2 pytania

Witam. Mam dwa pytania:
1. Co zrobić aby 4T zbierało się szybciej w czasie mocniejszego wiatru ? Jadę,jadę a on nie chce 50 przekroczyć...
2.Dziś zauważyłem że kapie mi lekko olej spod przekładni a dokładniej z takiej plastikowej rurki . Czego to wina ? Za dużo oleju ? Olej na miarce pokazuje ze jest ok, jest na dole podziałki.

PROSZĘ O ODPOWIEDŹ .

sprawdź simering na wale czy przypadkiem już nie puszcza - ewentualna wymiana , co do mocy to najlepszym sposobem jest zmiana cylka na większy .
olej na miarce powinien być pośrodku pola kratkowanego - dół i kapanie z pod dekla sugeruje że simering puszcza - chyba że za mało wlałeś.

odpowiedz na pierwsze pytanie DORÓB SOBIE ŻAGIEL
a tak na poważnie każdy ze skuterów ma problem z wiatrem więc sądzę że jest to normalne

A czasem nie jest to wina ze to jest 4T ? 2T nie leciałby pod wiatr szybciej ?

To jest opór dla powietrza więc nie ma znaczenia jaki to jest silnik. Jeden skuter ma opływowy kształt i nie ma takich barier a inny jest kanciaty i ma problemy z przebiciem się przez barierę powietrza to nic innego jak aerodynamika:)

dzokej napisał:

To jest opór dla powietrza więc nie ma znaczenia jaki to jest silnik. Jeden skuter ma opływowy kształt i nie ma takich barier a inny jest kanciaty i ma problemy z przebiciem się przez barierę powietrza to nic innego jak aerodynamika:)

Połowicznie masz rację. Drugo połowa to taka, że im większa moc tym łatwiejsze pokonywanie oporów, a że 2T mają większą moc niż 4T to pewnie szło by mu trochę lepiej :).

Zgadza się ale nie okłamujmy się nie są to takie prędkości ani opory by czemu kol wiek przeszkadzały.

chcecie jakiś tam wiatr pokonać to cylek 90 cm3 i ładnie ciągnie , a wietrzyk może se bokiem hulać i tak was wyjebie ( jak będzie silny ) :-))

Ok, a co do drugiego pytania ?

ziom_sony napisał:

Ok, a co do drugiego pytania ?

masz w pierwszej odpowiedzi - musisz sprawdzić

Sory nie zauważyłem :D

A jak mozna jechac pod wiatr kosiarka szybciej skoro ona ma moc okolo 2KM w porywach 3 a moment obrotowy moze 5 Nm.Skuter w wydaniu marketowym i podobnym to zabawka do jezdzenia po plaskim tertenie w dobra pogode.Jak sie chce jezdzic w miare dobrze nalezy zakupic motor a nie kosiarke.

A wyciek oleju z rurki oznacza nadmiar jego w przekladni.

Ja nie mam problemów(raczej mój silnik)z jazdą pod wiatr ;d, co z tego, że kosiarka? 2T nie ma zaworów, łańcuszków rozrządu itp.
Motor motorem, a skuter skuterem, porównywanie skutera jako "kosiarki" do motocykla, to bardzo złe porównanie...
Mi tam hałas nie przeszkadza, bo nawet go nie słyszę w trasie, wolę większy hałas, który rośnie wprost proporcjonalnie do mocy, niż na odwrót.

Pochyl się podczas wiatru to może szybciej pojedziesz :-) Poważnie