Barton Volcano 50 - poproszę o opinie.

Witam. Bardzo podoba mi się ten motorek i jestem blisko zakupu. Może ktoś go użytkuje i chciałby się podzielić wrażeniami? Jeżdżę na Junaku 901 i to też niezłe pierdzikółko.Przez 1,5 tys nic się nie stało(raz złamałem lusterko) Spotkałem się z ofertą salonów, które od razu,od nowości proponują tunning Volcano na 80ccm albo 110.Co myślicie?
Pozdro
Junon

Jeżeli masz wprawę i czujesz się pewnie przy większej prędkości, to Barton Volcano po tuningu w serwisie na 80cc wystarczy, bo 110 to nie jest już tak siuup, pamiętaj mimo tego 80cc trzeba go dotrzeć !

Jednak jeżeli chcesz mieć coś nie co lepszego oraz możesz w niego włożyć troszkę pieniążków, to polecam:

http://motosport.com.pl/leonerk50.html

Po odblokowaniu 80km/h mój kolega, go ma, on waży 65kg i tym motorkiem po odblokowaniu leci 83km/h ( mierzone gps )
Jest to produkt Keeway'a.

prawie 1500km? ho ho to ty normalnie jestes zawodowym kierowca, i patrzcie przez 1500 km nic mu sie nie zepsulo, wow to rekord?

Nie sądzę Kolego Dominiku ,że warto się licytować kto jakim jest kierowcą itp.Tu nie miejsce.Junak 901 którym się bawię nie zepsuł się ANI RAZU.To nie jest mój podstawowy środek transportu tylko hobby,zabawa,radość.I niech tak zostanie. W tym miejscu prosiłem o opinie o Volcano a nie o inne.Pozdrawiam

Witam , i dołączam się do tematu wywołując do wypowiedzi Mario1 który posiada takowy pojazd , interesuje mnie jakość materiałów użytych , czy śruby się nie zrywają , czy go rdza nie "bierze" , ktoś pisał na forum że elektryka trochę zawodzi ? czy tak jest ? no i ogólnie jak się jeździ .Pozdrawiam i liczę na odpowiedź:-).

Witam, natrafiłem na ten wpis i odpowiem o moich wrażeniach z użytkowania Bartona Volcano. Kupiłem nowy w promocji za 3.600 zł, nakręciłem 2000 km i mogę przekazać jakieś pierwsze wrażenia.
Zalety ? Bardzo wygodna pozycja za kierownicą, wygląd deski rozdzielczej, ogólna niezawodność - może miałem szczęście, ale nic mi się do tej pory nie zepsuło, ani żarówka nie spaliła, nawet ten nieszczęsny paliwomierz działa, choć niezbyt precyzyjnie.Co jeszcze z pozytywów ? Tylna opona szeroka, motocyklowa. Ogólny wygląd, choć to kwestia gustu. Duży zbiornik paliwa. Dodatki, typu zamykany wlew paliwa, blokada kierownicy, regulowana sztywność amortyzatorów, chromowane lusterka. Duży, mocny bagażnik. Śruby po zakupie były dobrze dokręcone i się nie luzują na razie. Ładna praca silnika. Jakość, korozja ? Oglądałem dokładnie ramę, nie widać błędów w spawach (a trochę się na tym znam). Z korozji do tej pory trochę zardzewiały te dwie śruby mocujące tłumik przy cylindrze, wnętrze tej uciętej rury obok klaksonu i trochę te cztery mocujące kierownicę - oczyszczenie, podmalowanie i żaden problem. Fakt, że garażuję go w suchym i dbam, czyszczę go po "mokrej jeździe" oraz założyłem chlapacze. Żadnych usterek elektryki nie było. Wady - nie będę pisał "słaby", bo to przecież motorower. Tak konkretnie, to do wymiany łańcuch - mój nie dość, że się ciągle rozciąga, to jeszcze nierównomiernie. Częściej go naciągam, niż smaruję ;-)Rysują się plastiki przy wycieraniu. Luźne podnóżki, ich spinka drapała tłumik. Zacisk przedni trochę trze o tarczę, trudno mi to wyregulować. Słabej jakości przewody paliwowe, ja sobie większość wymieniłem, ale to groszowe sprawy. I dać lepsze zaciski na tych przewodach, bo te spineczki słabe. Ogólnie - jak dla mnie - ocena "5-".
Jestem zadowolony. Przed kupnem dużo śledziłem na forach opinie. Myślałem o Kymco Nexxon po radach użytkownika "benekpe", ale czytałem tez dużo komentarzy Michalk001, który użytkuje Zipp Salmo i zaryzykowałem "chinola". Kupiłem , co kupiłem, mam nadzieję, że Bernard mi wybaczy ;-). Ideałem byłby Volcano o jakości Nexxona i za takie coś dałbym nawet 6 tys.zł, przysięgam ;-)))))
P.S. Użytkowuję swój pojazd spokojnie, w celach rekreacyjnych, zwiedzam sąsiednie powiaty. Jeżdżę spokojnie, smaruję, reguluję, dbam - myślę, że 20 tys. pojeżdżę, jak Michał swoim Salmo.
Oczywiście nie wykluczam, że mogą się trafić trefne egzemplarze, ryzyko zawsze jest. Ja opisałem swój. Pozdrawiam, życzę udanych zakupów - na cokolwiek się zdecydujesz.

Witam! Jako, że jestem nowym użytkownikiem forum pozwolę sobie zadać pytanie w istniejącym już temacie. Otóż od miesiąca posiadam Barton'a Volcano i martwi mnie trochę v-max jaki osiągam, bo raptem na przełożeniu 16/41 (wcześniej 14/41-gorzej) osiągam prędkość ok. 65/67km/h obr. 8000 rpm i zastanawia mnie czy jest to spowodowane jakimiś blokadami, czy po prostu tak musi być? Nadmienię, że jest to 72cc. Proszę o porady i pomoc w tej sprawie. Oczywiście nie wymagam prędkości rzędu >100km/h, ale żeby w trasie móc okresowo te 80km/h pojechać. Serdecznie dziękuję za odpowiedzi.

daruj sobie ten spam człowieku

Witam kupiłem właśnie bartona volcano 50cc i zaciekawiła mnie jedna rzecz za akumulatorem jest chyba prądnica jak się nie mylę ale mniejsza o to idą od tego gumowe przewody 2 z nich łączą się w 1 ale u mnie nigdzie on nie dochodzi jak by ktoś mógł mi pomóc czy od gdzieś dochodzi ten przewód czy poprostu ma tak wisieć

Ja posiadam junaka 902 to to samo co ten bartonik, jeździ się nim bardzo fajnie.
Wygodnie się go prowadzi, ze względu na szerokie kapcie nie czuć dziur.
Minus opon na deszczu, można wyj... araba nie wiadomo kiedy, zmieniłem na niemiecką oponkę i problemu nie ma.
Przyspieszenie dobre, v-max okolo 80 ale są już takie obroty że wibracje masują ci każdą część ciała.
Co do śrub nic sie nie dzieje poza tym że sie same odkręcają od tego telepania się.
Jedyny minus to stopki kirowcy, są tak beznadziejnie pospawane że mocowanie pęka.
Ogólnie motorek polecam.
Mój przebieg to 10tys km.