dnia 16:42 #39224Dzięki, spróbuję wykręcić tą śrubkę od mieszanki, bo wcześniej po odklejeniu taśmy z rurki od filtra powietrza nie pierdziało wcale a teraz pierdzi po dodaniu gazu i puszczeniu, a najbardziej to słychać jak ustanę poczekam kilkanaście sekund i ruszę, tak jakby skuter nie zdążył spalić całego paliwa i reszta wystrzela w wydechu powodując pierdzenie. A jeśli nie pomoże wykręcenie mieszanki to co mogę jeszcze zrobić?
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.