Allegro – koszt, czyli?…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #82461
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • 58
    • 688Postów:

    Witajcie. Z racji tego że pod Gimbazjum jakiś debil urwał mi podnóżek kierowcy, muszę zakupić nowy. Ale tu pojawia sie problem. Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o kupowanie na Alledrogo i… nie wiem co wpisać w poszczególne okienka ;). Uzupełniłem co mogłem, kliknęlem coś w stylu dalej czy cos takiego i jestem w dupie ;). Nie wiem co wpisać w okienko koszt przy sposobie zapłaty. Pomożecie? 😉

    #82464
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    kupujesz jako użytkownik czy “dodaj do koszyka”?

    #82468
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • 58
    • 688Postów:

    Dodaję do koszyka w ktorym mam 3 przedmioty od 1 sprzedawcy

    #82478
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • 58
    • 688Postów:

    Pomożecie? 😉

    #82479
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    nigdy tak nie kupowałem przez allegro, może chodzi o łączną cenę zakupu albo łączny koszt wysyłki? Najlepiej zrób screena i pokaż o co dokładnie chodzi.

    #82484
    guliwer55
    Użytkownik
    • 28
    • 746Postów:

    Na pewno jest podany nr telefonu przedzwoń i zamów

    #82488
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • 677Postów:

    Ale śmiecie z tych twoich ludzi z gimnazjum, masakra…

    #82494
    mxx_rs
    Użytkownik
    • 14
    • 706Postów:

    Jeżeli kupiłeś 3 rzeczy u jednego sprzedawcy to musisz zaznaczyć, że chcesz za wszystkie razem zapłacić.
    Jak wybierzesz opcję “płacę” to pod nazwą tej rzeczy jest taka rozwijana lista “zapłać za inne przedmioty” czy jakoś tak to się nazywa, rozwijasz i zaznaczasz “ptaszkiem” te pozostałe.
    A co do kosztów wysyłki. Przy zakupie jednej rzeczy system podaje kwoty automatycznie z cennika wysyłki ustalonego przez sprzedawcę.
    Jeżeli kupujesz na kilku aukcjach to cenę wysyłki trzeba wpisać ręcznie bo wiadomo – większa waga, objętość itd.