Logowanie | Rejestracja | Forum | Społeczność

Forum » OFFtopic

1. Bielski

Użytkownik

Proszę o pomoc w znalezieniu aprili rs na kartę moto-rowerową do 3500zł ewentualnie 4000zł
    i info dotyczące poprawy osiągnięć...
    pzdr.

Napisano 7 miesiący temu #
  2. Mafia

Użytkownik

A może jeszcze tankować za Ciebie? Napisz do wujka google, on ci znajdzie.

Romet 717 4T.

Masz problem ze swoim jednośladem?

Pisz do mnie na gg: 5249694

3. Bielski

Użytkownik

tylko chodzi o to że ja nie znam się tak zbytnio i nie chce kupić jakiegoś syfu albo co jeździ jak ślimak xD

4. Ryglos

Użytkownik

Allegro... Ja nie widzę nawet tam nic ciekawego. Na co Ci szrot kupować? Trudno znaleźć za te pieniądze coś co się nie rozwali po 100km. Przynajmniej patrząc na ten model... Za te pieniądze kup lepiej nowy kymco vitality 2T.

Mateusz, Kingway Barracuda 50 2T.
  5. madi

Użytkownik

http://otomoto.pl/aprilia-rs-50-M2355100.html

Nie pomagam na PW i GG, od tego jest forum.
  6. P_A_T

Użytkownik

Ryglos napisał:

Allegro... Ja nie widzę nawet tam nic ciekawego. Na co Ci szrot kupować? Trudno znaleźć za te pieniądze coś co się nie rozwali po 100km. Przynajmniej patrząc na ten model... Za te pieniądze kup lepiej nowy kymco vitality 2T.

Mylisz nazwy on nie pytał o aprilla sr(skuter) tylko o rs który jest motorowerem z wyglądem ścigacza. Za taką cenę nic z tego nie kupisz co nadaje się do jazdy. Jeśli upierasz się na takie coś to jedynie yamaha tzr 50

7. Ryglos

Użytkownik

P_A_T napisał:

Ryglos napisał:

Mylisz nazwy on nie pytał o aprilla sr(skuter) tylko o rs który jest motorowerem z wyglądem ścigacza. Za taką cenę nic z tego nie kupisz co nadaje się do jazdy. Jeśli upierasz się na takie coś to jedynie yamaha tzr 50

Wiem co to Aprilia RS! Więc mi nie wmawiaj co innego. Sr to jest skuter. Czemu sądzisz, że ja go miałem na myśli? Po prostu mu powiedziałem co za maszynę kupić.

8. madi

Użytkownik

Po co te nerwy... P_A_T się pomylił.

9. P_A_T

Użytkownik